eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaWykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1472D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1480D w kierunku miejscowości Dobra

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-15

Ogłoszenie nr 500028912-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy: Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1472D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1480D w kierunku miejscowości Dobra

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566416-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500016063-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 93196321000000, ul. ul. Wojska Polskiego , 56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail zdp@zdp-olesnica.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): zdp-olesnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1472D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1480D w kierunku miejscowości Dobra

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDP-DT.272.127.2017.IG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. "Wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1472D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1480D w kierunku miejscowości Dobra". Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane, 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45.23.32.22-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. 2. Przewidywany zakres robót: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 2) Roboty ziemne, 3) Podbudowy i pobocza, 4) Zjazdy z kostki betonowej, peron pod chodnik, krawężnik, 5) Nawierzchnia, 6) Roboty wykończeniowe, 7) Oznakowanie tymczasowe. 3. Przedmiot inwestycji: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie nakładki bitumicznej na drodze powiatowej nr 1472D na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1480D w kierunku miejscowości Dobra od km 0+000 do km 0+765. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają załączniki stanowiące dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: Załącznik nr 6 do SIWZ - Dokumentacja projektowa. 4. Zakres inwestycji. Stan istniejący: Droga powiatowa nr 1472D o nawierzchni bitumicznej szerokości 5,6 m z poboczami gruntowymi o szerokości od 1,25 m do 2,0 m. Klasa drogi: L. Należy wykonać nakładkę bitumiczną o szerokości 5,5 m, pobocza o szerokości 1,25 m z czego 0,75 m utwardzone z kruszywa łamanego, 0,5 m gruntowe. Zakres robót: 1) Ścinka poboczy o szerokości 1 m i grubości 15 cm. 2) Roboty ziemne: wykonanie koryta na zjazdach, koryta pod zatokę autobusową, peron (chodnik) oraz krawężnik. 3) Wykonanie krawężnika w km od 0+650 do 0+765 strona prawa. Krawężnik na wjazdach obniżony do 4 cm. 4) Chodnik - peron przy przystanku PKS: warstwa odcinająca z piasku - grubości 15 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - grubości 10 cm, chodnik z kostki kamiennej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 5) Zjazdy o nawierzchni bitumicznej do posesji o następującej konstrukcji: warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 - grubości 20 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - grubości 10 cm, warstwa wiążąca (wyrównująca) z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw wiążących AC 16W - grubości średnio 6 cm, warstwa ścieralna z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw ścieralnych AC 11S - grubości 4 cm. 6) Zjazd z kostki betonowej: przełożenie istniejącego zjazdu z kostki betonowej, nawiązanie do wykonanej nakładki z uzupełnieniem podbudowy. 7) Zatoka autobusowa z zjazd na drogę gminną o następującej konstrukcji: warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 - grubości 20 cm, warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 - grubości 10 cm, wyrównanie podbudowy z betonu asfaltowego AC 16W - średnio 100 kg/m2, warstwa wiążąca (wyrównująca) z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw wiążących AC 16W - grubości średnio 6 cm, warstwa ścieralna z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw ścieralnych AC 11S - grubości 4 cm. 8) Wykonanie nawierzchni jezdni o następującej konstrukcji: warstwa wiążąca (wyrównująca) z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw wiążących AC 16W - grubości średnio 6 cm, warstwa ścieralna z mieszanki mineralno bitumicznej do warstw ścieralnych AC 11S - grubości 4 cm. 9) Wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego gr. 15 cm, szerokości 75 cm. 10) Wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 0,5 m. Uwagi. Wykonawca zobowiązany jest do: zorganizowania i wdrożenia zastępczej organizacji ruchu na czas robót, zgodnie z zatwierdzonym projektem zastępczej organizacji ruchu. 5. Wykonawca musi udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru oraz minimum 36 miesięcy rękojmi od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Załatwienie wszystkich formalności i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy robót. 7. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu możliwość kontroli materiałów budowlanych, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia w szczególności w zakresie ich jakości, dokumentów potwierdzających posiadane certyfikaty, itp. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP określił w rozdziale 26 SIWZ wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późniejszymi zmianami). 9. W szczególnie uzasadnionych okolicznościach, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to np. okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego, b) powodujące poprawę parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmianę obowiązujących przepisów. Powyższe zmiany, muszą być każdorazowo zatwierdzane w formie pisemnej przez Zamawiającego. Wprowadzone zmiany nie mogą powodować zmiany przedmiotu zamówienia, ceny wykonania przedmiotu zamówienia, obniżenia jakości. 11. UWAGA: Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 oraz 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 ze zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233222-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 431967.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 612100.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 612100.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 612100.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 431967.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROVIA POLSKA S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 612100.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 612100.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 612100.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.