eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomiceBudowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 83/7 w miejscowości Papowo Toruńskie, Gmina Łysomice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-07

Ogłoszenie nr 500027931-N-2018 z dnia 07-02-2018 r.

Urząd Gminy Łysomice: Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 83/7 w miejscowości Papowo Toruńskie, Gmina Łysomice.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt grantowy nr RPKP.04.02.00-04-0001/16 pn. " Wsparcie rozwoju Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie województwa kujawsko- pomorskiego w latach 2016-2018 dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 4. Region przyjazny środowisku Działanie 4.2 Gospodarka odpadami.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635864-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Łysomice, Krajowy numer identyfikacyjny 54250500000, ul. ul. Warszawska 8, 87148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. (056) 678 32 22, e-mail sekretariat@lysomice.pl, faks (056) 678 32 22 w.23.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 83/7 w miejscowości Papowo Toruńskie, Gmina Łysomice.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-271.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - realizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie nieczynnej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na terenie nieruchomości przy ul. Kanałowej 4 w miejscowości Papowo Toruńskie, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka 83/7 (obręb Papowo Toruńskie, gmina Łysomice). Przedmiotowa nieruchomość jest uzbrojona, posiada dostęp do drogi publicznej obecnie na jej terenie funkcjonuje punkt zlewny nieczystości płynnych (stacja zlewna) oraz główna przepompownia ścieków dla Gminy Łysomice. Obszar przeznaczony pod planowaną inwestycję nie jest objęty obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. PSZOK będzie miejscem, do którego będzie można dostarczyć określone w regulaminie utrzymania czystości i porządku odpady problemowe z terenu gminy z gwarancją, że zostaną właściwie ze względu na swój rodzaj i bez szkody dla środowiska zagospodarowane. Technologia będzie przystosowana do przyjmowania wysegregowanych odpadów. W PSZOK przyjmowane będą następujące frakcje odpadów: - odpady wielkogabarytowe, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - zużyte baterie i akumulatory, - zużyte opony, (wytworzone w ramach gospodarstwa domowego), - odpady z metalu, - tworzywa sztuczne, - szkło i szyby okienne, - papier i makulaturę , - opakowania wielomateriałowe (np. kartoniki po mleku lub sokach), - odpady remontowo-budowlane (w tym) styropian, - bioodpady, - odpady zielone związane z pielęgnacja ogrodów i liście jesienią, Branża architektoniczna, drogowa i konstrukcyjna obejmują wykonanie - budynku socjalnego, - budynku wiaty, - wagi najazdowej, - dróg manewrowych, placów utwardzonych, chodników. Branża sanitarna obejmuje wykonanie - wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, c.o. i wentylacji w budynku socjalnym, - przyłącza wody pitnej, - zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, - instalacji kanalizacji deszczowej Branża elektryczna obejmuje wykonanie: -wewnętrznej i zewnętrznej instalacji zasilania, - wewnętrznej i zewnętrznej instalacji oświetlenia . Działka 83/7 obręb Papowo Toruńskie na której planuje się lokalizację budynku socjalnego i wiaty znajduje się w miejscowości Papowo Toruńskie. Zamówienie przewiduje zabudowę przedmiotowej nieruchomości budynkiem wiaty magazynowej o funkcji Punktu Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz budynku socjalnego z przeznaczeniem na obsługę punktu oraz cele edukacyjne. Wiata zaprojektowana została jako obiekt stalowy na planie prostokąta z dachem dwuspadowym pokryty blachą trapezową T55 ocynkowaną gr. 0,5mm w kolorze RAL 9007. Ustrój nośny stalową elementy stalowe walcowane na gorąco malowane farbą podkładową i farbą nawierzchniową ftalową RAL 9017. Obudowę wiaty stanowi blacha trapezowa T35 ocynkowana gr 0,5mm mocowana do konstrukcji za pomocą wkrętów samowiercących ocynkowanych z uszczelką. Budynek socjalny będzie stanowił: zaplecze dla pracowników Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych punkt sanitarny dla klientów obiektu oraz pełnił funkcje dydaktyczne dla młodzieży szkolonej w ramach prowadzonego programu ekologicznego przez PSZOK. Obiekt o konstrukcji stalowej obudowany płytą warstwową (RAL 9007), wyposażony w stolarkę okienną PCV (RAL 9017) oraz wewnętrzną stolarkę otworową drewnianą. Obiekt parterowy z dachem dwuspadowym. Uzupełnieniem zabudowy jest waga najazdowa samochodowa o nośności do 30t, wyposażona w systemowe najazdy oraz elektroniczny system pomiaru, z modułem przesyłu wyniku do pomieszczania zlokalizowanego w budynku socjalnym. Charakterystyka