To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500024939-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Urząd Miasta i Gminy Pasym: Utworzenie Centrum Wspierania Rodziny w przebudowanym i zmodernizowanym budynku Miejskiego Ośrodka Kultury, polegające na wykonaniu robót budowlanych i wyposażeniu obiektu oraz uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Utworzenie Centrum Wspierania Rodziny w przebudowanym i zmodernizowanym budynku Miejskiego Ośrodka Kultury
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537422-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002534-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Pasym, Krajowy numer identyfikacyjny 53831400000,
ul. ul. Rynek
8,
12130
Pasym, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
089 6212010 w. 35, e-mail
umig@pasym.pl, faks
896 212 011.
Adres strony internetowej (url): www.pasym.pl
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie Centrum Wspierania Rodziny w przebudowanym i zmodernizowanym budynku Miejskiego Ośrodka Kultury, polegające na wykonaniu robót budowlanych i wyposażeniu obiektu oraz uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RRG.271.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie Centrum Wspierania Rodziny w przebudowanym i zmodernizowanym budynku Miejskiego Ośrodka Kultury, polegające na wykonaniu robót budowlanych i wyposażeniu obiektu oraz uzyskaniu prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę i modernizację budynku Miejskiego Ośrodka Kultury na potrzeby utworzenia Centrum Wspierania Rodziny w Pasymiu. Szczegółowy zakres robót budowlanych i wyposażenia obiektu opisany jest dokumentami wyszczególnionymi w ust. 3, które stanowią załącznik nr 9, 10, 11, 12 do SIWZ. 2.Dane techniczne obiektu: Powierzchnia zabudowy: 137,91 m² Powierzchnia użytkowa: 269,82 m² Kubatura: 1461,23 m³ 3. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja budowlano-wykonawcza; 2) Projekt aranżacji wnętrz; 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 4) Przedmiary robót - pełnią funkcję pomocniczą i nie mogą być przedmiotem powoływania się Wykonawcy jako podstawy wyceny; 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 udostępnione są w formie elektronicznej. W formie papierowej, dokumenty dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 5. W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw wyrobów budowlanych lub urządzeń lub elementów wyposażenia wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy - należy każdorazowo traktować takie nazwy z klauzulą "lub równoważne", w stosunku do wyrobów budowlanych, urządzeń lub elementów wyposażenia o takich samych, lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych. Jeżeli w ww. dokumentach podano konkretne typy wyrobów budowlanych, urządzeń, lub elementów wyposażenia należy to traktować jako pomocnicze wskazanie minimalnego poziomu jakościowego (standardu). 6. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie korzystniejsze dla Zamawiającego z punktu widzenia eksploatacji i konserwacji przedmiotu zamówienia oraz parametrów technicznych. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zamiany materiałów, urządzeń i wyposażenia wnętrz opisanych w dokumentacji, pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: 1) powodujące skrócenie czasu realizacji robót budowlanych, obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny i technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 8. Dokonanie jakichkolwiek zmian, o których mowa w ust. 6 i 7, wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Dokonanie powyższych zmian nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 9. Zamawiający nakłada, zgodnie z art.29 ust.3a, na Wykonawców lub Podwykonawców, następujące wymagania w odniesieniu do zatrudnienia przez Wykonawców lub Podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywane przez pracowników fizycznych, w tym m.in. czynności wykonywane przez: zbrojarzy, betoniarzy, tynkarzy, murarzy, cieśli, monterów instalacji, posadzkarzy, dekarzy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawców 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami. W tym celu Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracownika zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt.2, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracownika na podstawie umowy o pracę. 4) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracownika na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia przez Zamawiającego niedopełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania pracownika świadczącego pracę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 65000000-3
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45453000-7, 45310000-3, 45331100-7, 45332000-3, 45331210-1, 45330000-9, 45300000-0, 45400000-1, 39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1527734.07
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PEDBUD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1879112.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Nie dotyczy IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.