Ogłoszenie z dnia 2018-02-10
Ogłoszenie nr 500030880-N-2018 z dnia 10-02-2018 r.
Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie: ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY - ZADANIE 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie, Krajowy numer identyfikacyjny 486535200000,
ul. ul. Niezłomnych
2,
62030
Luboń, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
61 8130-681, e-mail
muzeum@zabikowo.pl, faks
618 103 411.
Adres strony internetowej (url): www.zabikowo.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY - ZADANIE 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG-2131-1-2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie usług dozoru i ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie, w tym: ? świadczenie uzupełniających usług dozoru i ochrony fizycznej osób i mienia w okresie od 01.03.2018 do 28.02.2019r., w łącznej ilości maksymalnie do 5944 r-g. 2. Szczegółowy opis i zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) zamówienia podstawowego (oznaczenie sprawy: AG-2131-1-2017; BZP nr 12105 - 2017 z dnia 2017.01.22), w tym szczególnie opisanych w jej Załączniku nr 1. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ww. SIWZ w tym szczególnie z uwzględnieniem Istotnych Postanowień Umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79711000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY - ZADANIE 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
105684.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Agencja ochrony "PEWNOŚĆ" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
129995.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Analiza realizowanych usług w okresie od 01.03.2017 do 10.01.2018 r. w aspekcie jakości aktualnie świadczonych usług wykazała, że Wykonawca wykonuje swoje obowiązki rzetelnie dokładając szczególnej troski o właściwe zabezpieczenia chronionych obiektów - powierzenie im uzupełniających usług ochrony będzie więc obiektywnie korzystne dla Zamawiającego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego p.n. "ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY" (prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczenie sprawy: AG-2131-1-2017), UWZGLĘDNIAŁO MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH POLEGAJĄCYCH NA POWTÓRZENIU PODOBNYCH USŁUG, CO USŁUGI BĘDĄCE PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA (takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (BZP nr 12105 - 2017 z dnia 2017.01.22) dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości).
INNE PRZETARGI Z LUBONIA
więcej: przetargi w Luboniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynku Urzędu Miasta Oleśnicy
- Usługa ochrony i dozorowania budynku oraz terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" polegającej na ochronie osób i mienia.
- Zapewnienie usług ochrony obiektu Pawilon Wyspiańskiego przy pl. Wszystkich Świętych 2 w Krakowie w terminie od 3 stycznia 2025 roku do 31 marca 2025 roku
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie MOSiR w Radzionkowie
- Usługa fizycznej ochrony osób i mienia w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.