To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025835-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno: Dostawa trybun stelażowych na Stadion Miejski w Piasecznie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539641-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno, Krajowy numer identyfikacyjny 1589128900000,
ul. ul. Kościuszki
5,
05500
Piaseczno, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 70 17 654, 70 17 655, e-mail
rzp@piaseczno.eu, faks
022 70 17 692.
Adres strony internetowej (url): www.piaseczno.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa trybun stelażowych na Stadion Miejski w Piasecznie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Spr. 73/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa trybun stelażowych 1. Trybuna 8 rzędowa; trybuna demontowalna z zabudowanymi podstopnicami spełniająca normy bezpieczeństwa; - Konstrukcja z profili zamkniętych na pełnym obramowaniu z zastrzałami w ocynku ogniowym; - Trybuna wyposażona w siedziska typu antywandalowego - Trybuna wyposażona w min. 264 miejsca - Liczba identycznych trybun objęta zamówieniem: 3 sztuki 2. Trybuna tzw. "gości" 8 rzędowa; trybuna demontowalna z zabudowanymi podstopnicami spełniająca normy bezpieczeństwa; - Trybuna wyposażona w siedziska typu antywandalowego - Trybuna wyposażona w min. 132 miejsca - Liczba identycznych trybun objęta zamówieniem: 1 sztuka Wymagany termin realizacji - od 4 do 6 tygodni od podpisania umowy. Dla potrzeb ogłoszenia przyjmuje się, że 1 tydzień ma 7 dni co daje termin wykonania od 27 do 42 dni od podpisania umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
290400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe WAMET Sp. j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
180.219,60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- "Koszenie i czyszczenie przydrożnych rowów, cieków podstawowych i przepustów na terenie Gminy Piaseczno "
- "Frezowanie nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych w ramach realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa krzeseł i foteli do SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- IR.ZP.271.11.2025 Budowa przedszkola w formie zaprojektuj i wybuduj wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Florynka - pierwsze wyposażenie
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.