Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500024751-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Gmina Lubin: ZARZĄDZANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI GMINY LUBIN
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500011157-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubin, Krajowy numer identyfikacyjny 39064754100000,
ul. Władysława Łokietka
6,
59-300
Lubin, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
(76) 8403100, e-mail
zamowienia@ug.lubin.pl, faks
(76) 8403140.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZARZĄDZANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI GMINY LUBIN
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.271.33.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zarządzaniu i administrowaniu cmentarzami komunalnymi na terenie Gminy Lubin położonymi w Kłopotowie (dz. nr 57), Siedlcach (dz. nr 156) i Zimnej Wodzie (działka nr 30). Zakres zamówienia obejmuje: 1) w zakresie zarządzania i administrowania cmentarzami: a) prowadzenie racjonalnej gospodarki miejscami grzebalnymi z zachowaniem warunków określonych w obowiązujących przepisach oraz zarządzanie obiektami zlokalizowanymi na terenie cmentarzy; b) prowadzenie pełnej, zgodnej z aktualnymi w tym zakresie przepisami prawa, dokumentacji cmentarnej, c) przygotowanie miejsca na kwatery wg planu zagospodarowania cmentarza; wskazanie miejsca pod groby ziemne i grobowce; wytyczanie kwater grzebalnych oraz wskazywanie miejsc wykopania grobów, nadzór nad wykonywanymi pracami w zakresie pochówku i grobowców; d) ustalania - w imieniu Gminy Lubin wysokości opłat osobom korzystającym z usług cmentarzy określonych uchwałą nr XXXI/220/2012 Rady Gminy Lubin z dnia 18 października 2012 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych Gminy Lubin, e) wskazywanie lokalizacji miejsc pochówku, f) nadzór nad wykonaniem prac przez podmioty świadczące usługi pogrzebowe, kamieniarskie lub budowlane w zakresie przestrzegania warunków określonych w przepisach szczegółowych dotyczących m. in.: wymiarów dołów grzebalnych oraz odstępów między grobami, a także w zakresie gospodarowania odpadami pochodzącymi z rozbiórki bądź stawiania nowych pomników oraz usuwania nadmiaru ziemi i innych pozostałości po wykonanych pracach, g) ustalanie dysponentów grobów nieopłaconych, informowanie ich również o warunkach dalszego dysponowania grobami oraz konieczności utrzymania porządku i czystości w obrębie grobów, h) oznaczanie grobów przeznaczonych do likwidacji, i) przedkładanie informacji o niezbędnych pracach remontowo - inwestycyjnych, j) otwieranie i zamykanie bram wjazdowych firmom świadczącym usługi pogrzebowe, kamieniarskie lub budowlane, k) udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z zarządzanym zasobem na żądanie Zamawiającego, m) sporządzanie sprawozdań w zakresie zarządzania cmentarzami, n) wykonywanie innych czynności zarządcy cmentarza, określonych ustawą o cmentarzach i chowaniu zmarłych (j. t. Dz. U z 2015r, poz.2126 z późn. zm.), o) umieszczenie przy wejściu na cmentarze n/w informacji (aktualizacja): a) adres biura Zarządcy wraz z telefonem kontaktowym i godzinami otwarcia, b) regulaminu cmentarza; p) zawieranie umów oraz ponoszenie stałych kosztów i wydatków związanych z realizacją przedmiotu niniejszej umowy, w szczególności: opłat telekomunikacyjnych, prowadzenie bez danych, za zużycie energii elektrycznej, za dostawę wody (przez sieć wodociągową lub dostawę wody na cmentarze w Kłopotowie i Siedlcach w zbiornikach), wywóz nieczystości stałych, ubezpieczenie cmentarzy, innych opłat mających wpływ na prawidłowe funkcjonowanie cmentarzy. 