jaką powinna spełnić waga: - obciążenie maksymalne 30000 kg - dokładność odczytu 10 kg - temperatura pracy -40·C do +80·C - najazdy stalowe - sygnalizator świetlny - wielkogabarytowy wyświetlacz zewnętrzny - drukarka - oprogramowanie komputerowe Projektowane zagospodarowanie terenu polegać będzie na przebudowie istniejącego układu drogowego. Obecnie drogi wewnętrzne wykonane są w konstrukcji betonowej z obustronnym krawężnikiem. Zakres prac: - rozbiórkę istniejących krawężników wraz z ławami betonowymi, - zakłada się częściowe frezowanie istniejącej drogi betonowej wraz z uzupełnieniem istniejącego terenu do projektowanych poziomów przy użyciu kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie, - wykonanie koryta pod ławę betonową i chodniki, - ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej oraz obrzeży betonowych, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, dróg manewrowych oraz chodników Podstawowe parametry techniczne. - Drogi manewrowe o szer. od 4,25 m do 19,8 m, - Spadki poprzeczne dróg manewrowych 1,5-2,5% , - Spadki poprzeczne chodnika oraz opasek przy budynku 1,5% - Obciążenie na oś 110 kN Drogowe rozwiązania konstrukcyjne. Drogi manewrowe: kostka betonowa kolor szary - 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa - 3 - 5 cm, istniejąca podbudowa betonowa - 20 cm, Chodnik: kostka betonowa kolor szary - 6 cm, - podsypka cementowo - piaskowa - 5 cm, - grunt stabilizowany cementem Rm = 1,5 MPa -10 cm . Drogi wewnętrzne manewrowe obramowane krawężnikiem betonowym 15x30 cm posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 (C12/15). Odwodnienie Odwodnienie dróg wewnętrznych, zaprojektowano jako powierzchniowe, nadając odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne i odprowadzając wodę w obrębie własnej działki Media i infrastruktura techniczna energia elektryczna - z istniejącego złącza kablowego na podstawie obowiązującej umowy o dostawie energii elektrycznej, woda - poprzez rozdział istniejącej sieci wewnętrznej odprowadzenie ścieków bytowych - do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, odprowadzenie wód opadowych - powierzchniowo w obrębie terenu własnej działki, odpady komunalne gromadzić w zamkniętych pojemnikach (umowa z firmą posiadającą koncesje na w/w usługi),- zaopatrzenie w ciepło - ogrzewanie budynku socjalnego grzejnikami elektrycznymi, ciepła woda użytkowa- podgrzewacze elektryczne, wjazd na działkę - poprzez istniejący zjazd bramowy z drogi gminnej, Rozwiązania projektowe - branża konstrukcyjna. Budynek socjalny. - Fundamenty -ławy i stopy. Fundamenty zaprojektowano w postaci ław fundamentowych z betonu B20. Grubość ław, szerokości wg rysunku rzutu fundamentów, na warstwie podkładowej o grubości 10 cm z betonu B10, na gruncie rodzimym. W przypadku niekorzystnych warunków gruntowych, jak na przykład grunt niejednorodny należy bezwzględnie skontaktować się z jednostką projektową w celu adaptacji projektowanych rozwiązań. Grunty nienośne należy wybrać i zastąpić chudym betonem. Należy zapewnić ciągłość zbrojenia podłużnego ław, szczególnie w narożach. - Ściany fundamentowe. Wykonane jako podwaliny żelbetowe zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi. Izolacje pionową stanowić będą 2 powłoki bitumiczne. Docieplenie styropianem ekstrudowanym o gr 10 cm mocowanym na kolki stalowe + siatka klej. Wykończenie tynkiem mozaikowym. 5.2.3 Ściany zewnętrzne. Wykonane jako prefabrykowane z płyt warstwowych o grubości 15 cm z trzpieniem styropianowym, mocowane do konstrukcji oraz rygli za pomocą wkrętów samowiercących z podkładką. Układ płyt pionowy kolor RAL 9007. Obróbki wykonane z blachy ocynkowanej RAL 9007. Stosować rozwiązania producentów płyt warstwowych. - Ściany wewnętrzne. Wykonane jako prefabrykowane z płyt warstwowych o grubości 10 cm z trzpieniem styropianowym. mocowane do konstrukcji oraz rygli za pomocą wkrętów samowiercących z podkładką. Układ płyt pionowy kolor biały. Obróbki wykonane z blachy ocynkowanej kolor biały. Stosować rozwiązania producentów płyt warstwowych. - Płyta posadzki na gruncie Posadzka wykończona płytkami technicznymi typu GRESS. W pomieszczeniach sanitarnych zaprojektowano wpusty podłogowe- wykonać jako ocynkowane systemowe. Warstwy posadzki wykonać zgodnie z rysunkiem: Przekrój A-A - Pokrycie dachu. Zaprojektowano dach dwuspadowy o konstrukcji stalowej w formie dźwigarów z elementów stalowych i płatwi. Wykonany jako prefabrykowany z płyt warstwowych o grubości 20 cm z trzpieniem styropianowym, mocowane do konstrukcji oraz rygli za pomocą wkrętów samowiercących z podkładką. Przyjęto dach nachylony do poziomu na 15 stopni kryty płytą warstwową z wkładem z styropianu. Połać dachu uzupełnić o wywiewki wentylacyjne PVC w kolorze dachu. - Parapety zewnętrzne. Parapety zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej - Okna. Stosować okna PCV. Zaleca się stosowanie okien wyposażonych w nawiewniki okienne i spełniające wymagania wentylacji pomieszczeń przez odpowiedni współczynnik infiltracji. W I, II, III strefie klimatycznej Uk(max) dla okien i drzwi = 1,3 W/m2K - Drzwi. Drzwi zewnętrzne typowe, zgodne z katalogiem wybranej firmy lub wg indywidualnego projektu. Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zewnętrznych Uk(max) = 1,7 W/m2K. Drzwi wewnętrzne typowe drewniane kolor biały. Drzwi wejściowe do pomieszczeń sanitarnych oraz kabin wyposażyć w otwory nawiewne lub wykonać normowe podcięcie. - Cokoły. Fragmenty ścian wykończone tynkiem mozaikowym wg technologii wybranej firmy. - Obróbka blacharska dachu oraz rynny i rury spustowe. Obróbka dachu obejmuje elementów związanych z utrzymaniem i konserwacją dachu. Zastosować obróbki dachowe systemowe lub wykonać indywidualne z blachy stalowej ocynkowanej. Rynny i rury spustowe systemowe PCV.· - Wentylacja. Wentylacja budynku socjalnego wykonana jako grawitacyjna rurami typu spiro zakończonymi ponad dachem wywiewkami systemowymi PCV w kolorze dachu. W pomieszczeniach sanitarnych wywiew wspomagany mechaniczne wentylatorami uruchamianymi wraz z włączeniem oświetlenia. Nawiew, poprzez nawiewniki higrosterowalne w stolarce okiennej oraz otworach drzwiowych do pomieszczeń i kabin sanitarnych . - Instalacje wewnętrzne. Budynek będzie posiadać instalacje elektryczną, wod.-kan. Ogrzewanie grzejnikami elektrycznymi. C.W.U z podgrzewaczy elektrycznych. Zasilanie z istniejących sieci na terenie nieruchomości. Zrzut ścieków bytowych do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej. Budynek wiaty. Fundamenty - ławy i stopy. Przyjęto poziom wód gruntowych poniżej poziomu posadowienia budynku. Fundamenty zaprojektowano w postaci ław fundamentowych z betonu B20. Grubość ław, szerokości wg rysunku rzutu fundamentów, na warstwie podkładowej o grubości 10 cm z betonu B10, na gruncie rodzimym. Grunty nienośne należy wybrać i zastąpić chudym betonem. Należy zapewnić ciągłość zbrojenia podłużnego ław, szczególnie w narożach. Ściany fundamentowe. Wykonane jako podwaliny żelbetowe zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi. Wykończenie beton szalunkowy. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne. Wykonane jako stalowe z elementów walcowanych na gorąco obudowanych blachą trapezową T35 gr.0,5mm RAL 9007 mocowane do konstrukcji oraz u kłady rygli wkrętami samowiercącymi z podkładką. Konstrukcja stalowa malowaną farbą podkładową oraz ftalową w kolorze RAL 9017. NA części budynku z uwagi na funkcje boksy magazynowe wydzielone będą panelami ogrodzeniowymi systemowym. Bramy do boksów systemowe panelowe lub pełne z wypełnieniem blachą T35. Płyta posadzki na gruncie. Posadzka z spadkiem do wjazdu wykonana jako Polbruk. Pokrycie dachu. Zaprojektowano dach dwuspadowy o konstrukcji stalowej w formie dźwigarów z elementów stalowych i płatwi. Przyjęto dach nachylony do poziomu na 30 stopni kryty blachą T55 gr. 0,5 mm. Obróbka blacharska dachu oraz rynny I rury spustowe. Obróbka dachu obejmuje elementów związanych z utrzymaniem i konserwacją dachu. Zastosować obróbki dachowe systemowe lub wykonać indywidualne z blachy stalowej ocynkowanej. Rynny i rury spustowe systemowe. 5.4 Program użytkowy . Charakterystyka budynku wiaty: Powierzchnia użytkowa -325,68 m2 Powierzchnia zabudowy - 3l45,83 m2 Kubatura - 2001,6 m3 Kąt nachylenia połaci dachowej 300· Wysokość - 7,42 Liczba kondygnacji nadziemnych - 1 Liczba kondygnacji poziemnych - 0 Charakterystyka budynku socjalnego: Powierzchnia użytkowa - 53,77 m2 Powierzchnia zabudowy - 58,92 m2 Kubatura - 207 m3 Kąt nachylenia połaci dachowej 150 Wysokość 4,06 m Liczba kondygnacji nadziemnych 1 Liczba kondygnacji poziemnych O Bilans powierzchni terenu 63/7. Nazwa Powierzchnia [m2] Budynek wiaty - 345,83 Budynek socjalny - 58,92 Waga najazdowa - 54,00 Powierzchnia utwardzone - 1894,00 Istniejąca pow. zabudowy - 1188,00 Powierzchnia biologicznie czynna - 6345,25 Powierzchnia działki razem - 9886,00 Rozwiązania projektowe - branża sanitarna. Wewnętrzna instalacja wody. doprowadzona do budynku socjalnego poprzez projektowane przyłącze wody pitnej. Instalację wykonać z rur wielowarstwowych PE-RT/ALlPE-RT z kopolimeru octanowego polietylenu PE-RT ,(typ II) opornego na wysokie temperatury (rura bazowa), taśmy aluminiowej zgrzewanej doczołowo ultradźwiękami (warstwa środkowa) oraz polietylenu o podwyższonej gęstości PE-HD (warstwa zewnętrzna) zabezpieczającego warstwę aluminium. Połączenia przewodów wykonać za pomocą systemowych kształtek tworzywowych z polifenylosulfonu (PPSU) z kolorowymi, tworzywowymi pierścieniami oraz stalową ocynkowaną tuleją zaciskową lub kształtek mosiężnych z tworzywowymi kolorowymi pierścieniami oraz stalową ocynkowaną tuleją zaciskową. Dopuszcza się zastosowanie rur innego typu