eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik"Termomodernizacja budynku leśniczówki Leśnictwa Zwierzyniec"



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500025882-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Kraśnik: "Termomodernizacja budynku leśniczówki Leśnictwa Zwierzyniec"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 77087-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 91271-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43051620000000, ul. ul. Janowska 139, 23200 Kraśnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8252041, 8252042, e-mail krasnik@lublin.lasy.gov.pl, faks 818 843 709.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_krasnik

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynku leśniczówki Leśnictwa Zwierzyniec"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.PN.1.2017.ZG5

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla potrzeb kompleksowej termomodernizacji budynku Leśnictwa Zwierzyniec w miejscowości Krzywie wraz z przebudową i adaptacją nieużytkowego poddasza w ramach projektu rozwojowego "Kompleksowej termomodernizacji budynków PGL LP (łącznie z zastosowaniem OZE w budynkach)" Numer zadania inwestycyjnego IR/15/110/10. Miejsce wykonywania robót: miejscowość Krzywie 112, nr działki 131, gmina Dzierzkowice, powiat kraśnicki, woj. lubelskie. Budynek nie jest objęty ochroną konserwatorską. Projektowany remont budynku jednorodzinnego Leśniczówki ma na celu podwyższenie standardu użytkowania i zmniejszenie strat ciepła. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1/ wykonanie instalacji solarnej ze zbiornikiem ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) o poj. 500 l oraz kotłowni opalanej drewnem jako źródło uzupełniające przygotowanie c.w.u. i do ogrzewania budynku. Do przygotowania c.w.u. zaprojektowano układ solarny złożony z 4 kolektorów dachowych płaskich umieszczonych na połaci południowej. Powierzchnia czynna kolektorów łącznie wynosi 8,04m2; 2/ wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy po stronie AC 2,8 kW jako źródło uzupełniające dla zasilania w energię elektryczną budynku. Na dachu budynku zaprojektowano zabudowę 12 modułów fotowoltaicznych o wymiarach 992x1640x40 mm; 3/ wymianę istniejących instalacji: centralnego ogrzewania, wody zimnej, wody ciepłej i kanalizacji sanitarnej. W budynku objętym zakresem inwestycji przewiduje się: - Izolację przeciwwilgociową istniejących fundamentów na głębokość co najmniej 1 m - Rozbiórkę istniejących drewnianych podłóg i wykonanie nowych podłóg na gruncie - Demontaż istniejących schodów i montaż nowych drewnianych - Obicie istniejących tynków - Demontaż starych pieców i modernizacja centralnego ogrzewania według branży sanitarnej - Demontaż starych okien i drzwi, a następnie montaż nowych - Demontaż desek i trzciny w stropie nad parterem - remont stropu - Ocieplenie dachu wełną mineralną - Wydzielenie nowych pomieszczeń - Demontaż sufitu podwieszanego w pomieszczeniu kancelarii - Montaż okien połaciowych - pomiędzy krokwiami (nie naruszając konstrukcji dachu) - Demontaż szalunku na elewacji, termomodernizacja ścian wełną mineralna i montaż nowego szalunku - Pomalowanie wszystkich drewnianych elementów impregnatem ogniochronnym do stopnia NRO - Wykonanie podbitki okapu - Nowe obróbki blacharskie - Nowe parapety zewnętrzne - Położenie nowych tynków i pomalowanie ścian - Położenie glazury w nowo projektowanych WC - Wykonanie fartucha z glazury w pomieszczeniu kuchennym - Wykonanie przebić w ścianach pod otwory drzwiowe - Przesunięcie okna w ścianie zewnętrznej - Nowa instalacja elektryczna - Podłączenie białego montażu do instalacji sanitarnej - Remont podłogi i ścian w ganku (pom. nr 1) - Ocieplenie ganku (pom. nr 1) - Wymiana desek elewacyjnych na ścianach w altance - Skucie i wyrównanie podłóg, a następnie położenie desek tarasowych w altance - Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i montaż kominka z płaszczem wodnym - Istniejące kominy odnowić, otynkować i pomalować - Montaż drzwi harmonijkowych w pomieszczeniu kancelarii, oddzielających pomieszczenie kancelarii od wydzielonego pomieszczenia socjalnego - Zamontowanie w pomieszczeniu nr 4 wieszaka na mopy i szafki na środki czystości - Posprzątanie terenu remontu, wywiezienie i utylizacja elementów z demontażu - Ściany zewnętrzne - w konstrukcji drewnianej - szkieletowe -istniejące Schody - projektowane - Schody na poddasze - drewniane Wykończenie zewnętrzne budynku - Ściany zewnętrzne (wraz z istniejącym gankiem) oszalowane deskami - Ściany cokołu - tynkowane i malowane zgodnie z kolorystyką - Ściany altanki - wymienione istniejące deski na deskę elewacyjną zastosowaną na całym budynku,drewniane elementy konstrukcyjne odnowione


