To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-13
Ogłoszenie nr 500027839-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Część pierwsza zamówienia: dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla ZZŚO w Opolu; część druga zamówienia: dostawa tonerów do drukarek i fotokopiarek, bębnów do maszyn biurowych, wkładów i taśm barwiących, wkładów drukujących.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 559815-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500008746-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93210105300000,
ul. ul. Norwida
34,
50950
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 378 800, e-mail
zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks
713 285 048.
Adres strony internetowej (url): www.wroclaw.rzgw.gov.pl, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część pierwsza zamówienia: dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla ZZŚO w Opolu; część druga zamówienia: dostawa tonerów do drukarek i fotokopiarek, bębnów do maszyn biurowych, wkładów i taśm barwiących, wkładów drukujących.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ/3840/43/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla ZZŚO w Opolu (część pierwsza zamówienia) oraz dostawa tonerów do drukarek i fotokopiarek, bębnów do maszyn biurowych, wkładów i taśm barwiących, wkładów drukujących (część druga zamówienia). Dla części pierwszej zamówienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 04.1 do SIWZ. Dla części drugiej zamówienia szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 04.2 do SIWZ. Skrócony opis części pierwszej zamówienia: 1) Wykonawca będzie dostarczał zamówione produkty na własny koszt do RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2 sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. 2) Zamawiający każdorazowo poprzedzi zakup pisemnym zamówieniem przesłanym Wykonawcy e-mailem lub faxem do godz. 10.00 w dni robocze, w którym dokładnie wskaże asortyment i ilości zamówionych produktów. 3) Zamawiane produkty, w ilościach i asortymencie wskazane w zamówieniach, Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w godz. od 7.30 do 13.30. Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia. 4) Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych artykułów biurowych mogą różnić się od podanych w ofercie cenowej (tj. załącznik nr 03.1 do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (tj. załącznik nr 04.1 do SIWZ) i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. 5) Wymiany uznanych reklamacji produktów Wykonawca będzie dokonywał w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. 6) Każdy z oferentów uczestniczący w postępowaniu dla cz. I zamówienia winien dołączyć do oferty: a) próbki: 1. Skoroszyt oczkowy 1/2 (poz. nr 16) - 1 szt. 2. Ołówek automatyczny 0,7 mm czarny (poz. 66) - 1 szt. 3. Długopisy żelowe z wkładem niebieskim (poz. nr 47) - 1 szt. 4. Długopis typu Zenith - niebieski (poz. nr 55) - 1 szt. 5. Pudełka archiwalne 100 (poz. nr 27) - 1 szt. W nawiasach podano lp. (pozycję), pod którą dany produkt widnieje w ofercie cenowej (załącznik nr 03.1 do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 04.1 do SIWZ) b) dokumenty (specyfikacja techniczna, wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innego równoważnego) potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - dla każdej próbki, c) należy dołączyć również dla papieru kserograficznego (poz. od 29 do 33 załącznika nr 04.1 do SIWZ) dokument, tj. specyfikacja techniczna, wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub inny równoważny, potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Brak jakiejkolwiek próbki lub dołączenie próbki niezgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 04.1 do SIWZ) będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy. Skrócony opis części drugiej zamówienia: 1) Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie zamówione produkty na własny koszt do RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2 sukcesywnie, w miarę zgłaszanych przez Zamawiającego potrzeb. 2) Zamawiający każdorazowo poprzedzi zakup pisemnym zamówieniem przesłanym Wykonawcy e-mailem lub faxem do godz. 10.00 w dni robocze, w którym dokładnie wskaże asortyment i ilości zamówionych produktów. 3) Zamawiane produkty, w ilościach i asortymencie wskazane w zamówieniach, Wykonawca będzie dostarczał na własny koszt i ryzyko, łącznie z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w godz. od 7.30 do 13.30. Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w terminie maksymalnie do 7 dni roboczych, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia. 4) Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów eksploatacyjnych mogą różnić się od podanych w ofercie cenowej (tj. załącznik nr 03.2 do SIWZ) oraz w opisie przedmiotu zamówienia (tj. załącznik nr 04.2 do SIWZ) i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. Określony w postępowaniu przetargowym zakres ilościowy zamawianego asortymentu stanowi maksymalny zakres potrzeb Zamawiającego. 5) Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, w hermetycznych, oryginalnych i nieuszkodzonych opakowaniach, posiadających opakowanie wewnętrzne, nieregenerowane, niefabrykowane, nieużywanych, nie poddanych procesowi ponownego napełnienia, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. 