To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-08
Ogłoszenie nr 500025990-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.
Miasto Poznań: Projekt oraz budowa miejsca aktywnego
wypoczynku (Szeląg Nowe Miejsce Kultury).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555402-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Poznań, Krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000,
ul. Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 785 210, e-mail
zp@um.poznan.pl, faks
61 878 50 85.
Adres strony internetowej (url): https://bip.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Projekt oraz budowa miejsca aktywnego wypoczynku (Szeląg Nowe Miejsce Kultury).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.86.2017.MA
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie projektu dla budowy miejsca aktywnego wypoczynku wraz z całorocznym pawilonem i miejscem pod ogród społeczny pn. "Szeląg - Nowe Miejsce Kultury" wraz z realizacją. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w tym: a) zakup map do celów projektowych, wypisów z ewidencji gruntów a także wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do sporządzenia projektów, b) opracowanie koncepcji i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu - koncepcja powinna zostać przygotowana w formie papierowej oraz elektronicznej i przedstawiona Zamawiającemu, przedstawicielom Rady Osiedla Stare Winogrady, Plastykowi Miejskiemu, pracownikowi Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków na spotkaniu zorganizowanym przez Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu przez Wykonawcę o gotowości do zaprezentowania koncepcji; c) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego miejsca aktywnego wypoczynku wraz z pawilonem, d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, e) przedmiarów robót, f) kosztorysów inwestorskich, g) zgłoszenie budowy lub uzyskanie pozwolenia na budowę obiektu tymczasowego w imieniu Zamawiającego; wraz z niezbędnymi opracowaniami i dokonaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wielobranżową dokumentację w wersji papierowej (4 egz.) oraz elektronicznej (zapis na płycie CD/DVD lub dysku zewnętrznym. 2) pełnienie nadzoru autorskiego, w przypadku realizacji inwestycji w oparciu o ww. dokumentację, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; 3) wykonanie robót budowlanych, w tym: a) budowę całorocznego pawilonu o powierzchni użytkowej ok. 60-80 m2, przygotowanie terenu pod ogród społeczny wraz z budową magazynu dla sprzętów ogrodniczych, utworzenie miejsca do składowania kajaków i innych małych jednostek pływających - zgodnie ze sporządzonymi projektami, b) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w formie operatu kolaudacyjnego w wersji papierowej (1 egz.) i elektronicznej (zapis na płycie DVD lub dysku zewnętrznym), c) doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy oraz odtworzenia uszkodzonych dróg, ścieżek pieszo-rowerowych, terenów zielonych, nieruchomości, urządzeń czy obiektów sąsiadujących, które Wykonawca naruszył w celu realizacji Przedmiotu zamówienia, d) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej robót budowlanych, e) przygotowanie kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla Zadania inwestycyjnego, f) zakres robót, o których mowa w ust. 3, obejmuje również wykonanie wszelkich prac wymaganych przez przepisy bhp oraz związanych z organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ wraz z załącznikami: 1) Program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami (CD) 2) Mapa wskazująca lokalizację przyłączy: wodnego i energetycznego 3) Opinia Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w sprawie zadania inwestycyjnego Szeląg Nowe Miejsce Kultury
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71220000-6, 45100000-8, 45300000-0, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
214390.24
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inbox Zbigniew Łowżył
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
276750.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.