To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500024914-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Gmina Łaziska Górne: Dowóz i odwóz 19 uczniów z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie, ul. Pokoju wraz z opieką nad nimi w czasie tych dowozów i z powrotem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572363-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Krajowy numer identyfikacyjny Zamawiającego: REGON 276257601
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Łaziska Górne, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. pl. Ratuszowy
1,
43170
Łaziska Górne, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 248 000, e-mail
zp@laziska.um.gov.pl, faks
323 248 006.
Adres strony internetowej (url): www.laziska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz i odwóz 19 uczniów z terenu Łazisk Górnych uczęszczających do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 2 im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie, ul. Pokoju wraz z opieką nad nimi w czasie tych dowozów i z powrotem
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RP.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie dowozu i odwozu 19 uczniów niepełnosprawnych uczęszczających do Zespołu Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie, ul. Pokoju 4 wraz z opieką nad nimi w czasie tych przewozów do szkoły i z powrotem. Ilość km do przejechania w jedną stronę - około 16,5 - czyli w ciągu dnia około 33 km. Przewóz będzie odbywał się w dni robocze wynikające z zajęć szkolnych tj. od 4 września 2017 roku do 22 czerwca 2018 roku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66666.67
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PUH AUTO-TRANS NIEĆKO HENRYK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57984
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie transportu pacjentów i personelu medycznego
- Całodobowe wykonywanie usług w zakresie transportu sanitarnego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO
- Dostawa kruszyw kamiennych (wraz z wbudowaniem na koronie drogi) na potrzeby bieżących remontów dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w 2025 r.
- Usługi transportowe, sprzętowe i roboty przy bieżącym utrzymaniu dróg i obiektów mostowych
- Zakup kruszywa drogowego 0-31,5; C50/30
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.