Ogłoszenie z dnia 2017-09-12
Ogłoszenie nr 500027238-N-2017 z dnia 12-09-2017 r.
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt RPMA.10.01.01-14-7235/16 pn. "Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580425-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród, Krajowy numer identyfikacyjny 52847400000,
ul. ul. Rębowska
37,
09450
Wyszogród, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 311 020, e-mail
ugim@wyszogrod.pl, faks
242 311 024.
Adres strony internetowej (url): www.ugimwyszogrod.bip.org.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach następujących kół zainteresowań: Koło nauk ścisłych, Koło informatyczne (ICT), Koło językowe, Koło artystyczne oraz warsztatów tematycznych w okresie 01.10.2017-30.06.2018 roku oraz 01.10.2018-30.06.2019 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UGiM.271.20.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie usługi prowadzenia zajęć pozalekcyjnych przez wykwalifikowane osoby dla 260 uczestników projektu, z następującego zakresu: 1. kół zainteresowań dotyczących nauk ścisłych, informatycznych, artystycznych oraz językowych 2. warsztatów kompetencji miękkich z kreatywności, umiejętności pracy w grupie, komunikatywności, autoprezentacji i poziomu przedsiębiorczości 3.2 Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych i zwiększenie szans na wybór ścieżki edukacyjnej i zawodu przez uczestników projektu zgodnie z ich predyspozycjami oraz zdobycie praktycznych umiejętności obsługi programów komputerowych niezbędnych na rynku pracy. 3.3 Usługi realizowane są w ramach projektu "Rozwój kompetencji najmłodszych mieszkańców Gminy i Miasta Wyszogród" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPOWM 2014-2020. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.4.1 Część 1. Koło nauk ścisłych - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia z fizyki, chemii, przyrody i matematyki. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.1.1. Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 18 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 18 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 36 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 1gr. koła nauk ścisłych x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, podstawowy sprzęt laboratoryjny oraz dostęp do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.1.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie laboratoryjnej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami b) formy organizacji pracy (zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowana) 3.4.1.1.2. Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń prowadzi doświadczenia, badania, tworzy mini konstrukcje, wykonuje obliczenia oraz projekty graficzne, potrafi nazwać podstawowy sprzęt laboratoryjny i wyjaśnić jego przeznaczenie, zbudować zestaw do sączenia, przedstawia fotosyntezę. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy(pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.2 Część 2. Koło informatyczne ICT - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem naukę obsługi programów komputerowych i Internetu, obsługę programów graficznych, tworzenie prostych animacji, projektów graficznych, tworzenie prezentacji oraz tekstów i obliczeń za pomocą programów biurowych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.2.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 22 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 22 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 44 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 6gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła informatycznego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptopy z oprogramowaniem biurowym i graficznym oraz dostępem do internetu. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.2.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie warsztatów nakierowane na zdobycie przez uczestników praktycznych umiejętności wykorzystania programów komputerowych. 3.4.2.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń obsługuje programy komp. i Internet, nabył umiejętności podst. obsługi programów graficznych, tworzenia prostych animacji, projektów graficznych, tworzy prezentacje oraz teksty i obliczenia za pomocą programów biurowych. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.3.Część 3. Koło języka angielskiego- Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem zagadnienia nt. kultury i historii krajów nauczanego języka oraz zagadnienia: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.3.1 Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 10 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 10 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 20 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 4gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 2gr. koła językowego x 30h/gr., - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 1gr. koła językowego x 30h/gr., - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła informatycznego x 30h/gr., Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 30 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina tygodniowo na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z dostępem do internetu oraz odtwarzacz CD. e) Materiały dydaktyczne przygotowywane będą według wytycznych Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.4.3.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie konwersacji (grupy starsze wiekowo) i nauce poprzez zabawę (grupy młodsze wiekowo) z wykorzystaniem nowoczesnych metod i sprzętu ICT. 3.4.3.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: posługiwanie się słownictwem z zakresu: dom, rodzina, zawody, miary, czas, podróż i inne, prowadzi konwersacje w j. angielskim w czynnościach związanych z dniem codziennym, przygotowuje dokumenty aplikacyjne w j. angielskim. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.4 Część 4. Koło artystyczne - prowadzenie zajęć tanecznych - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów tańca połączonych ze zdobyciem praktycznych umiejętności ruchowych i tanecznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.4.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr.koła artystycznego -tanecznego x 15h/gr. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć. 3.4.4.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a) metody pracy z uczniami, b) formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.4.