To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025493-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny: Zakup i dostarczenie artykułów biurowych lub papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559787-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Wielkopolski Oddział Regionalny ARiMR jest jednostką organizacyjną Zamawiającego.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300130,
ul. ul. Strzeszyńska
36,
60479
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 455 660, e-mail
wielkopolski@arimr.gov.pl, faks
618 400 693.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja Wykonawcza
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostarczenie artykułów biurowych lub papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BOR15.2610.2.2017.TM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część A - Zadanie 1 - zakup i dostarczenie artykułów biurowych, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2-1 do niniejszej Specyfikacji a także w załączniku nr 8 do SIWZ. W przypadku wystąpienia zastrzeżonych nazw własnych producentów lub produktów, dopuszcza się oferowanie produktów w pełni równoważnych do wymaganych. W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do zaoferowanych produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy, pod rygorem odrzucenia oferty. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktów równoważnych, należy dołączyć do oferty próbki artykułów w ilości po 1 sztuce oraz przedłożyć stosowne dokumenty stanowiące bezsporny dowód równoważności produktów zaproponowanych w ofercie (np. karty produktu itp.). Część B - Zadanie 2 - zakup i dostarczenie papieru, zgodnie z asortymentem opisanym w szczegółowej kalkulacji ofertowej, stanowiącej załącznik nr 2-2 do niniejszej Specyfikacji. Część A i B realizowana będzie na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 22850000-3, 30190000-7, 39292400-9, 30197644-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostarczenie artykułów biurowych dla Wielkoplskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych na terenie woj. wielkopolskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325203.25
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miranex Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
350598,38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostarczenie papieru dla Wielkoplskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych na terenie woj. wielkopolskiego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
122764.23
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RODAN Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142300,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Sprzedaż i dostawa artykułów biurowych, eksploatacyjnych i gospodarczych na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim (3 pakiety).
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, baterii dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru na potrzeby komórek organizacyjnych Polskiego Radia S.A. w likwidacji
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku.
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.