To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-02
Ogłoszenie nr 500024934-N-2018 z dnia 02-02-2018 r.
Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa profesjonalnych środków higieny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 609889-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500054862-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 43101904600000,
ul. ul. Abramowicka
2,
20442
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
817 286 439, e-mail
przetargi@snzoz.lublin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): WWW.snzoz.lublin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa profesjonalnych środków higieny
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SzNSPZOZ.N-ZP-372-19/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków higieny w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 39831210-1, 39831230-7, 39831240-0, 39813000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zestaw 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6449.80
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BDS Sp. zo.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7318.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zestaw 1 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym w zakresie zestawu 1- 4: Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ocenie Zamawiającego, w sprawie ziściły się przesłanki wynikające z art. 93 ust. 1 pkt 7 ZamPublU, skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne, jako obarczonego niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niewątpliwym jest, że w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia na skutek braku publicznego otwarcia oferty MIDEL Michał Mirecki i otwarcia jej przed terminem otwarcia ofert doszło do naruszenia zasady jawności, która jest fundamentalną zasadą postępowania o zamówienie publiczne. Jawność otwarcia ofert jest jednym z praktycznych sposobów realizacji zasady jawności, wyrażonej w art. 8 ust. 1 ZamPublU. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu składania ofert, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia (art. 86 ust. 2 ZamPublU). Istotą tego przepisu jest z jednej strony zapobieżenie rozpatrywaniu przez zamawiających ofert złożonych po upływie terminu na ich składanie a z drugiej uniemożliwienie zapoznawania się z treścią ofert przed ich otwarciem. Jawna czynność otwarcia ofert ma także doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania - pozwala na ustalenie kręgu podmiotów, którzy ubiegają się o dane zamówienie. Oferta nie może zostać otwarta na niejawnym posiedzeniu komisji przetargowej, ale publicznie, w sposób jawny. W analizowanej sprawie, Zamawiający nie dokonał publicznego, jawnego otwarcia jednej z ofert, która została złożona w terminie na składanie ofert a dodatkowo pracownik Zamawiającego dokonał otwarcia tej oferty jeszcze przed terminem otwarcia ofert, co stanowi naruszenie przepisów art. 86 ust. 1, 2 i 4 ZamPublU. Podkreślenia wymaga, że publiczne otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co w konsekwencji oznacza, że brak publicznego otwarcia ofert stanowi wadę tego postępowania, które wywiera istotny wpływ na umowę. Tego typu nieusuwalna wada istnieje zawsze, niezależnie od tego czy oferta, która nie została publicznie otwarta jest ofertą najdroższą czy też plasuje się wyżej w rankingu kryteriów oceny ofert. Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. W analizowanej sprawie zastosowanie znajdzie przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ZamPublU stanowiący przesłankę unieważnienia postępowania. Wada postępowania jest nieusuwalna, oraz wywiera tak istotny wpływ na umowę w sprawie zamówienia publicznego, że powoduje jej bezwzględną nieważność. Przedstawione wyżej stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem wyrażonym w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia z dnia 29 czerwca 2016 r. KIO 1069/16. W podobnym tonie wypowiedziała się Krajowa Izba Odwoławcza w uchwale z dnia 29 maja 2014 r. KIO/KU 48/14 w odniesieniu do znaczenia otwarcia ofert i braku możliwości potwierdzenia tej czynności faktycznej. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zestaw 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym w zakresie zestawu 1- 4: Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ocenie Zamawiającego, w sprawie ziściły się przesłanki wynikające z art. 93 ust. 1 pkt 7 ZamPublU, skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne, jako obarczonego niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niewątpliwym jest, że w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia na skutek braku publicznego otwarcia oferty MIDEL Michał Mirecki i otwarcia jej przed terminem otwarcia ofert doszło do naruszenia zasady jawności, która jest fundamentalną zasadą postępowania o zamówienie publiczne. Jawność otwarcia ofert jest jednym z praktycznych sposobów realizacji zasady jawności, wyrażonej w art. 8 ust. 1 ZamPublU. