Ogłoszenie z dnia 2017-09-07
Ogłoszenie nr 500025298-N-2017 z dnia 07-09-2017 r.
Wrocław: Usługa drukowania druków małych dla potrzeb Opery Wrocławskiej. Zamówienie uzupełniające. OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Opera Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 27894200000,
ul. ul. Świdnicka
35,
50066
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 708 800, e-mail
marzena.malinowska@opera.wroclaw.pl, faks
813 708 852.
Adres strony internetowej (url): www.opera.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa drukowania druków małych dla potrzeb Opery Wrocławskiej. Zamówienie uzupełniające.
Numer referencyjny
ZP/ZWR/26/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania druków małych dla potrzeb Opery Wrocławskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. impozycje, b. naświetlanie, c. drukowanie z wykorzystaniem surowców Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danego asortymentu, d. inne usługi związane z drukowaniem, zależnie od asortymentu dotyczącego poszczególnych części, w szczególności: i. wydruki proof (zależnie od potrzeby na życzenie Zamawiającego), ii. uzgodnienie i wprowadzenie korekty do wydruku proof, iii. cięcie, e. pakowanie, f. brytowanie - zależnie od rodzaju druku i potrzeby g. dostawę gotowych druków do siedziby Zamawiającego 2. Zamawiający będzie zamawiał według swoich rzeczywistych potrzeb i będzie płacił tylko za zlecone i dostarczone druki. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu znajduje się w Formularzu Oferty będącym Załącznikiem nr 1 do wniosku, a szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Wzór Umowy będący załącznikiem nr 2
II.5) Główny Kod CPV:
79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Art. 67 ust. 1 pkt 6 tj. przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego;
Zamawiający w ogłoszeniu 29325 2017 r. do postępowania prowadzonego w trybie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem było Świadczenie usług drukowania druków małych dla potrzeb Opery Wrocławskiej znak postępowania: ZP/PN/08/2017 wskazał możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących 20% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy
Konieczność zmiany umowy wynika z konieczności zapewnienia realizacji bieżących potrzeb Zamawiającego w zakresie usług drukowania druków małych. Zamawiający nie zrealizował przewidywanej ilości druków w okresie przewidzianym w umowie, czyli do dnia 8 sierpnia 2017 r. Zamawiający przewidział w umowie następujące rozwiązania dotyczące świadczenia usług drukowania druków małych w zakresie rozwiązania umowy, ulegała ona rozwiązaniu z chwilą upływu terminu bądź wykorzystania środków przewidzianych w umowie jako maksymalne nominalne wynagrodzenie. Dla umowy zawartej przez Zamawiającego minął termin przewidziany jako termin wygaśnięcia umowy, wobec czego przedmiotowa umowa uległa rozwiązaniu. Dotychczasowa realizacja usług drukowania druków małych przez Wykonawcę była zgodna z wymaganiami Zamawiającego, dodatkowo usługi cechowała bardzo dobra jakość, wobec czego Zamawiający uważa za słuszne udzielenie zamówienia uzupełniającego dla Wykonawcy, który realizuje zamówienie.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku - II postępowanie
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy
- Zakup nagród, druk dyplomów, konfekcjonowanie i wysyłka nagród dla laureatów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Antysmogowej
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Gminy Dopiewo w okresie od 01.06.2025 r. do 31.12.2027 r. (31 miesięcy)
- "USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE "
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.