To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-18
Ogłoszenie nr 500029795-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie-Etap III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572432-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 81176307800000,
ul. ul. Chrobrego
6,
73200
Choszczno, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
95 768 98 00, e-mail
jalamarcinkowska@wp.pl, faks
95 768 98 18.
Adres strony internetowej (url): www.straz.choszczno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Choszcznie-Etap III
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PT.2370.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: 1/ Przebudowa ziemnych urządzeń wodno - ściekowych polegających na: o wykonaniu instalacji odprowadzającej wodę deszczową z dachu i placu poprzez separator substancji ropopochodnych do istniejącej sieci miejskiej, o przeniesieniu miejsca lokalizacji separatora substancji ropopochodnych, o wykonaniu odwodnień liniowych placu (3 szt.), o podłączeniu do instalacji odwodnienia posadzki garaży (z garażu nr 8), o przygotowanie przyłącza odwodnienia posadzki starych garaży przy garażu nr 9, o zerwaniu starej nawierzchni placu, o dostosowaniu wysokości nawierzchni placu do nowych rzędnych wysokościowych, o wykonaniu nowej nawierzchni placu z betonowej kostki brukowej na działkach nr: 257/4, 257/6, 258/3, dochodząc do sąsiadującego budynku gimnazjum, o modernizacja zjazdu z placu na ul. Westerplatte, o wykonanie opaski wzdłuż ścian zewnętrznych budynku Komendy od strony ulicy Westerplatte oraz od Sali gimnazjum, o po wykonaniu opaski wzdłuż budynku od strony Sali gimnastycznej położenie nowego chodnika z kostki typu polbruk, o rozebranie istniejącego klombu wokół masztu antenowego 2/ wykonanie zjazdów na ul. Chrobrego z nowodobudowanych boksów garażowych z nawierzchni asfaltowej wraz z przebudową istniejących chodników i wykonaniem nowego oznakowania poziomego i pionowego, 3/ Urządzenie terenów zielonych, 4/ Budowa ogrodzenia pomiędzy budynkiem straży a budynkiem gimnazjum z paneli nieprzeźroczystych o wysokości około 2,5 m., 5/ montaż w nowodobudowanym garażu nagrzewnicy wodnej centralnego ogrzewania 1 sztuka, z blokadą uruchomienia w przypadku otwarcia bram garażowych, 6/ budowa fundamentu po agregat. Przedmiot zamówienia został ustalony na podstawie projektów autorstwa Pracowni Architektonicznej "Archimedia", ul. Wolsztyńska 4, 60 - 361 Poznań, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót. Zakres podstawowy robót stanowiący przedmiot umowy został opisany dokumentami takimi jak: a) projekt budowlany, c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, d) kosztorys inwestorski, e) przedmiar robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233200-1, 45233000-9, 45223300-9, 45331100-7, 45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOM-BRUK Tomasz Apoczkin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
335790.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHOSZCZNA
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- Adaptacja pokoju gościnnego na pomieszczenia socjalne i Punktu Alarmowo Dozorowego w budynku Administracyjnym Nadleśnictwa Choszczno.
- "Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Choszcznie"
- Budowa trzech samodzielnych kancelarii leśniczego
więcej: przetargi w Choszcznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.