To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-18
Ogłoszenie nr 500029888-N-2017 z dnia 18-09-2017 r.
Gmina Sieciechów: Remont świetlicy wiejskiej w m. Kępice, gm. Sieciechów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562589-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sieciechów, Krajowy numer identyfikacyjny 54877800000,
ul. Rynek
16,
26922
Sieciechów, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 216 008, e-mail
urzad@sieciechow.pl, faks
486 216 008.
Adres strony internetowej (url): www.sieciechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w m. Kępice, gm. Sieciechów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GTK.8380.14.III.ZP..2017.HZ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Kępice w Gminie Sieciechów na działkce o nr ewidencyjnym 17, Budynek drewniany, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny. Wejście zabudowane werandą. Podłogi z desek na legarach, Ściany i stropy obudowane częściowo płytą pilśniową, częściowo otynkowane, Od zewnątrz obicie z desek ułożonych poziomo Dach dwuspadowy, pokryty blachą na rąbek. Stan ogólny budyrłku - do remontu. - powierzchnia zabudowy 93,0 rn2 - powierzchnia użytkowa 84,0 rn2 - kubatura - 215,5 m3 PROPOZYCJA ROBOT MODERNIZACYJNYCH - rozebranie wykończenia ścian wewnętrznych i sufitów - rozebranie podłogi drewnianej i legarów w pomieszczeniach przedsionka i kuchni - rozebranie pieca kuchennego kaflowego - demontaż okien i drzwi - przygotowanie podlogi z desek do renowacji - dopasowanie otworów okiennych i drzwiowych do wymiarów typowych - wykonanie podłoża pod posadzki ceramiczne w pomieszczeniach przedsionka i kuchni renowacja pieców kaflowych - obicie ścian i sufitów z płyt gipsowo-kartonowych na ruszczie metalowym - montaż stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie posadzki z gresu oraz renowacja podłogi drewnianej - malowanie ścian i sufitów - rozebranie werandy drewnianej - rozebranie rynien i rur spustowych - rozebranie stopni betonowych na wejściu i dojścia do budynku - oczyszczenie, uzupełnienie i renowacja elewacji z desek - renowacja dachu - oczyszczenie i malowanie - założenie rynien i rur spustowych - renowacja cokołu budynku wykonanie dojścia do budynku i opaski wokół budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.45.50.00 - 45.45.50.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95242.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa "DACHMET" Stanisław Kozak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92885.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
95242.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92885.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.