eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KutnoUtrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Kutno i Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie.



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025674-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Miasto Kutno: Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Kutno i Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Kutno, Krajowy numer identyfikacyjny 00052559900000, ul. pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 24 2531225, e-mail zamowienia@um.kutno.pl, faks 24 2531229.
Adres strony internetowej (url): www.umkutno.bip.e-zeto.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Kutno i Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2017.JB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na "Utrzymaniu czystości w budynkach Urzędu Miasta Kutno i Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie". 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają Załącznik nr 1a i nr 1b do siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8


Dodatkowe kody CPV: 90919200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Kutno.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Multiservice Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Artyleryjska 3h
Kod pocztowy: 10-165
Miejscowość: Olsztyn
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 263835.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 263835.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 591630.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Stanu Cywilnego w Kutnie.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę wpłynęły w części II zamówienia dwie oferty. Wobec czynności odrzucenia oferty nr 1 - PPU "CZA -TA" Niciak Sp.j., na podstawie art. 90 ust. 3 ustawy Pzp, w związku z nieudzieleniem wyjaśnień w procedurze podejrzenia rażąco niskiej ceny, w postępowaniu nie pozostały dwie niepodlegające odrzuceniu oferty. Z uwagi na powyższe Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie działając w oparciu o przepis art. 93 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ "w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu".

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Powszechna dostępność usług utrzymania czystości przejawia się w tym, iż są one oferowane przez licznie funkcjonujące na rynku podmioty, co ułatwia łatwy dostęp do tych usług praktycznie nieograniczonej liczbie konsumentów. Ponadto usługi utrzymania czystości są usługami o znormalizowanych standardach jakościowych rozumianych jako typy usług odpowiadające przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie standardom, nie zaś specyficznym i zindywidualizowanym wymaganiom zamawiającego. W konsekwencji oznacza to, iż jedynym czynnikiem je różnicującym jest cena. Należy ponadto wskazać, iż szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza niż równowartość kwoty 207.000,00 euro netto.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.