pod warunkiem zachowania średnic nominalnych. W miejscach przejść rurociągów przez przegrody budowlane należy osadzić tuleje ochronne umożliwiające swobodne przemieszczanie przewodu w przegrodzie. W obszarze tulei nie może być wykonane żadne połączenie na przewodzie. Przestrzeń między rurą a tuleją ochronną wypełnić szczeliwem elastycznym obojętnym chemicznie w stosunku do materiału rury. Lokalizację przewodów pokazano w części graficznej projektu. Podejścia do przyborów należy układać na ścianie. Podejścia do przyborów należy wykonać za pomocą kształtek. Wodę pitną należy doprowadzić do wszystkich projektowanych punktów czerpalnych: baterii zlewozmywakowych, umywalkowych, natrysku, pisuaru, płuczek ustępowych. Ciepła woda użytkowa będzie przygotowywana w elektrycznych podgrzewaczach wody. Lokalizację podgrzewaczy pokazano w części graficznej projektu budowlanego. Elektryczne podgrzewacze wody posiadają możliwość przegrzewu wody w celu zabezpieczenia instalacji przed bakterią Legionelii. Przed zbiornikiem cieplej wody użytkowej należny zamontować zawór antyskażeniowy typu EA. Przed wszystkimi zaworami czerpalnymi z końcówkami do węża należy stosować zawory antyskażeniowe typu HD. Po montażu instalacji wody wykonać próby na szczelność i ciśnienie zgodnie z wytycznymi dla systemów rur. Doprowadzona woda musi odpowiadać warunkom wody do picia, zgodnie z Zarządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20.04.2010r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 72 poz. 466). Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej. Ścieki z projektowanego budynku socjalnego odprowadzone będą do projektowanej studzienki rewizyjnej przelotowej S1 zlokalizowanej na działce Inwestora poprzez projektowaną instalację kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej. Przewody kanalizacyjne wykonać z rur PVC klasy SN=8kN/m' wg PN-81/C-898203. Lokalizację przewodów pokazano w części graficznej projektu. Szczelność połączenia kielichowego zapewniona jest przez dwuwargową uszczelkę gumową z tworzywowym pierścieniem stabilizującym. Połączenie na wcisk pozwala na szybki montaż, dokładność wykonania oraz na użycie minimalnej siły podczas łączenia. Rury z PVC zapewniają bardzo dużą odporność na działanie różnych środków chemicznych i ścieków o wysokiej i niskiej temperaturze. Gładka powierzchnia rur i kształtek ogranicza osadzanie się tłustych substancji zapobiegając zatykaniu się kanalizacji. Przewody będą prowadzone na ścianach oraz pod posadzką. Średnice przewodów oraz spadki pokazano w części graficznej projektu. Pion K1 jest pionem wywiewnym kanalizacji sanitarnej Dn11 O mm PVC wyprowadzonym ok. 60 cm ponad dach budynku i zakończonymi typową wywiewką Dn160mm PVC w celu zapewnienia odprowadzenia gazów z kanalizacji, obudować obudową rozbieralną lub inną wg wytycznych branży budowlanej. Na pionie wywiewnym ok. 30cm nad posadzką należy zainstalować czyszczak ze szczelnym korkiem. Lokalizację pionu pokazano w części graficznej projektu. Podejścia do urządzeń sanitarnych należy wyprowadzić nad posadzką podłogi jako odgałęzienia od pionu i poziomu kanalizacyjnego o przekrojach zgodnych z wymaganiami tj. dla umywalek, zlewozmywaków, natrysków, pisuaru i wpustów podłogowych - Dn50mm, dla misek ustępowych - Dn100 mm. Urządzenia sanitarne tj. umywalki, zlewozmywaki, natryski, pisuary, miski ustępowe zostaną zainstalowane wg wyboru Inwestora. Po wykonaniu robót technologicznych kanalizacji sanitarnej należy przed zakryciem przewodów wykonać próbę szczelności wykonanych kolektorów poprzez oględziny zewnętrzne. Instalacja c.o. Ogrzewanie pomieszczeń budynku socjalnego odbywać się będzie poprzez zamontowanie grzejników elektrycznych. Lokalizację grzejników pokazano w części graficznej projektu. Wentylacja. Wentylacja pomieszczeń budynku socjalnego odbywać się będzie grawitacyjnie poprzez sufitowe kanały wentylacji grawitacyjnej wyprowadzone ponad dach budynku Wentylacja pomieszczeń wc wspomagana będzie sufitowymi wentylatorami łazienkowymi o wydajności min. 50m3/h - max. 100m3/h każdy. Lokalizację wentylatorów pokazano w części graficznej projektu. Wentylator uruchamiany będzie za pomocą włącznika światła. Stosować wentylator z opóźnieniem czasowym wyłączenia. Jako nawiew do pomieszczeń należy wykonać kratki nawiewne umieszczone w dolnej części drzwi. W celu zachowania minimalnej wentylacji pomieszczeń w ramach okiennych zainstalować nawietrzaki higrosterowalne wg branży budowlanej. Przyłącze wody. Woda pitna zostanie doprowadzona do budynku socjalnego poprzez projektowane przyłącze wody z istniejącej sieci wodociągowej zlokalizowanej na działce Inwestora. Przyłącze zostanie włączone do istniejącej sieci dn 90mm PE za pomocą zaworu do nawiercania pod ciśnieniem 110/1,1/4". Schemat włączenia do sieci pokazano w części graficznej projektu. Projektowane przyłącze wody do budynku należy wykonać z rur dn32x3,Omm PE100, szereg wymiarowy SDR11. Przewody układać na głębokości 0,4 m poniżej strefy przemarzania zgodnie z PN-81/B-03020. Przyjęto głębokość posadowienia w osi wodociągu ok. 1,60m poniżej poziomu terenu. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącym/projektowanym uzbrojeniem lub w przypadku konieczności zachowania równego spadku projektowane przewody należy przegłębić . Gdy zachodzi konieczność zmniejszenia głębokości wodociągu należy go bezwzględnie ocieplić. Nad wszystkimi przewodami wodociągowymi wykonanymi z rur PE po wykonaniu zasypki wysokości 30cm należy ułożyć taśmę sygnalizacyjno - ostrzegawczą z wkładką metaliczną w kolorze zielonym połączoną z obudową zasuwy. Przewody wodociągowe układać na przygotowanej podsypce piaskowej grubości min.10cm, na której zostaną ułożone przewody wodociągowe. Obsypanie rurociągów należy również wykonać warstwą ochronną z gruntu nie zawierającego kamieni, bądź też innych twardych elementów. Wykonany wodociąg należy poddać próbie szczelności zgodnie z PN -81/B-10725, oraz BN-82/9192-06. Wszystkie złącza powinny być odkryte oraz w pełni widoczne i dostępne . Odcinek przewodu powinien być na całej swojej długości stabilnie zabezpieczony przed wszelkimi przemieszczeniami - wykonana dokładnie obsypka, przewód na podporach lub w kanałach zbiorczych powinien mieć trwałe zamocowania wraz z umocowaniem złączy. Wszelkie odgałęzienia od przewodu powinny być zamknięte. Profil przewodu powinien umożliwiać jego odpowietrzenie i odwodnienie a urządzenia odpowietrzające powinny być zainstalowane w najwyższych punktach badanego odcinka. Należy sprawdzić wizualnie wszystkie badane połączenia. W czasie przeprowadzenia próby szczelności należy w szczególności przestrzegać następujących warunków: ciśnieni próbne powinno być równe 1,5 ciśnienia roboczego, lecz nie mniejsze niż 1 MPa;dla odcinka przewodu ułożonego pod ciekami, drogami, w rurach osłonowych ciśnienie powinno być równe 2 ciśnienia roboczego, lecz nie mniejsze niż 1 MPa; szczelność przewodu powinna gwarantować utrzymanie ciśnienia próbnego przez okres 30min.; przewód nie może być nasłoneczniony, a zimą temperatura jego powierzchni zewnętrznej nie może być niższa niż 1°C; napełnienie przewodu powinno odbywać się powoli od niższego punktu; temperatura wody wykorzystywanej przy próbie szczelności nie powinna przekraczać 20·C; cały przewód może być poddany próbie szczelności dopiero po uzyskaniu pozytywnych wyników prób szczelności poszczególnych odcinków oraz po jego zasypaniu z wyjątkiem miejsc łączenia odcinków; wyniki prób szczelności jak i całego przewodu powinny być ujęte w protokołach podpisanych przez przedstawicieli wykonawcy, nadzoru inwestycyjnego i użytkownika. Pomiar zużytej wody dla budynku socjalnego będzie następował poprzez zestaw wodomierzowy zlokalizowany na parterze budynku. Przed zestawem wodomierzowym w budynku należy zastosować połączenie 32/1/2". W budynku projektuje się zestaw wodomierzowy 3/4" dla wodomierzy mieszkaniowych z zaworem kulowym przed i za wodomierzem. Za zestawem wodomierzowym umieścić zawór antyskażeniowy typu EA Dn20mm. Szczegół i lokalizacja zestawu wodomierzowego wg części graficznej projektu. Pomieszczenie, w którym zlokalizowano wodomierz musi być wyposażone w wpust podłogowy połączony z odpływem do kanalizacji oraz w pomieszczeniu musi panować temperatura dodatnia. Wodomierz należy umieścić w miejscu pozwalający na swobodny odczyt ilości zużytej wody i konserwację zestawu wodomierzowego. Doprowadzona woda musi odpowiadać warunkom wody do picia, zgodnie z Zarządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20.04.2010 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 72 poz. 466). Zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej. Ścieki sanitarne z projektowanej studzienki rewizyjnej przelotowej S1 odprowadzane będą do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej Si o rzędnych 78,30/76,80 zabudowanej na istniejącym kanale fi 300mm zlokalizowanej na działce Inwestora. Włączenie przewodu do istniejącej komory wykonać poprzez nawiercenie otworu za pomocą wiertnicy dostosowanej do projektowanej średnicy przewodu i osadzenie przejścia szczelnego. Włączenie wykonać zgodnie z kierunkiem spływu ścieków w kanale odbiorczym. Przejście rury przez ścianę betonową studni należy wykonać za pomocą uszczelek tzw. przejście szczelne lub zgodnie z zaleceniem producenta rur. Ścieki odprowadzane będą rurami PVC 0,16m klasy SN=8kN/m2 wg PN-81/C-898203. Na projektowanej kanalizacji sanitarnej należy zastosować studnie wykonaną z rury karbowanej polipropylenowej (PP-B) ø425mm z włazem żeliwnym i pierścieniem betonowym. Należy zastosować właz żeliwny klasy D400kN. Dokładne wypoziomowanie włazu żeliwnego wyko nać w trakcie prowadzenia robót. Połączenia kielichowe rur PVC uszczelniać