To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025599-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Gmina Baranowo: Poprawa efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranowo poprzez jego modernizację i rozbudowę Zadanie 1 - Wymiana lamp z osprzętem i urządzeń sterujących
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562122-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Baranowo, Krajowy numer identyfikacyjny 55066838000000,
ul. Plac Trzydziestolecia
7,
06320
Baranowo, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
297 613 776, e-mail
krzysztofszczepanek@poczta.onet.pl, faks
297 613 793.
Adres strony internetowej (url): www.baranowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranowo poprzez jego modernizację i rozbudowę Zadanie 1 - Wymiana lamp z osprzętem i urządzeń sterujących
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):FED 271.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Poprawa efektywności energetycznej systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Baranowo poprzez modernizację i rozbudowę. Zadanie 1-Wymiana lamp z osprzętem i urządzeń sterujących. Zakres zamówienia został szczegółowo określony w przedmiarach robót i dokumentacji projektowej stanowiących załączniki do SIWZ i obejmuje wykonanie: 1.Demontaż linii oświetlenia ulicznego: - demontaż wysięgników rurowych o ciężarze do 30 kg mocowanych na słupie lub ścianie, - demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na trzpieniu słupa lub wysięgniku, - demontaż skrzynek rozdzielczych o masie do 10 kg 2.Budowa linii oświetlenia ulicznego -montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nn z żerdzi wirowanych- hak wieszakowy, - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 2X25 mm2-adaptacja, - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn-ogranicznik przepięć z zaciskami przebij., - montaż uziomów lub przewodów uziemiających w gruncie kat.III -mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych w gruncie kat.III, - przewody uziemiające i wyrównawcze na słupach (bednarka o przekroju do 200mm2), - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn-bezpiecznik, - montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie, - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku, - montaż skrzynek rozdzielczych o masie do 30 kg, - montaż rur osłonowych PVC na słupie. W wyniku modernizacji na terenie Gminy Baranowo zostaną zainstalowane następujące rodzaje opraw: - oprawy sodowe nowe 100W - 63szt - oprawy sodowe nowe 70W - 444szt - oprawy sodowe 100W (z wymiany) - 121szt Wysięgniki 1,5 m z kątem nachylenia 5-10O Zegary astronomiczne z możliwością programowania przerwy nocnej. Do oferty załączyć kosztorysy ofertowe dla każdej miejscowości oddzielnie, oraz jeden kosztorys zbiorczy całościowy dla Gminy ogółem. Zaleca się aby wszyscy Wykonawcy składający oferty cenowe zapoznali się szczegółowo z przedmiarem robót oraz dokonali wizji lokalnej przyszłego placu budowy i jego otoczenia. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego. UWAGA! Jeżeli w przedmiarze robót i dokumentacji technicznej projektant umieścił nazwy materiałów i producentów, należy je traktować jako przykładowe. Przygotowując ofertę należy zastosować materiały o podobnych lub równoważnych właściwościach. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyta nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza się stosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31527200-8
Dodatkowe kody CPV: 45317300-5, 45316110-9, 45231400-9, 45232210-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
552998.95
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "INSBUD" Sylwia Olszewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
539951,27
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Nowogard
- INSTALACJA PANELI FOTOWOLTAICZNYCH I POMP CIEPŁA - II ETAP
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.