2) w zakresie utrzymania cmentarzy: a) bieżące utrzymanie czystości na terenach zarządzanych cmentarzy polegające m. in. na zamiataniu alejek, wygrabianiu i odchwaszczaniu alejek gruntowych, usuwaniu odpadów, usuwaniu śliskości i odśnieżaniu alejek w okresie zimowym, b) bieżące utrzymanie zieleni na terenach cmentarzy, w tym m. in. wykaszanie, wygrabianie skoszonej trawy, grabienie liści, przycinanie i formowanie krzewów, podcinanie odrostów i wykonywanie cięć sanitarnych drzew, ustalanie planu wycinki drzew suchych, zagrażających bezpieczeństwu i krzewów znajdujących się na cmentarzach, przygotowywanie wniosków celem uzyskania decyzji na ich usunięcie i przeprowadzanie wycinki, usuwanie wiatrołomów; c) utrzymanie w bieżącej sprawności infrastruktury technicznej i uzbrojenia cmentarzy (konserwacja, ogrodzeń, nawierzchni alejek), usuwanie awarii tych urządzeń, d) utrzymanie w dobrym stanie technicznym punktów czerpania wody, zabezpieczanie instalacji wodnej przed zamarznięciem w okresie zimowym, naprawy i konserwacja istniejących punktów poboru, dostawa wody w zbiornikach na cmentarze w Kłopotowie i Siedlcach; e) wywóz śmieci z pojemników na odpady komunalne oraz utrzymywanie porządku wokół nich; f) przeprowadzanie okresowych kontroli urządzeń technicznych stanowiących wyposażenie zarządzanego zasobu i utrzymywanie ich w sprawności technicznej; g) zapewnienie na własny koszt materiałów, urządzeń i narzędzi niezbędnych do realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; h) występowanie do właściwych organów o zezwolenia na wykonanie prac, jeżeli są wymagane (m. in. do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dotyczy cmentarza w Kłopotowie oraz części cmentarza w Zimnej Wodzie ); i) przygotowywanie i zabezpieczanie terenów cmentarnych i ich bezpośredniego otoczenia do obchodów dnia Wszystkich Świętych. 3) w zakresie prowadzenia spraw finansowych: a) w ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do ustalania wysokości opłat osobom korzystającym z usług cmentarzy określonych uchwałą nr XXXI/220/2012 Rady Gminy Lubin z dnia 18 października 2012 r. w sprawie ustalenia stawek opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych Gminy Lubin, b) na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do wystawiania faktur w imieniu Gminy Lubin. Upoważniony pracownik Wykonawcy wystawiać będzie faktury w imieniu Gminy Lubin, wszystkim klientom korzystającym z usług, z terminem płatności w ciągu 14 dni przelewem na konto Gminy Lubin nr 44 8669 0001 0311 6863 2000 0001 ; wystawcą faktury będzie Gmina Lubin, a sprzedawcą: Gmina Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin - Urząd Gminy w Lubinie, NIP: 692-22-56-461; faktury będą dostarczane do Urzędu Gminy w Lubinie nie później niż w dniu następnym po jej wystawieniu; c) oprócz czynności wymienionych powyżej Wykonawca w terminie do dnia 7 każdego miesiąca sporządzać będzie zestawienie wystawionych faktur, w których zostaną wyszczególnione: wysokości naliczonych opłat cmentarnych z wyszczególnieniem imiennie nazw podmiotów i miejsca pochówków, których opłata dotyczy wraz z rodzajem usługi, której dotyczy płatność, dane o ilości pochówków.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ZARZĄDZANIE CMENTARZAMI KOMUNALNYMI GMINY LUBIN |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50925.93
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54962,10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Księginice 14, 59-300 Księginice, utworzonemu na podstawie Uchwały Nr XLII/267/2016 Rady Gminy Lubin z dnia 29.11.2016 r. zmienionej Uchwałą NR XLV/289/2017 Rady Gminy Lubin z dnia 18.01.2017 r. Celem spółki, zgodnie z uchwałą, jest realizacja zadań własnych gminy m.in. w zakresie cmentarzy komunalnych (§ 2 ust. 1 pkt 4 uchwały).
Zamawiający udzielił zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający, nad Wykonawcą, któremu udzielono zamówienie, sprawuje kontrolę prawną, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; ponad 90% działalności Wykonawcy dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego; w podmiocie będącym Wykonawcą, nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego - Gmina Lubin posiada całość udziałów spółki. Przedmiot zamówienia należy do zadań własnych gminy, a w celu wykonania zadań własnych gmina może tworzyć jednostki organizacyjne, w tym własne spółki prawa handlowego. Udzielenie niniejszego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, nie narusza przepisów o ochronie konkurencji. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin nie jest monopolistą ani nie posiada pozycji dominującej na terenie Gminy Lubin, na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa infrastruktury "Park&Ride" w Raszówce, Gmina Lubin (przebudowa drogi powiatowej nr 1233D w Raszówce, w rejonie dworca PKP).
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.