eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa i montaż nowej hali namiotowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-15

Ogłoszenie nr 500029062-N-2017 z dnia 15-09-2017 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji: Dostawa i montaż nowej hali namiotowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581486-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 68424000000, ul. ul. Bydgoska 76, 64920 Piła, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 2132783, 2142831, e-mail sekretariat@mosir.pila.pl, faks 672 132 776.
Adres strony internetowej (url): www.mosir.pila.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i montaż nowej hali namiotowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/PN/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Dostawa i montaż nowej hali namiotowej. 2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż nowej hali namiotowej dwuspadowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pile, b) dostarczenie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania ewentualnego pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót. 1) Parametry hali namiotowej - wymagania techniczne: a) powierzchnia całkowita hali - 700 m2, b) wymiary hali : - długość 35 m, - szerokość 20 m, - wysokość ścian bocznych (bez okien) - od 3,0 m do 5,0 m (5 segmentów na wysokość ściany 3 m, 2 segmenty na wysokość ściany 5 m; niższa strona ze ścianami rozpinanymi z folii przeźroczystej; wyższa strona - zwykła plandeka rozpinana), Segmenty - co 5,00m - wysokość w szczycie od 6,25 m do 8,25 m, c) dach dwuspadowy, o kącie nachylenia min. 18 stopni, o wytrzymałości na obciążenie śniegiem min. 25kg/m²; Strefa wiatrowa - 1; d) Kolorystyka - Wykonawca przedstawi w ofercie kolory hali do wyboru Zamawiającego (doprecyzowanie kolorystyki z Zamawiającym nastąpi na etapie realizacji przedmiotu zamówienia); e) na ścianach bocznych nadrukowane logo Zamawiającego oraz logo miasta Piły o wymiarach min.: 5 m szer. x 1,5 m wys. Projekt nadruku należy uzgodnić z Zamawiającym. 2) Konstrukcja hali a) elementy nośne wykonane z elementów aluminiowych wykonanych zgodnie z normą DIN 17615; , łączniki stalowe ocynkowane ogniowo, wykonane zgodnie z certyfikatem SLV 18800 demontowalne - skręcane śrubami - wszystkie elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie, b) konstrukcja mocowana do podłoża za pomocą odpowiedniej wielkości szpilek stalowych z pręta zbrojonego fi 25 mm - stan surowy lub śrub; c) konstrukcja nie może zawierać podpór konstrukcyjnych dachu na powierzchni wewnętrznej hali namiotowej 3) Poszycie hali Poszycie hali ma być wykonane z wodoszczelnego materiału plandekowego z tworzyw sztucznych PCV, o min. gramaturze 670 g/m2 o gr. min. 0,55 mm, przepuszczającego rozproszone światło słoneczne, musi być zabezpieczone przed promieniowaniem UV (starzenie materiału), wytrzymałe na zerwanie, rozdzieranie, rozciąganie oraz temperatury w przedziale od -25 do +70 stopni Celcjusza, odporne na zabrudzenia, zabezpieczone przeciwgrzybicznie, Materiały, z których wykonane będzie poszycie hali namiotowej musi posiadać atesty ITB na trudnozapalność wg UA GS VII. 16/2002, PN-EN ISO 6940 i PN-EN ISO 6941, co należy udokumentować załączając do oferty oryginał atestu lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Technologia napinania poszycia musi zapewniać stałe napięcie powłoki, co powinno zapewnić brak widocznych zafałdowań i wyeliminowanie efektu trzepotania poszycia; 4) Montaż Montaż odbywać się będzie na utwardzonym i wypoziomowanym terenie. Teren utwardzony pod montaż hali winien być szerszy od zamawianego wymiaru hali o 1 m na szerokości i o 1m na długości; Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia placu montażu, tj. przygotowania wolnej powierzchni do rozładunku z auta ciężarowego /naczepy/, skręcenia konstrukcji oraz ewentualnego użycia sprzętu , tj. dźwigu, podnośnika itp. wg wytycznych producenta hali; Wykonawca zmontuje konstrukcję i poszycie hali namiotowej oraz udzieli wszelkiej potrzebnej informacji na temat montażu, pracownikom Zamawiającego, aby ci mogli samodzielnie montować i demontować konstrukcję z poszyciem; 5) Wykonawca dostarczy halę namiotową na własny koszt, własnym transportem i na własne ryzyko, na miejsce wskazane przez Zamawiającego, w określonym terminie; 6) Dostawca zaopatrzy Zamawiającego w skrzynkę narzędziową, wyposażoną w zapasowe elementy mocujące oraz komplet narzędzi do montażu konstrukcji, dołączy również instrukcję montażu i demontażu; 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz zgodność wykonania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami itp.; 8) Wszelką dokumentację w tym zakresie (m.in. Instrukcję eksploatacji, użytkowania, demontażu i montażu hali) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w postaci oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem; 9) Do obowiązków Wykonawcy należy zagospodarowanie odpadów po montażu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 10) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia losowe. 11) Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obejmuje m.in. a) naprawę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych, b) naprawę uszkodzonego materiału PCV, c) wymianę elementów uszkodzonych, d) pełną pomoc na każdym etapie użytkowania hali.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44211100-3


Dodatkowe kody CPV: 45223110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 126000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Benedykt i Rafał Bródka POL-PLAN Zakład Produkcji Plandek Sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 42/44
Kod pocztowy: 62-060
Miejscowość: Zamysłowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154980.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154980.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 154980.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.