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecznych poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.5. Część 5. Koło artystyczne - prowadzenie zajęć plastycznych - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych obejmujących swoim zakresem przekazanie uczestnikom projektu wiedzy z zakresu różnych kultur, motywów i elementów technik plastycznych. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.5.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 9 grup w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 9 grup w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 18 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego -plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 1gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 2gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 3gr. koła artystycznego-plastycznego x 15h/gr.. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 15 godzin lekcyjnych (45 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: jedna godzina co dwa tygodnie na grupę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pozalekcyjnych - możliwość realizacji zajęć również w sobotę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować program prowadzonych zajęć. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonej w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, dostęp do internetu, materiały plastyczne. 3.4.5.1.1 Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie teoretyczno-warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a)metody pracy z uczniami, b)formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania). 3.4.5.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: rozwijanie kompetencji społecz. poprzez sztukę (praca w grupie, kreatywność, autoprezentacja, innowacyjność). Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test) oraz egzaminu końcowego. 3.4.6. Część 6. Warsztaty kompetencji miękkich - Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć warsztatów kompetencji miękkich obejmujących swoim zakresem zagadnienia z kreatywności, umiejętności pracy w grupie, komunikatywności, autoprezentacji i poziomu przedsiębiorczości. Planowany termin realizacji zajęć w II okresach: I- od 01.10.2017 roku do 30.06.2018 roku, II- od 01.10.2018 roku do 30.06.2019 roku. Wskazany wyżej termin rozpoczęcia jest terminem wynikającym z założeń projektowych i może ulec zmianie wskutek okoliczności wynikających ze stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych oraz w innych sytuacjach, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. 3.4.6.1.Organizacja oraz sposób prowadzenia zajęć: a) Zajęcia będą prowadzone dla 20 grup warsztatowych w roku szkolnym 2017/2018 oraz dla 20 grup warsztatowych w roku szkolnym 2018/2019 - łącznie 40 grup. W skład z każdej z grup wejdzie nie więcej niż 10 uczniów. Łączna ilość grup szkoleniowych w ramach koła zainteresowań będzie podzielona między poszczególne szkoły w następujący sposób: - Szkoła Podstawowa w Wyszogrodzie: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Rębowie: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.; - Szkoła Podstawowa w Kobylnikach: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.; - Gimnazjum w Wyszogrodzie: 5gr. warsztatów kompetencji miękkich x 6h/gr.. Wskazany wyżej podział wynika z założeń projektowych i może ulec zmianie w zakresie miejsca i ilości realizacji danej tematyki zajęć, za które Zamawiający nie może ponosić wyłącznej odpowiedzialności. b) Zaangażowanie dydaktyczne: Zamawiający wymaga przeprowadzenia łącznie 6 godzin zegarowych (60 minut) dla każdej z grupy. c) Częstotliwość i tematyka zajęć: raz lub dwa razy w miesiącu na grupę w sobotę po 6h na grupę. Wykonawca otrzyma propozycję harmonogramu zajęć opracowanego przez dyrektora szkoły. Wykonawca powinien zaproponować 5 programów warsztatów z następujących tematów: kreatywność, praca w grupie, komunikacja interpersonalna, autoprezentacja, przedsiębiorczość. W przypadku większego zainteresowania danym tematem, warsztat można powtórzyć. Ponadto Zamawiający na bieżąco będzie informował Wykonawcę o dodatkowym zakresie tematycznym warsztatów zgłaszanym przez uczestników Projektu, jednakże tematyka ta będzie dotyczyła tematyki kompetencji miękkich. Rekrutację do poszczególnych grup warsztatowych przeprowadzać będzie Zamawiający. d) Zajęcia odbywać się będą wyłącznie na terenie szkół objętych projektem w udostępnionej sali przystosowanej do potrzeb zajęć oraz wyposażonych w niezbędny sprzęt tj. rzutnik, laptop z oprogramowaniem, dostęp do internetu, materiały plastyczne. e) Wykonawca w ramach usługi zapewni: -prowadzącego zajęcia oraz catering dla każdego uczestnika warsztatu w postaci: ciastka suche, 1 sandwich, woda, herbata, cukier, sok. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika materiały szkoleniowe (prezentacja, skrypt lub materiały do ćwiczeń) przygotowane i wydrukowane przez prowadzącego zajęcia. 3.4.6.1.1. Sposób prowadzenia zajęć przez Wykonawcę. Wymagania merytoryczne oraz dotyczące przebiegu zajęć: Zajęcia dla uczestników powinny być prowadzone w formie warsztatowej, do której Wykonawca dobierze i opracuje: a)metody pracy z uczniami, b)formę organizacji pracy(zbiorowa czy zespołowa ze wskazaniem czy jednolita czy zróżnicowania), c) program zajęć. 3.4.6.1.2 Efekty kształcenia i sposób ich weryfikacji: W ramach koła uczestnicy muszą nabyć minimum następujące efekty kształcenia: uczeń posiada umiejętność kreatywnego myślenia, potrafi efektywnie pracować w grupie, zna podstawowe zasady i metody komunikacji, zna sposoby autoprezentacji oraz zna etapy zakładania działalności gospodarczej. Prowadzący zajęcia powinien każdorazowo na prośbę Zamawiającego przeprowadzić weryfikację poziomu nabytych efektów kształcenia za pomocą testów wiedzy (pre-test, post-test).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80500000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Koło nauk ścisłych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Koło informatyczne ICT |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Koło języka angielskiego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Koło artystyczne - prowadzenie zajęć tanecznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Koło artystyczne - prowadzenie zajęć plastycznych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 1) - w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu dla tej części |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Warsztaty kompetencji miękkich |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
36000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pracownia Psychologiczno-Terapeutyczna Sylwia Kwiatkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
36000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.