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu składania ofert, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia (art. 86 ust. 2 ZamPublU). Istotą tego przepisu jest z jednej strony zapobieżenie rozpatrywaniu przez zamawiających ofert złożonych po upływie terminu na ich składanie a z drugiej uniemożliwienie zapoznawania się z treścią ofert przed ich otwarciem. Jawna czynność otwarcia ofert ma także doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania - pozwala na ustalenie kręgu podmiotów, którzy ubiegają się o dane zamówienie. Oferta nie może zostać otwarta na niejawnym posiedzeniu komisji przetargowej, ale publicznie, w sposób jawny. W analizowanej sprawie, Zamawiający nie dokonał publicznego, jawnego otwarcia jednej z ofert, która została złożona w terminie na składanie ofert a dodatkowo pracownik Zamawiającego dokonał otwarcia tej oferty jeszcze przed terminem otwarcia ofert, co stanowi naruszenie przepisów art. 86 ust. 1, 2 i 4 ZamPublU. Podkreślenia wymaga, że publiczne otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co w konsekwencji oznacza, że brak publicznego otwarcia ofert stanowi wadę tego postępowania, które wywiera istotny wpływ na umowę. Tego typu nieusuwalna wada istnieje zawsze, niezależnie od tego czy oferta, która nie została publicznie otwarta jest ofertą najdroższą czy też plasuje się wyżej w rankingu kryteriów oceny ofert. Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. W analizowanej sprawie zastosowanie znajdzie przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ZamPublU stanowiący przesłankę unieważnienia postępowania. Wada postępowania jest nieusuwalna, oraz wywiera tak istotny wpływ na umowę w sprawie zamówienia publicznego, że powoduje jej bezwzględną nieważność. Przedstawione wyżej stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem wyrażonym w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia z dnia 29 czerwca 2016 r. KIO 1069/16. W podobnym tonie wypowiedziała się Krajowa Izba Odwoławcza w uchwale z dnia 29 maja 2014 r. KIO/KU 48/14 w odniesieniu do znaczenia otwarcia ofert i braku możliwości potwierdzenia tej czynności faktycznej. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestaw 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym w zakresie zestawu 1- 4: Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ocenie Zamawiającego, w sprawie ziściły się przesłanki wynikające z art. 93 ust. 1 pkt 7 ZamPublU, skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne, jako obarczonego niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niewątpliwym jest, że w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia na skutek braku publicznego otwarcia oferty MIDEL Michał Mirecki i otwarcia jej przed terminem otwarcia ofert doszło do naruszenia zasady jawności, która jest fundamentalną zasadą postępowania o zamówienie publiczne. Jawność otwarcia ofert jest jednym z praktycznych sposobów realizacji zasady jawności, wyrażonej w art. 8 ust. 1 ZamPublU. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu składania ofert, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia (art. 86 ust. 2 ZamPublU). Istotą tego przepisu jest z jednej strony zapobieżenie rozpatrywaniu przez zamawiających ofert złożonych po upływie terminu na ich składanie a z drugiej uniemożliwienie zapoznawania się z treścią ofert przed ich otwarciem. Jawna czynność otwarcia ofert ma także doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania - pozwala na ustalenie kręgu podmiotów, którzy ubiegają się o dane zamówienie. Oferta nie może zostać otwarta na niejawnym posiedzeniu komisji przetargowej, ale publicznie, w sposób jawny. W analizowanej sprawie, Zamawiający nie dokonał publicznego, jawnego otwarcia jednej z ofert, która została złożona w terminie na składanie ofert a dodatkowo pracownik Zamawiającego dokonał otwarcia tej oferty jeszcze przed terminem otwarcia ofert, co stanowi naruszenie przepisów art. 86 ust. 1, 2 i 4 ZamPublU. Podkreślenia wymaga, że publiczne otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co w konsekwencji oznacza, że brak publicznego otwarcia ofert stanowi wadę tego postępowania, które wywiera istotny wpływ na umowę. Tego typu nieusuwalna wada istnieje zawsze, niezależnie od tego czy oferta, która nie została publicznie otwarta jest ofertą najdroższą czy też plasuje się wyżej w rankingu kryteriów oceny ofert. Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. W analizowanej sprawie zastosowanie znajdzie przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ZamPublU stanowiący przesłankę unieważnienia postępowania. Wada postępowania jest nieusuwalna, oraz wywiera tak istotny wpływ na umowę w sprawie zamówienia publicznego, że powoduje jej bezwzględną nieważność. Przedstawione wyżej stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem wyrażonym w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia z dnia 29 czerwca 2016 r. KIO 1069/16. W podobnym tonie wypowiedziała się Krajowa Izba Odwoławcza w uchwale z dnia 29 maja 2014 r. KIO/KU 48/14 w odniesieniu do znaczenia otwarcia ofert i braku możliwości potwierdzenia tej czynności faktycznej. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zestaw 4 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie postępowania wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym w zakresie zestawu 1- 4: Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W ocenie Zamawiającego, w sprawie ziściły się przesłanki wynikające z art. 93 ust. 1 pkt 7 ZamPublU, skutkujące koniecznością unieważnienia postępowania o zamówienie publiczne, jako obarczonego niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niewątpliwym jest, że w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia na skutek braku publicznego otwarcia oferty MIDEL Michał Mirecki i otwarcia jej przed terminem otwarcia ofert doszło do naruszenia zasady jawności, która jest fundamentalną zasadą postępowania o zamówienie publiczne. Jawność otwarcia ofert jest jednym z praktycznych sposobów realizacji zasady jawności, wyrażonej w art. 8 ust. 1 ZamPublU. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu składania ofert, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia (art. 86 ust. 2 ZamPublU). Istotą tego przepisu jest z jednej strony zapobieżenie rozpatrywaniu przez zamawiających ofert złożonych po upływie terminu na ich składanie a z drugiej uniemożliwienie zapoznawania się z treścią ofert przed ich otwarciem. Jawna czynność otwarcia ofert ma także doniosłe znaczenie dla uczestników postępowania - pozwala na ustalenie kręgu podmiotów, którzy ubiegają się o dane zamówienie. Oferta nie może zostać otwarta na niejawnym posiedzeniu komisji przetargowej, ale publicznie, w sposób jawny. W analizowanej sprawie, Zamawiający nie dokonał publicznego, jawnego otwarcia jednej z ofert, która została złożona w terminie na składanie ofert a dodatkowo pracownik Zamawiającego dokonał otwarcia tej oferty jeszcze przed terminem otwarcia ofert, co stanowi naruszenie przepisów art. 86 ust. 1, 2 i 4 ZamPublU. Podkreślenia wymaga, że publiczne otwarcie ofert jest czynnością faktyczną, jednokrotną, która nie może zostać powtórzona w danym postępowaniu, co w konsekwencji oznacza, że brak publicznego otwarcia ofert stanowi wadę tego postępowania, które wywiera istotny wpływ na umowę. Tego typu nieusuwalna wada istnieje zawsze, niezależnie od tego czy oferta, która nie została publicznie otwarta jest ofertą najdroższą czy też plasuje się wyżej w rankingu kryteriów oceny ofert. Brak dokonania publicznego otwarcia oferty złożonej przed upływem terminu składania ofert, rodzi skutek w postaci braku możliwości dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej. W analizowanej sprawie zastosowanie znajdzie przepis art. 93 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 146 ust. 6 ZamPublU stanowiący przesłankę unieważnienia postępowania. Wada postępowania jest nieusuwalna, oraz wywiera tak istotny wpływ na umowę w sprawie zamówienia publicznego, że powoduje jej bezwzględną nieważność. Przedstawione wyżej stanowisko jest zgodne ze stanowiskiem wyrażonym w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia z dnia 29 czerwca 2016 r. KIO 1069/16. W podobnym tonie wypowiedziała się Krajowa Izba Odwoławcza w uchwale z dnia 29 maja 2014 r. KIO/KU 48/14 w odniesieniu do znaczenia otwarcia ofert i braku możliwości potwierdzenia tej czynności faktycznej. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.31.2024)
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej - mięso i przetwory mięsne.
- Utrzymanie czystości Sekcji Zamiejscowych
- Dostawa jednorazowych wkładów do strzykawki automatycznej na potrzeby COZL
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- Dostawa sprzętu pszczelarskiego na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn:"Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
więcej: Pasty i proszki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.