Ogłoszenie z dnia 2017-09-12
Ogłoszenie nr 500027131-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.
Lublin: Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35320-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 65880-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Lubelska, Krajowy numer identyfikacyjny 000001726,
ul. ul. Nadbystrzycka
38D,
20-618
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
(81)5384103, e-mail
bzp@pollub.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.pollub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP/PN/19/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej Zadanie 1 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki Politechniki Lubelskiej na pomieszczenia biurowe Zadanie 2 - Remont holu, korytarzy i wybranych pomieszczeń budynku stołówki Politechniki Lubelskiej.
II.4) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
23.03.2016 do 01.08.2016
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie przebudowy i remontu pomieszczeń w budynku stołówki Politechniki Lubelskiej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
23/03/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
INBUD Spółka Jawna M.Rybak, R. Rybak,
,
Piotrowice 79e,
23-107,
Strzyżewice, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDZIAŁ UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH W WYSOKOŚCI 20% WARTOŚCI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU TEGO SAMEGO RODZAJU ROBÓT
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
12/09/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ w postępowaniu BZP/PN/19/2016 przewidział udzielenie robót uzupełniających w wysokości 20% wartości robót podstawowych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, zakres zmian :na podstawie Art 19 ust . 3 pkt 2 lit b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw ( Dz.U.2016.1020 z dnia 2016.07.13)Strony postanawiają dokonać nastepujących zmian w umowie na roboty budowlane nr BZP/33/2016 Z DNIA 23.03.2016 zwanej dalej umową :§ 1.
Na podstawie art. 19 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2016.1020 z dnia 2016.07.13), Strony postanawiają dokonać następujących zmian w umowie na roboty budowlane nr BZP/PN/111/2016 z dnia 30 sierpnia 2016 r. - zwanej dalej Umową:
1. § 1 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Zakres rzeczowy robót określa: opis przedmiotu zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oferta przetargowa Wykonawcy, harmonogram rzeczowo-finansowy zatwierdzony przez Zamawiającego, stanowiące załączniki do niniejszej umowy.
W tym:
Zadanie 1 - Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń biblioteki Politechniki Lubelskiej na pomieszczenia biurowe
Zadanie 2 - Remont holu, korytarzy i wybranych pomieszczeń budynku stołówki Politechniki Lubelskiej
Zadanie 3 - Remont dwóch sal tanecznych w budynku Stołówki Studenckiej, obejmujący malowanie oraz wykonanie izolacji ściany zewnętrznej
Zadanie 4 - Remont małej klatki schodowej w budynku Stołówki Studenckiej
Zadanie 5 - Remont magazynu w budynku Stołówki Studenckiej"
2. § 1 ust. 3 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Ostateczny termin wykonania Przedmiot Umowy ustala się zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym sporządzonym w uzgodnieniu z Zamawiającym przez Wykonawcę robót na:
1. dla Zadania 1 - 01.08. 2016 r.,
2. dla Zadania 2 - 01.08. 2016 r..,
3. dla Zadania 3 - 16.10.2017 r.,
4. dla Zadania 4 - 01.12.2017 r.,
5. dla Zadania 5 - 01.12.2017 r.,
Strony zgodnie ustalają, że przez termin wykonania Przedmiotu Umowy rozumieją datę podpisania protokołu odbioru końcowego, co oznacza, że Wykonawca ma świadomość, iż zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego, musi dokonać na co najmniej 14 dni przed terminem wykonania Przedmiotu Umowy. W terminie wykonania Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać w całości zakres robót objęty Umową, przekazać Zamawiającemu oświadczenie Kierownika Budowy, że roboty stanowiące Przedmiot Umowy zostały ukończone oraz uzyskać i przekazać Zamawiającemu wszystkie dokumenty określone w Umowie i jak również inne dokumenty wymagane przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa"
3. § 6 ust. 2 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Niniejszym, Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót budowlanych wykonanych w myśl postanowień niniejszej Umowy dla poszczególnych Zadań, na okres
5 lat od daty odbioru danego Zadania."
4. § 8 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości: 1 955 341,39 zł złotych netto, plus należny podatek VAT 23% tj. razem brutto
2 405 069,90. złotych (słownie: dwa miliony czterysta pięć tysięcy sześćdziesiąt dziewięć 90/100 zł).
W tym:
Lp. Zadanie Wartość (netto)
Wartość (brutto)
1 Zadanie 1 1431952,25 zł 1761301,27 zł
2 Zadanie 2 409368,53 zł 503523,30 zł
3 Zadanie 3 25824,76 zł 31764,45 zł
4 Zadanie 4 21154,45 zł 26019,97 zł
5 Zadanie 5 67041,40 zł 82460,92 zł
RAZEM 2 405 069,9 zł. brutto
5. § 13 ust. 1 Umowy otrzymuje brzmienie:
"Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% łącznego wynagrodzenia brutto dla Zadań 1 -2 określonego w § 8 ust. 1, tj. w kwocie 113241,23 zł brutto najpóźniej w dniu zawarcia umowy, w formie gwarancji ubezpieczeniowej."
§ 2.
1. Zmiany Umowy wprowadzone niniejszym aneksem wchodzą w życie z dniem jego podpisania.
2. W pozostałym zakresie obowiązują postanowienia Umowy w brzmieniu dotychczasowym.
3. Aneks sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
zamawiający zastosował Art.19 ust 3 punkt b przepisów przejściowych wprowadzonych Ustawą z dnia 22 czerwca 2016 r o zmianie ustaw Prawo Zamówień Publicznych oraz niektórych innych ustaw.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodu dla KOWR OT w Lublinie - LUB.WOP.260.5.2024
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Janowiec- Góra Puławska. Koncepcja Programowo- Przestrzenna.
- Dostawa z montażem mebli laboratoryjnych
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- Postępowanie na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, artykułów hydraulicznych, baterii, akumulatorów, soli w tabletkach, podchlorynu sodu, wkładów filtrujących
- Dostawa urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi, oprogramowaniem do druku na kartach plastikowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: (ul. Polna) - Złockie w km 4+100 do 4+508
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Brześciu Kujawskim
- "Przebudowa i adaptacja części pomieszczeń w budynku szkoły podstawowej w Nowych Piekutach"
- "Przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w Gminie Dolice" w procedurze zaprojektuj i wybuduj
- Adaptacja pomieszczeń budynku przedszkola na żłobek w miejscowości Uherce Mineralne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.