To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500024711-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie: Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 571232-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 149400000,
ul. ul. Waszyngtona
42468,
42200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 784 100, e-mail
a.malolepsza@ajd.czest.pl, faks
343 784 202.
Adres strony internetowej (url): www.ajd.czest.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZ-371/55/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego z licencją bezterminową. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: Zadanie 1: oprogramowanie biurowe dla IMI (2 szt.) Zadanie 2: oprogramowanie biurowe dla IPP (1 szt.) 3. Szczegółowy opis funkcjonalności oprogramowania został określony w załączniku nr 3 do SIWZ (kolumna: wymagane parametry). 4. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować dostawę przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją techniczną opisaną w załączniku nr 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie nazwę oraz wersję oferowanego oprogramowania. 5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, gotowy do użytkowania przez Zamawiającego. 6. Maksymalny termin realizacji zamówienia: do 7 dni od daty zawarcia umowy 7. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 48.31.00.00 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: oprogramowanie biurowe dla IMI (2 szt.) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
487.88
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prime Computers Dariusz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
553,50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Oprogramowanie biurowe dla IPP (1 szt.) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
528.46
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Prime Computers Dariusz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
276,75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont drogi powiatowej 1039 S na odc. Żuraw - Lipnik w km 6+300 - 7+300, gmina Janów - ETAP II
- Dostawa i wymiana 3 200 sztuk membran systemu napowietrzania ścieków zamontowanych w czterech reaktorach biologicznych znajdujących się na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków w Częstochowie
- Wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie - 2 części
- Przebudowa chodnika i budowa brakującej ścieżki rowerowej przy ulicy gen. Leopolda Okulickiego między ul. Łódzką a ul. Jerzego Szajnowicza - Iwanowa strona północna
- Przebudowa chodnika przy ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Dekabrystów do ul. Polskiego Czerwonego Krzyża.
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Dostawy w ramach projektów mających na celu Wsparcie dzieci z Przedszkola w Świbiu i Wielowsi
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.