eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaborówUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.380.000 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025730-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Gmina Baborów: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.380.000 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562620-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Baborów, Krajowy numer identyfikacyjny 53141281700000, ul. ul. Dąbrowszczaków , 48120 Baborów, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774036920, e-mail um@baborow.pl, faks 774 036 928.
Adres strony internetowej (url): bip.baborow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.380.000 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SKB.3251.2.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.380.000 PLN (słownie złotych jeden milion trzysta osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100) 3.2. Kredyt zostanie przeznaczony na finansowanie planowanego deficytu - wyprzedzające finansowanie oraz zapewnienie wkładu własnego przy realizacji zadań inwestycyjnych : "Remont budynku Ratusza w Baborowie " oraz "Remont świetlicy wiejskiej w Babicach" . Oba zadanie będą realizowane z udziałem środków pochodzących z budżetu unii europejskiej. Podstawowe dane o kredycie: a) Rodzaj transakcji : udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego, b) Kwota i waluta kredytu : 1.380.000 zł, uruchamiana według dyspozycji kredytobiorcy w okresie od dnia podpisania umowy do 28.12.2017 r. W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy uruchomienia kredytu: - 2 listopada 2017 r. - 1.100.000,00 zł, - 15 listopada 2017 r. - 280.000,00 zł. Rzeczywisty termin uruchomienia kredytu może ulec zmianie. 3.3. Spłata kapitału następować będzie w następujący sposób: I. Spłata kapitału zaciągniętego na wyprzedzające finansowanie zadań inwestycyjnych w części środków unijnych nastąpi w ciągi 30 dni od dnia wpływu zrefundowanych środków za zrealizowane zadania na rachunek budżetu Gminy. W celu obliczenia wartości zamówienia, na potrzeby porównania ofert przyjmuje się następujące terminy spłaty kredytu: 1) 30.12.2017 r. - 260.000 zł, 2) 31.03.2018 r. - 404.000 zł, 3) 30.06.2018 r. - 260.000 zł. II . Spłata kapitału zaciągniętego na sfinansowanie wkładu własnego następować będzie począwszy od dnia 30 września 2018 r. w następujący sposób: 1) w 2018 r. - 50.000,00 zł (2 raty po 25.000,00 zł), 2) w 2019 r. - 38.000,00 zł (2 raty po 12.000 zł, 2 raty po 7.000,00 zł), 3) w 2020 r. - 28.000,00 zł (4 raty po 7.000 zł), 4) w 2021 r. - 30.000,00 zł (4 raty po 7.500,00 zł), 5) w 2022 r. - 32.000,00 zł (4 raty po 8.000,00 zł), 6) w 2023 r. - 36.000,00 zł (4 raty po 9.000,00 zł), 7) w 2024 r. - 36.000,00 zł (4 raty po 9.000,00 zł), 8) w 2025 r. - 36.000,00 zł (4 raty po 9.000,00 zł), 9) w 2026 r. - 36.000,00 zł (4 raty po 9.000,00 zł), 10) w 2027 r. - 36.000,00 zł (4 raty po 9.000,00 zł), 11) w 2028 r. - 38.000,00 zł (2 raty po 9.000 zł, 2 raty po 10.000,00 zł), 12) w 2029 r. - 40.000,00 zł (4 raty po 10.000,00 zł), 13) w 2030 r. - 20.000,00 zł (4 raty po 5.000,00 zł), Płatne ostatniego dnia kalendarzowego każdego kwartału. Ustala się okres karencji w spłacie tej części kredytu do 30 września 2018 r. 3.4. Okres kredytowania: do 31.12.2030 r. 3.5. Uruchomienie kredytu: następować będzie wg odrębnych pisemnych dyspozycji kredytobiorcy w terminie od dnia podpisania umowy do 28 grudnia 2017 r. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania. 3.7. Terminy płatności odsetek: spłata odsetek będzie się odbywać w okresach miesięcznych, na podstawie otrzymanego od banku zawiadomienia o ich wysokości, począwszy od miesiąca następującego po miesiącu w którym nastąpiło uruchomienie kredytu w terminie do 25 dnia miesiąca następującego po miesiącu, za który odsetki naliczono. Odsetki naliczane będą od aktualnego zadłużenia na rachunku kredytowym, na koniec danego miesiąca. Zawiadomienie o wysokości naliczonych odsetek winno być dostarczone zamawiającemu najpóźniej 10 dni przed ich terminem płatności. Dopuszcza się mailową formę przesyłania tego zawiadomienia. 3.8. Oprocentowanie kredytu: kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej obowiązującej w okresach, za które odsetki są naliczane. 3.9. Oprocentowanie kredytu ustala się na stawce bazowej WIBOR 1M powiększone o wskazaną przez bank marżę w stosunku rocznym ( WIBOR 1M jest to stopa procentowa, po jakiej banki są skłonne udzielić pożyczek innym bankom, liczony jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań z poprzedniego miesiąca kalendarzowego, liczony za okres od 1-go do ostatniego dnia każdego miesiąca). Oprocentowanie ulega zmianie każdego 1-go dnia miesiąca kalendarzowego w okresie kredytowania według stawki WIBOR 1 M za poprzedni miesiąc kalendarzowy. Wskazana w ofercie marża banku jest obowiązująca przez cały okres kredytowania. Do wyliczenia oprocentowania kredytu w ofercie należy przyjąć stawkę bazową WIBOR 1M w wysokości 1,66 % w stosunku rocznym oraz spłaty rat kapitału w sposób określony w pkt. 3.3. 3.10. Odsetki od kredytu nie podlegają kapitalizacji. 3.11. Planowany okres zawarcia umowy kredytowej: w terminie związania ofertą. 3.12. Wykonawca nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w SIWZ i przedstawionymi w ofercie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 88950.38
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Namysłowie
Email wykonawcy: bank@bsnamyslow.com.pl
Adres pocztowy: ul. Plac Wolności 12
Kod pocztowy: 46-100
Miejscowość: Namysłów
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88950.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88950.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 88950.38
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.