eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaŚwiadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-05

Ogłoszenie nr 500025838-N-2018 z dnia 05-02-2018 r.

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej: Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507977-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 30135100000, ul. Ostrowina 21, 56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3148756, 3148748, e-mail ostrowina@pnet.pl, faks 713 148 754.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

01/ZP/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia: 1. pranie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów będących własnością Zamawiającego (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, ręczniki, szlafroki, piżamy, koszule nocne, serwetki, serwety, koce, narzuty, kołdry, poduszki, materace, firany, zasłony, mundurki pracowników) w ilości do 72 000kg w okresie realizacji zamówienia: a. czyszczenie oraz dezynfekcja bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów b. maglowanie lub prasowanie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów w zależności od potrzeb c. segregacja czystego prania z podziałem na oddziały d. pakowanie czystego prania w opakowania e. codzienne przyjmowanie prania brudnego z poszczególnych oddziałów f. codzienny odbiór prania czystego przez Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego w ramach usługi takiej ilości czystego prania, że zapewni ona zaspokojenie bieżących potrzeb Zamawiającego 3. czyste pranie powinno być opakowane przez Wykonawcę z opisem na poszczególne oddziały 4. przekazywanie prania czystego i odbiór prania brudnego każdorazowo odbywać się będzie za pokwitowaniem przez pracownika Wykonawcy 5. w przypadku niedoprania asortymentów oddanych do prania usługa zostanie wykonana powtórnie na koszt Wykonawcy nie później niż w ciągu dwóch dni od momentu stwierdzenia w/w defektu 6. czas wykonania usługi prania wodnego i dezynfekcji wynosi do 72 godz. od chwili odbioru od Zamawiającego 7. Wykonawca na czas trwania umowy dostarczy Zamawiającemu worki do transportu brudnego prania o ładowności do 15 kg w ilości niezbędnej do wykonania usługi 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami i wymaganiami sanitarnymi wobec organów kontroli (PIP, Sanepid itd.) 9. Wykonawca udostępni kopię protokołów kontroli poszczególnych organów kontroli na każde żądanie Zamawiającego 10. wymagane jest stosowanie technologii prania wodnego z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych w procesie termiczno-chemicznym; środki piorące i dezynfekujące muszą działać na grzyby, bakterie i wirusy w temperaturze od 40 stopni C 11. Zamawiający może odmówić przyjęcia prania czystego w sytuacji: o wykonania usługi niezgodnie z umową o niewłaściwie opakowane o niedopranej, zniszczonej i żądać wymiany na nową 12. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ciągłość usług w przypadku wystąpienia awarii urządzeń pralniczych 13. Zamawiający przewiduje określenie wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98300000-6


Dodatkowe kody CPV: 98310000-9, 98311000-6, 98312000-3, 98315000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna Pasja
Email wykonawcy: COOPPASJA@GMAIL.COM
Adres pocztowy: Ostrowina 21
Kod pocztowy: 56-400
Miejscowość: Oleśnica
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 252396.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 252396.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 255938.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.