eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynAdaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025501-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Gmina Tuszyn: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557438-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Tuszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 590648304, ul. ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 6143325, e-mail inwestycje@tuszyn.info.pl, faks 42 6143069.
Adres strony internetowej (url): www.tuszyn.info.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.2710.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego pn: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby przedszkola gminnego w budynku Liceum Ogólnokształcącego w Tuszynie ul. Żeromskiego 31 , na podstawie dokumentacji projektowej. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych umożliwiających adaptację na potrzeby przedszkola gminnego pomieszczeń w budynku Liceum Ogólnokształcącego, obejmujących między innymi: 1) roboty ogólnobudowlane w tym: a) prace zewnętrzne jak m.in.: wykonanie utwardzenia przed wejściem do budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, wykonanie utwardzeń dojazdu na terenie działki, b) roboty wewnętrzne, w tym m.in.: rozbiórkę ścian gipsowo-kartonowych (wg projektu adaptacji) ETAP I, wykonanie nowych ścianek działowych systemowych gips-karton w systemie NIDA 100A75/Expert ETAP I, wykonanie hydroizolacji na ścianach i posadzkach pomieszczeń łazienek, WC oraz w pomieszczeń żywieniowych, wykonanie sufitów podwieszanych w wyznaczonych pomieszczeniach, wykonanie sufitu w systemie Armstrong w części wejściowej, wykonanie wygrodzeń kabin w sanitariatach dla przedszkolaków ETAP I, montaż kompletnego osprzętu w sanitariatach ETAP I, wykonanie osłon grzejników w salach zajęciowych dla dzieci ETAP I, przebudowę otworów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie ściany rozdziałowej przedszkola i liceum, malowanie ścian korytarzy, sal, oraz zaplecza socjalnego i cateringowego, wykończenie posadzek i ścian, umeblowanie pomieszczeń, 2) roboty w zakresie wod-kan, c.o. i wentylacji w tym: a) wykonanie instalacji wentylacyjnej opartej na wentylatorach wyciągowych oraz wywietrzakach dachowych, b) wykonanie instalacji wodociągowej z osprzętem i armaturą, c) wykonanie instalacji kanalizacyjnej, d) rozbudowa instalacji c. o. z osprzętem, 3) roboty w zakresie instalacji elektrycznych, w tym m. in.: dostosowanie tablic rozdzielczych, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego z osprzętem, instalacji gniazd wtykowych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45100000-8, 45420000-7, 45430000-0, 45443000-4, 45450000-6, 45113000-2, 45331210-1, 45110000-1, 45321000-3, 45331100-7, 45332000-3, 45100000-8, 45332200-5, 45332300-6, 45112400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 292868.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU BUD-HAD Antoni Jędraszek
Email wykonawcy: biuro@bud-had.pl
Adres pocztowy: Piłsudskiego 3
Kod pocztowy: 95-200
Miejscowość: Pabianice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 356006.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 356006.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 478813.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.