To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-14
Ogłoszenie nr 500028860-N-2017 z dnia 14-09-2017 r.
Zespół Szkół w Karczmiskach: Dostawa sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania" dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Edukacja przyszłości" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Osi priorytetowych 9-12 RPO WL 2014-2020, nr umowy POKL.139/RPLU.12.02.00-06-0081/16-00, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; Numer i nazwa Osi priorytetowej: 12 Edukacja, kwalifikacje, kompetencje Numer i nazwa Działania: 12.2
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576366-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500018033-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół w Karczmiskach, Krajowy numer identyfikacyjny 6016506500000,
ul. ul. Szkolna
1,
24310
Karczmiska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 828 70 34, e-mail
zs.karczmiska@wp.pl, faks
81 828 70 34.
Adres strony internetowej (url): http://www.zskarczmiska.bip24.eu
Adres profilu nabywcy: Nie dotyczy.
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu, wyposażania, sprzętu komputerowego i oprogramowania" dla potrzeb realizacji projektu "Edukacja przyszłości" realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZSK.271.1.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawa sprzętu i oprogramowania do Zespołu Szkół w Karczmiskach, w tym: a) słuchawki przewodowe - 16 szt., b) głośniki - 2 kpl., c) wielki multimedialny słownik angielsko-polski polsko-angielski (Pendrive) - 3 szt., d) gra komputerowa Angielski dla dzieci - 1 szt., e) oprogramowanie do tablic interaktywnych klasa IV- 1 szt., f) oprogramowanie do tablic interaktywnych klasa V - 1 szt., g) oprogramowanie do tablic interaktywnych klasa VI- 1 szt., h) komputer przenośny typ 1 wraz z oprogramowaniem biurowym - 48 szt., i) drukarka 3D w zestawie ze skanerem 3D - 1 szt., j) komputer przenośny typ 2 wraz z oprogramowaniem biurowym - 1 szt., k) urządzenie wielofunkcyjne do pracowni ICT- drukarka, skaner- 1 szt., l) monitor interaktywny - 1 szt., m) wizualizer - 1 szt., n) zasilacz awaryjny - 2 szt., o) serwer plików NAS - 1 szt., p) router z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i systemem blokowania włamań (IPS) - 1 szt., q) klimatyzator do infrastruktury sieciowo-usługowej - 1 szt., r) system do zbierania i analizowania odpowiedzi do prac. ICT - 1 zestaw., s) mobilna tablica interaktywna do pracowni ICT wraz z projektorem - 1 zestaw. w zakresie określonym w Załączniku nr 1 i 1a do SIWZ wraz z ich transportem, wniesieniem, ustawieniem, podłączeniem i uruchomieniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania, 3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim, 4) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, 5) gwarancję jakości udzieloną na okres zgodny z treścią § 6 ust. 1 umowy oraz wynikający z oferty Dostawcy na dostarczony sprzęt i na warunkach nie gorszych niż gwarancja producenta, potwierdzoną odrębnymi dokumentami gwarancyjnymi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 48000000-8, 31710000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
194558.09
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ACTIO Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo "ACTIO" Sebastian Cybulski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
230472.56
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Najem przełączników sieciowych wraz z niezbędnymi licencjami i szkoleniem w zakresie jego administrowania
- Dostawa oprogramowania w ramach rozbudowy usługi Chmurowej SaaS EZD RP_NGFW
- Dostawa oprogramowania wraz z wdrożeniem oraz wsparciem technicznym producenta
- Zakup kontynuacji licencji i opieki serwisowej oprogramowania Simple.ERP oraz XPRIMER - II
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Hrubieszów"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.