eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaBudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i obiektami towarzyszącymi, tj. przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym, odcinkami sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i zjazdami w miejscowości Jelna - ETAP II oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Łętowska oraz części Łętownia - ETAP II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-13

Ogłoszenie nr 500028092-N-2017 z dnia 13-09-2017 r.

Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i obiektami towarzyszącymi, tj. przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym, odcinkami sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i zjazdami w miejscowości Jelna - ETAP II oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Łętowska oraz części Łętownia - ETAP II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538136-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002135-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 18034946700000, ul. ul. 1 Maja 4, 37310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-17 24 13 575, e-mail zgk@nowasarzyna.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.zgk-ns.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i obiektami towarzyszącymi, tj. przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym, odcinkami sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i zjazdami w miejscowości Jelna - ETAP II oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Łętowska oraz części Łętownia - ETAP II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i obiektami towarzyszącymi, tj. przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym, odcinkami sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i zjazdami w miejscowości Jelna - ETAP II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej o długości 9 989,4 m 2. Sieci kanalizacji tłocznej o długości 1 376 m 3. Przyłączy kanalizacyjnych do budynków o długości 354,8 m 4. Posadowienie przepompowni ścieków - 3 sztuki 5. Wykonanie zasilania energetycznego do przepompowni ścieków - 3 sztuki 6. Wykonanie ogrodzenia i dróg dojazdowych do przepompowni ścieków; sieci wodociągowej 7. Naprawa rowów oraz nawierzchni dróg 8. Innych elementów/obiektów charakterystycznych dla sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z zakresem przedstawionym w załączonych przedmiarach robót i dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze, pomiarowe, dokumentację z przeprowadzonych badań za pomocą kamery TV spadków wykonanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, opracowanie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres zamówienia oraz zakres robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa oraz załączone przedmiary robót. Zakres prac obejmuje także roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy prawa. Zakres budowy etapu II przedstawiony jest na arkuszach map nr 2, 2A, 3, 4, 5. Natomiast załączony projekt wykonawczy w formie załączników zawiera całość zadania tj. Etap I i Etap II budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jelna. Zakres do wykonania obejmuje tylko Etap II. Część nr 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Łętowska oraz części Łętownia - ETAP II. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1. Grawitacyjnej sieci kanalizacyjnej o długości 3 058 m 2. Sieci kanalizacji tłocznej o długości 288 m 3. Przyłączy kanalizacyjnych do budynków o długości 272,5 m 4. Posadowienie przepompowni ścieków - 1 sztuka 5. Wykonanie zasilania energetycznego do przepompowni ścieków - 1 sztuka 6. Wykonanie ogrodzenia i dróg dojazdowych do przepompowni; sieci wodociągowej 7. Naprawa rowów oraz nawierzchni dróg 8. Innych elementów/obiektów charakterystycznych dla sieci kanalizacji sanitarnej zgodnie z zakresem przedstawionym w załączonych przedmiarach robót i dokumentacji projektowej. Zakres zamówienia obejmuje roboty przygotowawcze, pomiarowe, dokumentacja z przeprowadzonych badań za pomocą kamery TV spadków wykonanych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej, opracowanie i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres zamówienia oraz zakres robót budowlanych obejmuje dokumentacja projektowa oraz załączone przedmiary robót. Zakres prac obejmuje także roboty pomocnicze i towarzyszące oraz inne prace konieczne do wykonania nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej oraz przepisy prawa. Dokumentacja projektowa w formie załączników zawiera opis całości realizacji inwestycji - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Łętowska oraz części Łętownia. Natomiast profile sieci kanalizacji sanitarnej, profile przyłączy, mapy, przedmiary dotyczą tylko Etapu II. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) uporządkowanie terenu budowy. 4.3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy: Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także: 1) dostarczenie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu prac wg załącznika nr 1 do umowy 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy, 5) zabezpieczenie terenów przyległych do budynków przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego, 6) oznakowanie prowadzonych robót. 4.4. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.5. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 4.7. Dokumenty jakie będą wymagane od Wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny w skład którego wchodzą dokumenty zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). 4.9. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 72 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4.10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w pkt. 4.1 w trakcie realizacji zamówienia. 4.11. Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. 4.10 będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 4.12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4.14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności. 4.15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4.16. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, które mają być przeznaczone na sfinansowanie powyższego zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do budynków i obiektami towarzyszącymi, tj. przepompowniami ścieków z zasilaniem energetycznym, odcinkami sieci wodociągowej, kanalizacji deszczowej i zjazdami w miejscowości Jelna - ETAP II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2103668.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład WOD-KAN-GAZ Józef Lis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorliczyna 675
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3010848.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3010848.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5291398.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2.5

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Łętowska oraz części Łętownia - ETAP II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 721307.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługowy Zakład WOD-KAN-GAZ Józef Lis
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gorliczyna 675
Kod pocztowy: 37-200
Miejscowość: Przeworsk
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 974971.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 974971.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1886832.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 2.00

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.