To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025367-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Zarząd Dróg Powiatowych: Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania:
zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg,
zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 557662-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych, Krajowy numer identyfikacyjny 93271204100000,
ul. ul. Wrocławska
9,
55100
Trzebnica, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 873 090, e-mail
drogi@powiat.trzebnica.pl, faks
713 873 090.
Adres strony internetowej (url): www.drogi.trzebnica.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DTiZP/200/11/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Trzebnickiego w sezonie zimowym 2017/2018 z podziałem na zadania. zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg, zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg. Uwaga: Podane powyżej ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części przedmiotu zamówienia w przypadku niewykorzystania ilości materiałów wskazanych w zad. nr 1 i nr 2. Zamawiający będzie miał prawo do rezygnacji z dalszych dostaw bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy. 2. Opis dostaw i materiału: Sukcesywna dostawa transportem Wykonawcy piasku i soli z antyzbrylaczem na potrzeby ZUD Zarządu Dróg Powiatowych w Trzebnicy w sezonie 2017/2018 na Obwód Drogowy w Trzebnicy i Obwód Drogowy w Żmigrodzie. Zamawiający będzie składał zamówienie (z uwzględnieniem ilości) faksem lub drogą elektroniczną, Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamówienie należy zrealizować w terminie 4 dni od jego otrzymania, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00. Każda dostawa będzie zważona przez Zamawiającego. Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania: - piasek o uziarnieniu do 2mm (wg PN-B-11113:1996) odpowiadającego parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960). Dostarczane kruszywo nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału dokument potwierdzający jego zgodność z wyżej wymienionymi wymogami dotyczącymi jakości i możliwości stosowania na drogach publicznych. - sól drogowa o zawartości 90 % Na Cl - wg normy PN-86/C-84081/02 z antyzbrylaczem K4Fe(CN)6 - 20,0 mg/kg. Materiał musi odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960). Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej używanej w piaskarkach. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do każdej dostarczonej partii materiału Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzającego możliwość wykorzystania soli do zimowego utrzymania dróg oraz Deklarację zgodności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: SIWZ, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 14211000-3
Dodatkowe kody CPV: 34927100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: zad. nr 1 - zakup i dostawa piasku w ilości 3 000 Mg |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
79410.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TRANSPORT CIĘŻAROWY I ZAŁADUNKOWY Rob. Ziem. Hand. Hurt. Towarami Przemysłowymi
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99630.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: zad. nr 2 - zakup i dostawa soli z antyzbrylaczem w ilości 800 Mg. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
174400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DS Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241080,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w tym dzieci
- Dostawa gazu ziemnego na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy
- 2025 r. Całodobowa usługa ochrony obiektów, osób i mienia realizowana dla Sądu Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz w dni robocze przez 8 godzin przy ul. Parkowej 4 i ul. Św. Jadwigi 25a
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Gminnego Przedszkola nr 2 w Trzebnicy w roku 2025"
- "Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- MAŁUSZYN droga dojazdowa do gruntów rolnych - Etap I
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.