eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-JeziornaRemont 2 lokali komunalnych na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-07

Ogłoszenie nr 500025077-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna: Remont 2 lokali komunalnych na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500008297-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, Krajowy numer identyfikacyjny 1327104500000, ul. ul. Warszawska 32, 05520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, e-mail zamowienia@konstancinjeziorna.pl, faks +48 22 7564885, +48 222011975.
Adres strony internetowej (url): www.konstancinjeziorna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont 2 lokali komunalnych na terenie Gminy Konstancin-Jeziorna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.35.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym obejmującym: remont posadzek, remont instalacji wod-kan, remont instalacji elektrycznej i wentylacyjnej, naprawę i malowanie ścian i sufitów oraz stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wymianę drzwi i okien, montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia kuchennego - według szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót właściwych dla każdego z niżej wymienionych lokali mieszkalnych: Część nr 1: lokal nr 16 przy ul. Jaworskiego 20- zgodnie z załączonym przedmiarem, Część nr 2: lokal nr 14 przy ul. Mirkowskiej 44 - zgodnie z załączonym przedmiarem, Pełen zakres robót przedstawia załączony przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 2) Lokalizacja inwestycji - lokale komunalne w gminie Konstancin-Jeziorna. Roboty mogą być wykonywane w godzinach 6.00 - 22.00 z wyłączeniem dni wolnych od pracy u Zamawiającego. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia z terenu inwestycji i utylizacji gruzu, śmieci budowlanych oraz zdemontowanych materiałów powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz innych przedmiotów, które nie mogą zostać powtórnie wykorzystane. 3) Zorganizowanie zaplecza budowy leży w gestii Wykonawcy. 4) Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia oraz zapoznanie się z jego otoczeniem. 5) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio roboty remontowe były zatrudnione przez Wykonawcę lub odpowiednio przez Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonywane przez nie czynności polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 6) Każdorazowo, na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 3 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu: a) aktualnego oświadczenia, że osoby, o których mowa w pkt 1) są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, podpisane przez osobę/y upoważnioną przez do reprezentowania Wykonawcy lub osobę przez Wykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu oświadczenia dotyczące podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 7) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia oraz zaświadczenia, o którym mowa w pkt. 6) ppkt a) i b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy. 8) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont lokalu nr 16 przy ul. Jaworskiego 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56760.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mariusz Giera GIERA-BUD
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Januszewo 38B
Kod pocztowy: 09-152
Miejscowość: Naruszewo
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59746.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59746.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59746.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont lokalu nr 14 przy ul. Mirkowskiej 44

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie w części nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017, poz.1579 z późn. zm.),zwaną dalej "ustawą Pzp. Uzasadnienie: W prowadzonym postępowaniu w trybie zamówienia z wolnej ręki w części nr 2 została złożona propozycja cenowa przez zaproszonego do udziału Wykonawcy: Mariusz Andrzej Giera, GIERA-BUD, Januszewo 38b, 09-152 Naruszewo w wysokości 68.722,65 zł brutto. W czasie prowadzonych negocjacji ostateczną cenę uzgodniono na kwotę 64.722,65 zł brutto. Zamawiający na realizacje przedmiotowej części zamówienia przeznaczył środki finansowe w wysokości 39.755,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizacje przedmiotowej części do ceny wynegocjowanej z Wykonawcą. Biorąc powyższe pod uwagę, zachodzą przesłanki do unieważnienia przedmiotowej części w prowadzonym postepowaniu przetargowym

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotowe postępowanie przetargowe dla części nr 1 i 2 zostało wszczęte na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).W prowadzonym postępowaniu przetargowym nr referencyjny ZP.271.30.2017 dla części nr 1 Remont lokalu nr 16 przy ul. Jaworskiego 20 nie złożono żadnej oferty. Dla części nr 2 - remont lokalu nr 14 przy ul. Mirkowskiej 44 w prowadzonych postępowaniach, nr referencyjne: ZP.271.23.2017 oraz ZP.271.30.2017 nie złożono żadnej oferty. Wymienione postępowania zostały unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.