za pomocą typowych uszczelek. Rury PVC układać na podsypce piaskowej gr. 10cm. Obsypanie rurociągów należy również wykonać z warstwą ochronną z gruntu nie zawierającego kamieni, bądź też innych twardych elementów. Projektowane przewody kanalizacji sanitarnej ułożone powyżej strefy przemarzania należy ocieplić. Długości odcinków, spadki i zagłębienia kanalizacji sanitarnej wg części graficznej projektu. W trakcie wykonawstwa zwracać uwagę na dokładne wytyczenie przewodów na trasie. Przed przystąpieniem do układania projektowanych przewodów dokonać odkrywek istniejącego uzbrojenia celem dokładnego określenia rzędnych dna kanału . Przed badaniem szczelności kanału należy napełniony kanał pozostawić przez minimum 1 godzinę pod ciśnieniem 3,0 m.s.w. Kanał nazywamy szczelnym jeśli po upływie 15 minut dla rur, a 5 minut dla kształtek strata wody nie przekroczy 0,02 dm3/m2 rury. Dokładna lokalizacja studni oraz przebieg kanalizacji sanitarnej do istniejącej studni kanalizacji sanitarnej została określona w projekcie zagospodarowania terenu. Instalacja kanalizacji deszczowej. Projektowaną instalację kanalizacji deszczowej należy włączyć do istniejącej studni kanalizacji deszczowej Di o rzędnych 78,06/76,13 zabudowanej na istniejącym kanale ø 200mm zlokalizowanej na działce Inwestora, która odprowadza wody deszczowe do istniejącego zbiornika odparowującego magazynującego wody deszczowe. Odprowadzenie wód deszczowych z dachu budynku socjalnego, wiaty, dróg i placów należy wykonać za pomocą projektowanych wpustów ulicznych i rur deszczowych podłączonych do projektowanych studni kanalizacji deszczowej poprzez przykanaliki i przewody kanalizacji deszczowej wykonane z rur PVC-U o ściankach litych klasy SN=8kN/m2 wg PN-81/C-898203.Połączenia kielichowe rur uszczelniać za pomocą typowych gumowych uszczelek zgodnie z zaleceniami producenta. Włączenie przewodu do istniejącej komory wykonać poprzez nawiercenie otworu za pomocą wiertnicy dostosowanej do projektowanej średnicy przewodu i osadzenie przejścia szczelnego. Włączenie wykonać zgodnie z kierunkiem spływu ścieków w kanale odbiorczym. Przejście rury przez ścianę betonową studni należy wykonać za pomocą uszczelek tzw. przejście szczelne lub zgodnie z zaleceniem producenta rur. Przewody należy układać na 0,15m warstwie podsypki piaskowej. Obsypanie przewodów na leży również wykonać warstwą ochronną z gruntu nie zawierającego kamieni, bądź też innych twardych elementów. Każda rura po ułożeniu zgodnie z osią i niweletą powinna ściśle przylegać do podłoża na całej swej długości symetrycznie do osi. Na istniejącym kanale zaprojektowano separator koalescencyjny substancji ropopochodnych ze zintegrowanym osadnikiem oczyszczającym odprowadzane ścieki z substancji ropopochodnych, piasku i innych substancji stałych mogących występować w odprowadzanych ściekach z placów i dróg. Lokalizację separatora pokazano na projekcie zagospodarowania terenu. Obliczeniowa ilość wód deszczowych 0=26,8I1s - dobrano separator o max przepustowości 0=601/s. W separatorze stałe zanieczyszczenie zostaną rozsegregowane i zgromadzone na dnie urządzenia . Specjalna budowa wlotu i wylotu ze zbiornika wymusza odpowiedni przepływ ścieków oraz nie pozwala na wydostawanie się z niego zanieczyszczeń. Podczas użytkowania separatora należy dokonywać regularnych przeglądów polegających na regularnym pomiarze ilości zawiesiny w zbiorniku. Czyszczenie polega na wywożeniu osadów wozem asenizacyjnym do punktu oczyszczania ścieków. Odbiór osadów odbywać się może tylko przez wyspecjalizowaną firmę posiadającą umowę na utylizację ścieków. Schemat separatora wg części graficznej projektu. Wpusty ściekowe uliczne należy wykonać jako studnie żelbetowe Dn 500mm osadnikiem, płaskie, klasy C 250kN. Kratki wpustowe muszą posiadać płyty odciążające. Należy przewidzieć okresowe czyszczenie osadników wpustów i wywóz z nich szlamu do oczyszczalni. Dla włączenia przykanalika do studni należy stosować tuleje przejścia szczelnego. Studnie na projektowanej kanalizacji deszczowej wykonać należy z kręgów żelbetowych Dn1200mm, wysokości 500mm zgodnie z normą PN-B-10729/1999. Studnie przykryć należy włazem żeliwnym typu ciężkiego. Zastosowany właz na studni żelbetowej o średnicy ø640mm powinien odpowiadać normie PN-93/H-74124. Zaleca się zastosowanie włazu żeliwnego klasy D 400kN. Właz studni musi być zamykany, a pokrywa studzienna zlokalizowana w pasie drogi lub parkingu powinna być posadowiona na pierścieniu odciążającym. Studnie zlokalizowane w trawniku można wykonać bez pierścienia odciążającego. Dokładne wypoziomowanie włazu żeliwnego wykonać w trakcie prowadzenia robót. Zaleca się, aby wierzchnia powierzchnia włazu była zagłębiona w stosunku do powierzchni warstwy terenu o 0,5cm.Trasę przebiegu kanalizacji deszczowej oraz lokalizację separatora, studni, wpustów i rur deszczowych