To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500025097-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Remont elewacji budynku administracyjno-warsztatowego PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku - II postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561705-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000,
ul. ul. Komunalna
4,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
544 121 805, e-mail
saniko@saniko.com.pl, faks
544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.saniko.com.pl/index.php/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku administracyjno-warsztatowego PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku - II postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ/ZP.09/31/07/17.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku administracyjno - warsztatowego znajdującego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o. przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku - w ramach etapu III. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: a) ocieplenie ściany podłużnej styropianem EPS 70-40, b) malowanie elewacji w zakresie etapu III, c) wykonanie cokołu wokół budynku w zakresie etapu III, d) przeniesienie jednostek zewnętrznych klimatyzatorów ze ściany na dach budynku, e) wymiana okien drewnianych na aluminiowe, f) wymiana obróbek blacharskich na ogniomurach, g) wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w pomieszczeniach przeznaczonych do wymiany okien, h) wymiana rynien i oraz rur spustowych, i) wymiana parapetów zewnętrznych z płytek ceramicznych na parapety z blachy powlekanej we wszystkich oknach - parter + piętro, objętych robotami etapu III, j) odbudowa schodów betonowych do pomieszczeń technicznych (na szczycie budynku), k) wymiana drzwi zewnętrznych stalowych szt. 2 do pomieszczeń technicznych (węzeł cieplny zaplecze), l) demontaż drabin pożarowych i montaż nowych drabin spełniających wymagania ppoż., m) przełożenie opaski zewnętrznej z kostki brukowej, n) izolacja mineralna pionowa pod cokół, o) malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy, p) wykonanie posadzki z paneli LVT w pomieszczeniach biurowych na I piętrze, q) przeniesienie grzejnika pod okno w pokoju nr 28 - księgowość, r) wymiana drzwi do salki konferencyjnej, s) wymiana chodnika z płyt betonowych na kostkę brukową, t) roboty elektryczne - podłączenie jednostek zewnętrznych klimatyzatorów, u) wymiana opraw oświetleniowych w pokojach na I piętrze. Uwagi: Załączony przedmiar stanowi element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego.Podstawą wyceny stanowi dokumentacja projektowa. 3. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, deklaracje właściwości użytkowych, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45331221-1, 45420000-7, 45432121-8, 45442100-8, 45331100-7, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
242587.11
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "DAWBUD" Adam Iwański
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
296837.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Ubezpieczenie majątku PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku, w podziale na dwie części
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy i wyposażenia "Nadwiślańskie Centrum Dziedzictwa SZKUTNIA" - II postępowanie
- Pełnienie funkcji inż.kontraktu podczas wyk.otworu poszukiwawczo rozpoznawczego wód termalnych Włocławek GT-1 w miejscowości Włocławek, w ram. zad.Dekarbonizacja systemu ciepłowniczego miasta-etap I
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z EGZAMINEM UDT
- "Zakup i dostawa środków piorąco-dezynfekujących obejmujących pranie i dezynfekcję chemiczno-termiczną w temp. od 30 stopni Celsjusza dla Zakładu Aktywności Zawodowej we Włocławku w roku 2025."
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
- Modernizacja lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Żyrardowskiej 5/5, Grabowej 5/64, Kapuściska 5/17 oraz Marii Konopnickiej 4/47 w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.