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111300-1,

45321000-3,

45432100-5,

45421100-5,

45421000-4,

45430000-0,

45262522-6,

45440000-3,

45421130-4,

45300000-0,

45330000-9,

45331100-7,

45314300-4,

45317000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
01.06.2017-17.10.2017

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
08/09/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyną dokonania zmian są błędy w dokumentacji projektowej stwierdzone w trakcie wykonywania przedmiotu umowy przez wykonawcę. Stwierdzono konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z wzmocnieniem konstrukcji stropu: wykonanie ramy żelbetowej w miejscu łączenia drewnianej belki stropowej w pomieszczeniu nr 9 oraz w miejscu planowanej klatki schodowej. Zaistniała konieczność ponownego zaplanowania wejścia do klatki schodowej, pomieszczeń kotłowni i WC aby przystosować je dla osób niepełnosprawnych oraz odbudowę ścianki działkowej pomiędzy pomieszczeniami nr 10 i 11. Przedmiotem robót dodatkowych są: oRozebranie elementów stropów drewnianych - ślepych pułapów - 113,210 m2, oRozebranie ścian wewnętrznych z bali - 14,080 m2, oBetonowanie ław fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - 4,356 m3, oBetonowanie stóp fundamentowych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - 0,320 m3, oBetonowanie słupów prostokątnych zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - 0,922 m3, oBetonowanie belek podciągów i wieńców zbrojonych w deskowaniu tradycyjnym - 1,181 m3, oZbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi gładkimi o śr. do 14 mm - 0,120 t, oZbrojenie konstrukcji monolitycznych prętami stalowymi okrągłymi żebrowanymi o śr. do 14 mm - 0,265 t, oDeskowanie tradycyjne stóp i płyt fundamentowych betonowych lub żelbetowych - 23,360 m3, oDeskowanie tradycyjne słupów prostokątnych - 7,680 m2, oDeskowanie tradycyjne belek podciągów i wieńców - 9,840 m2, oFundamenty z cegieł, na zaprawie cem-wap. - 0,922 m3, oŚciany budynków wielokond. z bloczków z bet. komórkow. gr. 24 cm -39,040 m2, oOdbudowa ganku - 1 kpl. Roboty zaniechane to: oŚcianki działowe z bloków SILKA M8 o wys. 4,5 m na zaprawie tradycyjnej - 39,040 m2. Wynagrodzenie Wykonawcy po uwzględnieniu koniecznych robót dodatkowych oraz robót zaniechanych ustala się na podstawie kosztorysu powykonawczego Wykonawcy zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego w wysokości netto 10 476,10 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta siedemdziesiąt sześć złotych 10/100), brutto 12 885,60 zł (słownie: dwanaście tysięcy osiemset osiemdziesiąt pięć złotych 16/100). Całość wynagrodzenia za cały zakres ustala się na cenę netto 349 914,95 zł (słownie: trzysta czterdzieści dziewięć tysięcy dziewięćset czternaście złotych 95/100), cenę brutto 430 395,39 zł (słownie: czterysta trzydzieści tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt pięć złotych 39/100).

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.