pokazano w części graficznej projektu budowlanego. Przed badaniem szczelności kanału należy napełniony kanał pozostawić przez minimum 1 godzinę pod ciśnieniem 3,0 m.s.w. Kanał nazywamy szczelnym jeśli po upływie 15 minut dla rur, a 5 minut dla kształtek strata wody nie przekroczy 0,02 dm3/m2 rury. Roboty ziemne. Wykopy dla wykonania projektowanej infrastruktury technicznej należy wykonać ręcznie z pełnym deskowaniem ścian wykopów. Wykopy należy umocnić za pomocą wyprasek stalowych oraz rozpór drewnianych na całej głębokości. Napotkane uzbrojenie należy zabezpieczyć zgodnie z wymogami użytkownika oraz obowiązującymi przepisami. Nie wyklucza się możliwości wystąpienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej. Przed zasypaniem przewody należy zinwentaryzować sytuacyjnie i wysokościowo. W przypadku wystąpienia wody gruntowej w miejscu układania przewodów wykopy będą odwodnione powierzchniowo. W miejscach przejścia przez tereny zielone, chronić drzewa i krzewy przed uszkodzeniem. Po wykonaniu robót technologicznych wykopy należy zasypać gruntem zagęszczalnym i zagęścić wibratorem ręcznym. Nadmiary gruntu z wyporu należy wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub rozplantować na działce Inwestora. Rozwiązania projektowe - branża elektryczna. Zasilanie. Zasilanie rozdzielni głównej w projektowanym budynku socjalnym będzie odbywało się z istniejącej rozdzielni Nn znajdującej się w istniejącym kontenerze przy wjeździe do obiektu kablem typu YAKXS 4x25. Istniejąca moc przyłączeniowa na obiekcie jest wystarczająca do realizacji projektu. Tablica rozdzielcza RG. Do zasilania projektowanego budynku socjalnego projektuje się rozdzielnię główną RG w wykonaniu natynkowym IP 44,IK10. Należy wykorzystać gotowe obudowy rozdzielcze, przystosowana do montażu aparatury modułowej na standardowej szynie TH35, wyposażone w drzwiczki pełne. Wewnątrz rozdzielnic należy zabudować rozłączniki główne izolacyjne, wyłączniki różnicowo-prądowe o czułości 30 mA (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) oraz zabezpieczenia poszczególnych obwodów (wyłączniki nadprądowe) .Zgodnie z powyższym rozporządzeniem wyodrębniono obwody oświetleniowe i siłowe. Szynę PE rozdzielnicy rozdzielnicy głównej "RG" należy uziemić, (połączyć z uziomem otokowym), tak aby uzyskać rezystancję R<=100Ohm. Dokonać rozdziału PEN na PE i N. Przewody układać równolegle do krawędzi ścian. Instalacje wykonać zgodnie z wymogami PN-HD 60364-4-41 :2009 oraz PN-IEC 60364-4-482:1999 tj. w sieci typu "TN-S". Wykonanie rozdzielnic zgodnie z załączonymi schematami. Instalacja oświetlenia. Oświetlenie wewnętrzne. Zaprojektowano oświetlenie zgodnie z załączonymi rysunkami. Natęże nie oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach zgodnie z normą PN-EN 12464-1. Oświetlenie załączane za pomocą łączników oświetlenia montowanych natynkowo na wysokości 1.1 m mierzonej od powierzchni wykończonej podłogi do środka puszki montażowej. Instalację oświetlenia należy wykonać jako natynkową układaną w korytach kablowych przewodami typu YDYżo 3x1,5 układanymi równolegle do krawędzi ścian. Stosować przewody o wytrzymałości izolacji minimum 750 V. Instalację wykonać jako hermetyczną. Przewody układać równolegle do krawędzi ścian . Instalacje wykonać zgodnie z wymogami PN-HD 60364-4-41:2009 oraz PN-IEC 60364-4-482:1999 tj. w sieci typu "TN-S". Oświetlenie zewnętrzne Zasilanie projektowanego oświetlenia wykonać kablem energetycznym typu YKXS 3x10 od projektowanej rozdzielni RG. Skrzyżowanie projektowanego kabla z istniejącym uzbrojeniem w ziemi oraz pod wjazdami do posesji wykonać w rurze ochronnej niebieskiej Arot typu DVK 50. Przepust winien wystawać poza strefę ochronioną nie mniej niż 0,5 m z każdej strony. Wykopy pod kabel i fundamenty słupów w pobliżu sieci uzbrojenia podziemnego szczególnie dotyczy to sieci telefonicznej i miejsc oznaczonych na planie i w uzgodnieniach branżowych / należy wykonywać ręcznie w obrębie 5m od tych sieci. Kabel musi spełniać wymagania PN-IEC 60364-5-523:2002. Kabel w rowie kablowym ułożyć zgodnie z projektowaną i uzgodnioną trasą oraz z normą N-SEP-0004 Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Kabel układać na głębokości 0,7m na 0.1 m podsypce z piasku i po przykryciu takąż warstwą. Następnie nasypać 0,15m ziemi rodzimej, położyć taśmę niebieską PCV Arot typu TO-ENN/20, koloru niebieskiego i do powierzchni gruntu zasypać ziemią. Na kablu wzdłuż całej trasy co 10 m a także w miejscach charakterystycznych założyć opaski kablowe PCV, typu OKi identyfikujące kabel z opisem zawierającym: typ i przekrój kabla, napięcie robocze, symbol użytkownika , trasa kabla, rok ułożenia. Przy układaniu kabla przestrzegać zakładowej normy producenta kabla, a w szczególności nie przekraczać dopuszczalnych promieni gięcia przy układaniu w wykopach oraz nie przekraczać