Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025947-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy: Realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.:"Remont układu drogowego oraz budynku gospodarczo-garażowego SHM w Toruniu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 8050700000,
ul. ul. Podleśna
61,
01673
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 5694230, 5694416, 5694263, e-mail
grazyna.glowacka-chlopas@imgw.pl, faks
225 694 415.
Adres strony internetowej (url): www.imgw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowy Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.:"Remont układu drogowego oraz budynku gospodarczo-garażowego SHM w Toruniu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):16/RB/WR/OGa/DSPO/PSHM/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie "zaprojektuj i wybuduj" remontu placu manewrowo-postojowego wraz z odprowadzeniem wód opadowych z jego powierzchni i budynku garażowego, zagospodarowania terenu przyległego oraz wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych budynku warsztatowo-garażowego wraz z wymianą rynien dachowych poziomych i pionowych spustowych na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie działki nr 744, obręb 32 w Toruniu ul. Storczykowa 124. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 2.1. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w oparciu o mapę do celów projektowych, zawierającego: 2.1.1. Projekt placu manewrowo-postojowego dla 7 szt. pojazdów samochodowych do 3,5 ton ciężaru całkowitego wraz z przyczepą podłodziową lub towarową, drogi wjazdowej na posesję z dojazdem do budynku garażowego 803 oraz ścieżki dojściowej do ogródka meteorologicznego i budynku 804, wiaty śmietnikowej na pojemniki do segregacji odpadów komunalnych z uwzględnieniem lokalnych przepisów z zakresu gospodarki odpadami i odpadów i Tabeli odpadów wytworzonych na SHM w Toruniu w 2016 r. (stanowiącym zał. nr 5 do PFU) oraz miejsca na stojak dla 5 szt. rowerów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 2.1.2. Projekt odprowadzenia wód opadowych z placu manewrowego, dachu budynku garażowego i wjazdów do garaży (budynek 803) w układzie liniowym (przy braku możliwości włączenia się do sieci burzowej, uwzględniający wbudowanie studni opadowej lub niwelację terenu). 2.1.3. Projekt likwidacji sieci wodno-kanalizacyjnej dla budynków 803 i 804, z uwzględnieniem wyprowadzenia wody zimnej z budynku 802 na elewacji po likwidacji linii zasilającej budynek 803; 2.1.4. Odprowadzenia ścieków z budynku głównego z wykorzystaniem istniejącej przepompowni do wprowadzenia do sieci miejskiej w oparciu o analizę sieci wodno-kanalizacyjnej po likwidacji sieci z budynków 803 i 804 oraz Tabelę dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków z budynku SHM w Toruniu w 2016 r. (stanowiącą zał. nr 4 do PFU. 2.1.5. Projekt oświetlenia ścieżek dojściowych, placu manewrowego oraz ogródka meteorologicznego wykonanego zgodnie z warunkami określonymi w ustawie dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.), w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 z późn.zm.) 2.2. Uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych. 2.3. Wykonanie robót budowlanych: 2.3.1. odnowienie elewacji budynku garażowego, obejmujące naprawę uszkodzeń oraz odmalowanie; 2.3.2. likwidację nawierzchni płyt betonowych w obrębie całej posesji oraz niwelację terenu pod plac manewrowo-postojowy, chodniki, ścieżki dojściowe oraz wykonanie nawierzchni utwardzonej chodników, dróg i placów manewrowych wraz z posadowieniem lekkiej wiaty śmietnikowej, dostawą i montażem stojaka rowerowego, zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę projektu; 2.3.3. likwidacja zbędnych sieci wodno-kanalizacyjnych w obrębie budynku 804 i 803 zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę uprzednio projektem; 2.3.4. wykonanie systemu odprowadzenia wód opadowych z placu manewrowego, dachu budynku garażowego i wjazdów do garaży, zgodnie ze sporządzonym uprzednio przez Wykonawcę projektem; 2.3.5. wykonanie instalacji odprowadzenia ścieków z budynku 802 zgodnie ze sporządzonym uprzednio przez Wykonawcę projektem 2.3.6. wykonanie instalacji oświetlenia terenu zgodnie ze sporządzonym uprzednio przez Wykonawcę projektem; 2.3.7. poprowadzenie pod powierzchnią terenu rury osłonowej dla kabla sygnałowego (dostarczonego przez Zamawiającego) z budynku 802 do ogródka meteorologicznego; 2.3.8. zagospodarowanie przyległych terenów zielonych, obejmujące niwelację i uporządkowanie terenu wokół wybudowanego placu manewrowego, chodników, ścieżek komunikacyjnych w ilości niezbędnej do włączenia istniejącego terenu zielonego, nawiezienie ziemi urodzajnej i wysiew trawy; 2.3.9. remont pomieszczeń wewnętrznych budynku garażowego, polegający na szpachlowaniu oraz malowaniu ścian (garaż 1-4), ułożeniu posadzki z płytek gresowych (garaż 1-2), wraz z opaską z płytek na wysokość ok. 50 cm. na dwóch ścianach; 2.3.10. montaż kraty antywłamaniowej na oknie garażu nr 1 od strony południowej; 2.3.11. likwidacja istniejącej oraz położenie nowej instalacji elektrycznej i oświetleniowej z wymianą rozdzielnicy TK w garażach nr 1-4 w oparciu o inwentaryzację oraz Rzut przyziemia - instalacje elektryczne; 2.3.12. montaż ogrzewania elektrycznego w garażach nr 1-2, 2.3.13. wymiana bram w garażach nr 1-5 oraz montaż napędu do bramy garażu nr 1. 2.4. dostarczenie dokumentacji powykonawczej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 45223300-9, 45330000-9, 45310000-3, 45314310-7, 45443000-4, 45421148-3, 45316100-6, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Realizacja w trybie "zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.:"Remont układu drogowego oraz budynku gospodarczo-garażowego SHM w Toruniu" |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
227550.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano-Inzynieryjna VIMEN Damian Wierzba
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
279886,50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy Wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Wobec powyższego z uwagi na fakt, że:
w uprzednio prowadzonym postępowaniu nr 11/RB/PN/OGa/DSPO/PSHM/2017 (ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 540692-N-2017 z dnia 28.06.2017r.) o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego nie złożono żadnej oferty oraz
że nadal istnieje konieczność udzielenia zamówienia publicznego,
podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp.Ponadto, Zamawiający przeprowadził jedno postępowanie i dochował wszelkiej staranności aby zapewnić możliwość przystąpienia do niego jak najszerszemu kręgowi Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.