6) Powinny być fabrycznie nowymi materiałami eksploatacyjnymi, dedykowanymi do danego sprzętu drukującego/kopiującego, zalecanymi przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 7)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za przedmiot zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych Zamawiający uzna produkty: a) w pełni rozpoznawane przez odpowiednie modele urządzeń, do których są przeznaczone (urządzenie nie może generować żadnych komunikatów o błędach bądź alertów, jeżeli produkt oryginalny posiada układ scalony, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element), b) kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone (tj. nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, zapewniają pełną kompatybilność z oprogramowaniem urządzenia, zapewniając informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tuszu/tonera, jeżeli urządzenie posiada taką funkcję), c) o parametrach (pojemność/wydajność) takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia do którego materiał jest przeznaczony, d) gwarantujące wydruk o równomiernym zaczernieniu /barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nieprzeznaczonych do zadrukowania (100% bieli w miejscach niezadrukowanych), e) o wydajności nie niższej niż oryginalne produkty wytworzonych przez producentów urządzeń. Wydajność jest rozumiana jako ilość stron wydrukowanych przy stopniu zaczernienia określonym normami: -ISO/IEC 19752 (dla tonerów do urządzeń monochromatycznych), - ISO/IEC 19798 (dla tonerów do urządzeń kolorowych), - ISO/IEC 24711 (dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych), - ISO/IEC 24712 (dla nabojów do drukarek atramentowych czarnych), f) umożliwiające pracę w normalnym trybie drukowania, niedopuszczalne są produkty zamienne, których użycie wymaga dodatkowych zmian standardowych ustawień konfiguracji drukarki lub umożliwiające prace drukarki tylko w trybach diagnostycznych, tj. bez testów materiałów eksploatacyjnych. 8) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że materiały równoważne nie spełniają tych wymogów, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien wymienić materiał na taki, który spełnia wymagania (np. pochodzący od producenta sprzętu, do którego jest przeznaczony) bez zmiany ceny. 9) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta danego urządzenia, albo produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, albo po otwarciu produkt wysypuje się, tj. jego użycie może spowodować zanieczyszczenie urządzenia powodujące wydruk zabrudzonych stron, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. W przypadku wymiany materiałów eksploatacyjnych na nowe, wolne od wad, okres gwarancji biegnie na nowo, od daty ich dostawy. 10) W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne odpowiadają wymaganiom, Zamawiający wymaga dla pozycji od 1 do 19 oferty cenowej (załącznik nr 03.2 do SIWZ) i opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 04.2 do SIWZ) załączenia do oferty potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii testów przeprowadzonych zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru wydajności i jakości (ISO 19752, ISO 19798, ISO 24711, ISO 24712) przez podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 11) Dopuszcza się testy wewnętrzne wykonane przez producenta zgodnie z międzynarodowymi standardami pomiaru jakości i wydajności. Certyfikaty wykonane przez instytucje zagraniczne muszą posiadać tłumaczenia na język polski, potwierdzone przez uprawnionego tłumacza. 12) Co najmniej dwukrotnie dostarczenie produktów odbiegających jakością od wymagań Zamawiającego lub dostarczenie produktów złej jakości powodujących szkody u Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Miejsce realizacji dostaw: ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30190000-7, 30197600-2, 30199500-5, 22800000-8, 30234000-8, 30141000-9, 30124300-7, 30125100-2, 30125120-8, 30192300-4, 30192113-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych (tonerów, tuszy) przez okres 12 miesięcy. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: a) kalkulator biurkowy - minimum 2 lata, b) mysz optyczna - minimum 2 lata, c) na pozostałe produkty - minimum 12 miesięcy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla ZZŚO w Opolu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLPRIMES Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13953.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa tonerów do drukarek i fotokopiarek, bębnów do maszyn biurowych, wkładów i taśm barwiących, wkładów drukujących. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31300.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLPRIMES Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13558.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- JEDNORAZOWA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA LODR W KOŃSKOWOLI
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Serwer sieciowy oraz macierz dyskowa
- "Zakup infrastruktury fotograficznej dla Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.