To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025689-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu hakowiec dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559273-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000,
ul. ul. Komunalna
4,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
544 121 805, e-mail
saniko@saniko.com.pl, faks
544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.saniko.com.pl/index.php/przetargi
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego typu hakowiec dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ/ZP.08/24/07/17.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego czteroosiowego typu hakowiec dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku, w ilości 1 szt., przeznaczonego do obsługi kontenerów załadunkowych wykonanych zgodnie z normą DIN 30722, o długości min. 5500 mm, max 6500 mm, będących na wyposażeniu w Regionalnym Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski. Parametry techniczne pojazdu będącego przedmiotem dostawy precyzuje rozdz. III pkt. 2 SIWZ. D. WARUNKI LEASINGU: 1. Opłata wstępna: 30 %. 2. Okres leasingu: 36 m-cy. 3. Wykup końcowy: 1%. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykupu przedmiotu leasingu. 5. Spłata rat leasingowych w równych ratach miesięcznych w oparciu o stałą stopę procentową w całym okresie obowiązywania umowy tj. przez okres 36 miesięcy od daty dostawy przedmiotu leasingu. 6. Nie obowiązuje limit km. 7. Raty leasingowe będą zawierać koszt fabrycznie nowego pojazdu, koszty rejestracji pojazdu, koszty gwarancji, koszty serwisu/przeglądów pojazdu w okresie gwarancji, koszty dostawy pojazdu Zamawiającemu, koszty legalizacji tachografu, koszty szkolenia z obsługi pojazdu, koszty zagwarantowania stałej stopy procentowej, opłaty administracyjne i inne koszty i opłaty w tym jeżeli występują. 8. Koszty ubezpieczenia OC, AC i NW pojazdu przez cały okres leasingowy tj. 3 lata, ponosi Zamawiający, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru Ubezpieczyciela. W pierwszym roku użytkowania pojazdu, pojazd ten zostanie ubezpieczony w PZU S.A., natomiast w kolejnych latach przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe, wyłonione w drodze przetargu na ubezpieczenie komunikacyjne dla całej floty przedsiębiorstwa. 9. Zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu na zasadach refakturowania, jak również od drugiego roku użytkowania pojazdu, Zamawiający będzie osobiście przeprowadzał przeglądy UDT pojazu na własny koszt. 10. Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów. 11. Waluta leasingu PLN 12. Koszty związane z użytkowaniem samochodu, opłaty za autostardy, mandaty, parkingi oraz inne obciążenia o charakterze publiczno-prawnych są po stronie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34144510-6
Dodatkowe kody CPV: 66114000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
610500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: mLeasing Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
753586.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2025 roku.
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- "Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania i licencji do obsługi Urzędu Miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy i wyposażenia Klubu Młodych PlanB w ramach zad.inw.pn.Adaptacja budynku przy ul.Związków Zawodowych na potrzeby Klubu Młodych Włocławek
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Zakup z dostawą używanego samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym w formie leasingu operacyjnego.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika wraz z pługiem odśnieżnym i zamiatarką
- Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego samochodu brygadowego typu wywrotka o masie całkowitej do 3,5T na potrzeby WGKiZD Urzędu Miejskiego w Szydłowcu
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej finansowanej w formie leasingu operacyjnego
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.