dopuszczalnych sil wzdłużnych przy rozwijaniu. Po zakończeniu prac teren należy uporządkować, wyrównać, nadwyżkę ziemi rozplantować a teren doprowadzić do stanu pierwotnego. Projektowane słupy stalowe ocynk 10m na fundamentach. Oprawy uliczne LED 118W, strumień 14000lm montowane bezpośrednio na słupie. Projektowane słupy oświetleniowe końcowe należy uziemić. Uziom słupa wykonać taśmowy typu T-2, z taśmy stalowej ocynkowanej typu FeZn-20x4mm, ułożoną we wspólnym wykopie z kablem oświetleniowym. Rezystancja uziomu winna być mniejsza od wartości 10 Ohm. Z RG zasilić również oświetlenie wiaty kablem YKXS 3x2,5. Na wiacie zamontować naświetlacze LED 30W z czujką ruchu i zmierzchu. Instalacja gniazd wtykowych Instalacje gniazd wtyczkowych należy wykonać jako natynkową układaną w korytach kablowych przewodami typu YDYżo układanymi równolegle do krawędzi ścian . Stosować przewody o wytrzymałości izolacji minimum 750 V. Instalację wykonać jako hermetyczną. Lokalizację poszczególnych gniazd wtyczkowych przedstawiono na rysunkach dołączonych do projektu budowlanego. Instalacje wykonać zgodnie z wymogami PN-HD 60364-4-41 :2009 oraz PN-IEC 60364-4-482:1999 tj. w sieci typu "TN-S" Zasilanie wagi. Zasilanie projektowanej wagi wykonać kablem energetycznym typu YKXS 3x2,5 od projektowanej rozdzielni RG. Skrzyżowanie projektowanego kabla z istniejącym uzbrojeniem w ziemi oraz pod wjazdami wykonać w rurze ochronnej niebieskiej Arot typu DVK 50. Przepust winien wystawać poza strefę ochronioną nie mniej niż 0,5 m z każdej strony. Wykopy pod kabel i fundamenty słupów w pobliżu sieci uzbrojenia podziemnego (szczególnie dotyczy to sieci telefonicznej i miejsc oznaczonych na planie i w uzgodnieniach branżowych) należy wykonywać ręcznie w obrębie 5m od tych sieci. Kabel musi spełniać wymagania PN-IEC 60364-5-523:2002. Kabel w rowie kablowym ułożyć zgodnie z projektowaną i uzgodnioną trasą oraz z normą NSEP-0004 Elektroenergetyczne i sygnalizacyjne linie kablowe. Kabel układać na głębokości 0,7m na 0,1 m podsypce z piasku i po przykryciu takąż warstwą. Następnie nasypać 0,15m ziemi rodzimej, położyć taśmę niebieską PCV Arot typu TO-ENN/20, koloru niebieskiego i do powierzchni gruntu zasypać ziemią. Na kablu wzdłuż całej trasy co 10m a także w miejscach charakterystycznych założyć opaski kablowe PCV, typu Oki identyfikujące kabel z opisem zawierającym : typ i przekrój kabla, napięcie robocze, symbol użytkownika, trasę kabla, rok ułożenia . Przy układaniu kabla przestrzegać zakładowej normy producenta kabla, a w szczególności nie przekraczać dopuszczalnych promieni gięcia przy układaniu w wykopach oraz nie przekraczać dopuszczalnych sil wzdłużnych przy rozwijaniu. Po zakończeniu prac teren należy uporządkować, wyrównać , nadwyżkę ziemi rozplantować a teren doprowadzić do stanu pierwotnego. Sterowane wagą wykonać zgodnie z DTR i wytycznymi producenta. Miejscowe szyny wyrównawcze Dodatkowe lokalne szyny uziemiające, do których powinny być przyłączone : - części przewodzące konstrukcji budynku (w tym ościeżnice i skrzydła drzwi stalowych); - dostępne części metalowe instalacji sanitarnych, wodnych, co i gazu; - metalowe części instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnej; - puszki do miejscowych połączeń wyrównawczych; - stalowe korytka i drabinki kablowe instalacji elektrycznej. Wykonać lokalne połączenia wyrównawcze w pomieszczeniach technicznych, kuchniach, łazienkach i toaletach. Należy zabudować puszki p/t z szyną do wyrównania potencjałów. Połączenia te należy wykonać przewodem LgYżo (DYżo) 6 mm2 i przyłączyć do najbliższych lokalnych szyn uziemiających . Instałacja ochrony od porażeń Jako system dodatkowej ochrony przed porażeniem należy zastosować szybkie wyłączanie napięcia zasilania w układzie sieciowym TN-S. We wszystkich obwodach, zgodnie z przepisami, zostaną zaprojektowane wyłączniki różnicowo-prądowe o prądzie różnicowym 30 mA. Po wykonaniu instalacji, skuteczność ochrony przed porażeniem należy sprawdzić przez pomiary.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45213200-5, 45213300-8, 45233120-6, 45310000-3, 77211400-6, 77211600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1249648.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dynamic Metal Sp.z.o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Spółdzielcza 8
Kod pocztowy: 87-122
Miejscowość: Grębocin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1249648.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1249648.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1451400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 15%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybrany wykonawca złożył ofertę z najniższą ceną oraz uzyskał najwyższy wynik podczas badania ofert na podstawie podanych w SIWZ kryteriów oceny ofert.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.