eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańOrganizacja i obsługa transportu dla 2 grup młodzieży, grupy nauczycieli i osoby monitorującej na trasie- Poznań - Barcelos - Poznań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500026097-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu: Organizacja i obsługa transportu dla 2 grup młodzieży, grupy nauczycieli i osoby monitorującej na trasie: - Poznań - Barcelos - Poznań

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Dotyczy projektu numer 2017-1-PL01 - KA116 - 036146 "Efektywność zawodowa wyznacznikiem aktywności na rynku pracy" realizowanego w ramach Programu Erasmus+, finansowanego z funduszy Unii Europejskie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561174-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 30277339800000, ul. ul. Jawornicka 1, 60161 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 606 617, e-mail anna.torzynska@ckziupozna.pl, faks 616 606 601.
Adres strony internetowej (url): www.ckziupoznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja i obsługa transportu dla 2 grup młodzieży, grupy nauczycieli i osoby monitorującej na trasie: - Poznań - Barcelos - Poznań

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.261.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) organizację i obsługę transportu autokarem na trasie Poznań - Barcelos - Poznań 2 grup młodzieży wraz z opiekunami; a) pierwsza grupa obejmuje po 54 osoby (50 uczniów i 4 osoby towarzyszące): - wyjazd z Poznania (Polska) do Barcelos (Portugalia) w dniu 16.09.2017 r. - wyjazd z Barcelos (Portugalia) do Poznania (Polska) w dniu 01.10.2017 r. b) druga grupa obejmuje po 54 osoby (50 uczniów i 4 osoby towarzyszące): - wyjazd z Poznania (Polska) do Barcelos (Portugalia) w dniu 30.09.2017 r. - wyjazd z Barcelos (Portugalia) do Poznania (Polska) w dniu 14.10.2017 r. 2) organizację i obsługę transportu lotniczego na trasie Poznań - Barcelos - Poznań: 1 grupy nauczycieli - 8 osób: wylot z Poznania (Polska) lub Berlina (Niemcy) do Barcelos (Portugalia) w dniu 17.09.2017 r. wylot z Barcelos (Portugalia) do Poznania (Polska) w dniu 23.09.2017 r. Dopuszcza się max jedną przesiadkę przy założeniu wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny. 3) organizację i obsługę transportu lotniczego dla Dyrektora Szkoły na trasie Poznań - Barcelos - Poznań wylot z Poznania (Polska) do Barcelos (Portugalia) - w okresie od 18.09.2017 do 13.10.2017 r. wylot z Barcelos (Portugalia) do Poznania(Polska) - w okresie od 19.09.2017 do 13.10.2017r., przy założeniu 3 dób pobytu w Portugalii Dopuszcza się max jedną przesiadkę przy założeniu wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny. 4) ubezpieczenie uczestników na czas podróży dla każdego uczestnika: KL 120 000 PLN, NNW 30 000 PLN, BP 1500 PLN, OC 200000PLN 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1) Podróż musi się odbyć w wyznaczonych w terminach, nie może rozpocząć się ani zakończyć w dniu wcześniejszym lub późniejszym. Dopuszcza się w szczególnych wypadkach po pisemnej zgodzie Zamawiającego jeden dzień przesunięcia terminu wyjazdu/powrotu uczestników utrzymując 12 dniowy termin pobytu. 2) Zapewnienie dojazdu z Poznania na lotnisko w Poznaniu lub odpowiednio Berlinie, dalej podróż samolotem oraz zapewnienie przejazdu z lotniska do siedziby Zamawiającego. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za terminowe dostarczenie pasażerów na lotnisko w celu dokonania odprawy. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zakończenia (podróż tam) i rozpoczęcia (podróż z powrotem) podróży w: Barcelos. 5) Zamawiający dopuszcza możliwości lotów łączonych przy założeniu max jednej przesiadki w przypadku wylotu z Poznania, a przerwa pomiędzy lotami nie może trwać dłużej niż 2 godziny 6) Podróż samolotem w klasie co najmniej ekonomicznej. 7) Bagaż podręczny i bagaż do luku powinien być wykupiony dla każdego uczestnika w cenie zamówienia. Bagaż do luku min 15 kg. 8) W przypadku transportu autokarowego wykonawca odpowiedzialny jest za podstawienie autokaru w miejsce ustalone z Zamawiającym, w Poznaniu. 9) Autokar musi wyjechać w takim czasie, aby dowieźć grupę młodzieży na 1 dzień przed rozpoczęciem praktyk. 10) W trakcie podróży autokarem z Poznania do Barcelos i w drodze powrotnej do Poznania powinien być przewidziany jeden nocleg w okolicach Paryża, bez śniadania. 11) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników i przedstawić Zamawiającemu ubezpieczenie obejmujące czas podróży - (KL - koszty leczenia) - suma ubezpieczenia 120000 PLN, (NNW - następstwa nieszczęśliwych wypadków) suma ubezpieczenia 30 000 PLN, BP - (bagaż) suma ubezpieczenia 1500 PLN, OC- (odpowiedzialność cywilna) - suma ubezpieczenia 200 000 PLN dla każdego uczestnika. 12) Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu kopię polisy objętych zamówieniem najpóźniej na 5 dni przed wyjazdem/wylotem każdej grupy objętej zamówieniem. 13) W przypadku niemożliwości zapewnienia uczestnikom transportu lotniczego z przyczyn losowych we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do transferu autokarowego na inne lotnisko, o czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 14) W przypadku niemożliwości zapewnienia uczestnikom transportu autokarowego z przyczyn losowych we wskazanym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do transferu lotniczego, o czym niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015. poz. 2135 ze zmianami), w szczególności do zachowania w tajemnicy danych osobowych, do których uzyskał dostęp w związku z wykonywaniem niniejszej umowy, również po jej rozwiązaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 63511000-4, 60400000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 147953.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU AGA TRAVEL Agnieszka Wszędybył
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Plac Wolności 8
Kod pocztowy: 62-740
Miejscowość: Tuliszków
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 167400
Oferta z najniższą ceną/kosztem 167400
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 177000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.