eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekRozbudowa instalacji odgazowania złoża kwatery nr II składowiska odpadów komunalnych na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-08

Ogłoszenie nr 500026100-N-2017 z dnia 08-09-2017 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o.: Rozbudowa instalacji odgazowania złoża kwatery nr II składowiska odpadów komunalnych na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552693-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 91004177600000, ul. ul. Komunalna 4, 87800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 544 121 805, e-mail saniko@saniko.com.pl, faks 544 121 804.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.saniko.com.pl/index.php/przetargi

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa instalacji odgazowania złoża kwatery nr II składowiska odpadów komunalnych na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu gm. Brześć Kujawski

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ/ZP.07/14/07/17.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie instalacji odgazowania złoża kwatery nr II składowiska odpadów komunalnych znajdującego się na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu - na działkach 198/2, 200/2 i 202/4 położonych w obrębie ewidencyjnym Machnacz, gm. Brześć Kujawski. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa - Projekt budowlano - wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: 2.1. Wykonanie robót z branży sanitarnej polegających na: - podłączeniu istniejących 6 studni poziomych do wykonywanej instalacji odgazowania kwatery nr II, - wykonanie nowych studni pionowych Ø 125/500, w ilości 23 szt. - wykonanie i podłączenie przewodów ssących gazu z rur PE63 od istniejących i projektowanych studni gazowych do odwadniacza bateryjnego przy stacji zbiorczej (MR), - wykonanie odwadniaczy punktowych OP, zamkniętych OC oraz dwóch odwadniaczy bateryjnych przy modułach MR, - odprowadzenie odcieku z odwadniaczy bateryjnych do studzienek odwadniających, - wykonanie studzienek odwadniających, - wykonanie dwóch kontenerowych stacji zbiorczych biogazu (MR), każda o 15 wejściach, - podłączenie stacji MR do przewodu ssawnego zbiorczego PE110 realizowanego w ramach instalacji ujęcia biogazu dla I kwatery. - posadowienie dwóch modułów kontenerowych stacji zbiorczej biogazu (MR) o wymiarach 3,50x2,438 m i wys. 2,88 m i powierzchni zabudowy 8,533 m2 w ilości 2 szt na działkach nr 200/2 i 202/4. Kontenery należy posadowić na postumęcie ramowym żelbetonowym, kontenery winny spełniać wymagania określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2.2. Wykonanie robót z branży elektrycznej polegających na: - budowie zasilania w energię elektryczną dwóch kontenerów stacji zbiorczych biogazu, - przeniesienie falownika z istniejącego kontenera ssawy do budynku agragatów prądotwórczych. 2.3. Obsługa geodezyjna projektu. 3. Miejscem wykonania zamówienia jest teren Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Machnacz 41 A, 87-880 Brześć Kujawski. Uwagi: Załączone przedmiary stanowią element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. Podstawę wyceny stanowi dokumentacja projektowa. 4. Standardy jakościowe Standardy jakościowe zostały określone w treści specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym. Wykonawca zobowiązany będzie realizować przedmiot zamówienia z należytą starannością w zakresie, miejscu i terminie określonym przez Zamawiającego, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Roboty mają być wykonane z materiałów fabrycznie nowych w I gatunku dopuszczonych do powszechnego stosowania, posiadające atesty, świadectwa dopuszczenia oraz certyfikaty, uwarunkowane normą i przepisami, które należy przedłożyć w czasie odbioru. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji wynosi 12 m-cy, maksymalny okres gwarancji wynosi 60 m-cy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, zgodnie z kryterium oceny ofert, określonym w rozdz. XIII SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane urządzenia na okresy, określone w kartach gwarancyjnych producenta, jednak nie krótsze niż 24 miesiące, które rozpoczną swój bieg od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zgodnie z przepisami k.c. Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady wykonanych robót budowlanych, niezależnie od udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 m-cy od daty przekazania placu budowy (kryterium oceny ofert).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.22.21.10 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 962536.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "WAGRA" Kuczyńska Grażyna
Email wykonawcy: wagra@op.pl
Adres pocztowy: ul. Poznańska 186/188
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1193592.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1193592.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1193592.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.