eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GniewkowoDostawa opału do kotłowni obsługiwanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o.o. na lata 2017-2018



Ogłoszenie z dnia 2017-09-20

Ogłoszenie nr 500031239-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.

Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o.: Dostawa opału do kotłowni obsługiwanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o.o. na lata 2017-2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniwekowo" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 34034868800000, ul. ul. Kilińskiego 9, 88140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 0-52 3558451, e-mail krystian.rasala@interia.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http:/pk-gniewkowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa opału do kotłowni obsługiwanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne Gniewkowo Sp. z o.o. na lata 2017-2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/D/Z/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego - groszku, ekogroszku i miału węglowego wg potrzeb zamawiającego w następujących ilościach i asortymentach: a) miał węglowy - szacunkowa ilość 400 ton z możliwością zwiększenia o 20% - wartość opałowa - minimum 23 000 kJ/kg - zawartość popiołu do 18 % - zawartość siarki do 0,8 % - spiekalność RI poniżej 20 - wilgotność całkowita do 15,0% - wolny od zanieczyszczeń, domieszek mułu, kamieni, metali, śniegu, lodu, - typ węgla: 31.1 ÷ 32.1 - skład ziarnowy: ? frakcje 0 - 1 mm - 1 do 10% ? frakcje 2 - 3 mm - 5 do 20% ? frakcje 4 - 6 mm - 20 do 50% ? frakcje 7 - 10 mm - 20 do 80% ? frakcje 11 - 20 mm - 10 do 40% b) węgiel kamienny- groszek - szacunkowa ilość 40 ton z możliwością zwiększenia o 20% - wartość opałowa - minimum 24.000 kJ/kg - zawartość popiołu do 10 % - zawartość siarki do 0,6 % - granulacja od 8- 20 mm c) węgiel kamienny energetyczny - ekogroszek - szacunkowa ilość 100 ton z możliwością zwiększenia o 20% - wartość opałowa -minimum 28 000 kJ/kg - granulacja: 08 - 25 mm - spiekalność RI poniżej 15 - zawartość popiołu do 10% - zawartość siarki poniżej 0,6% - wilgotność do 10% 2. Podana w w/w pkt 2 pdpk. a,b,c, ilość dostarczonego opału jest ilością szacunkową i może ulec następującym zmianom: a) ilość dostarczonego opału ze względu na warunki atmosferyczne może ulec zwiększeniu do 20% ilości opału w poszczególnych asortymentach, b) zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i asortymentowym, w zależności od warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym i bieżących potrzeb. 3. Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniewkowo" Sp. z o.o. jest objęte zwolnieniem o którym mowa w art. 31a ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym ( t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 108, poz. 626 z późn. zm.). 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia jest jego własnością , nie ma wad prawnych, nie mają do niego prawa osoby trzecie, nie jest przedmiotem żadnego postępowania ani zabezpieczenia. 5. Szczegółowe warunki dostawy: a) Wykonawca dostarczy opał własnym transportem do kotłowni przy ul. Pająkowskiego, kotłowni Markowo (7 km od Gniewkowa), kotłowni Murzynno (8 km od Gniewkowa) oraz do kotłowni Kaczkowo (5km od Gniewkowa). Koszty transportu, załadunku i rozładunku pokrywa Wykonawca. b) W przypadku kotłowni przy ul. Walcerzewice i w Kaczkowie brak jest możliwości rozładunku przy pomocy wózka widłowego. Rozładunek odbywać się będzie ręcznie przy wykorzystaniu osób fizycznych Zamawiającego. Dostarczony ekogroszek do kotłowni musi być workowany. Każdorazowo Wykonawca o rozładunku poinformuje Zamawiającego. c) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od miejscowości: * dla kotłowni przy ul. Pająkowskiego (centrum osiedla): - miał węglowy - do 5 dostaw miesięcznie, pojazdem o ładowności 12 ton, - groszek - do 2 dostaw miesięcznie, pojazdem o ładowności 12 ton, * dla kotłowni w miejscowości Markowo: - miał węglowy - dostawa wyłącznie w sezonie grzewczym - od 1 do 2 dostaw miesięcznie, pojazdem o ładowności 12 ton, * dla kotłowni w miejscowości Murzynno: - miał węglowy - dostawa wyłącznie w sezonie grzewczym - od 1 do 2 dostaw miesięcznie (jednorazowo ok. 3 ton), * dla kotłowni przy ul. Walcerzewice: - ekogroszek (wyłącznie workowany po 25kg) - od 2 do 4 dostaw miesięcznie, w zależności od wielkości dostaw (jednorazowo od 5 do 10 ton). * dla kotłowni Kaczkowo: - ekogroszek (wyłącznie workowany po 25kg) - 1 dostawa miesięcznie (jednorazowo ok. 3 ton) d) Wykonawca każdorazowo zrealizuje jednostkową dostawę w terminie 2 dni roboczych, liczonych od dnia otrzymania zamówienia telefonicznego potwierdzonego zamówieniem pisemnym (emailem). e) Wykonawca dostarczy opał wraz z dokumentem WZ obejmującym dostarczoną partię, zawierającym m.in. następujące dane: nr WZ, data i miejsce dostawy, ilość w tonach dostarczonej partii opału. f) Wykonawca wraz z fakturą dostarczy certyfikat jakości danej partii dostarczonego towaru. g) Dostawy będą odbywać się od poniedziałku do piątku dla kotłowni przy ul. Pająkowskiego i Walcerzewic w godzinach 700 - 2100, a dla kotłowni w Markowie i Murzynnie w godzinach od 700 - 1800. h) Wykonawca za dostarczony węgiel kamienny - groszek, ekogroszek oraz miał węglowy wystawia fakturę VAT. i) Faktura płatna będzie w terminie 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Zamawiającego. Wykonawca doręczy fakturę Zamawiającemu nie wcześniej niż po wykonaniu dostawy węgla. j) W razie wątpliwości co do jakości dostarczonego opału Zamawiający może zlecić jego zbadanie laboratoryjne (zwane dalej Badaniem) niezależnemu podmiotowi, na co Wykonawca wyraża zgodę. Gdy reklamacja okaże się nieuzasadniona, koszty Badania ponosi Zamawiający. W pozostałych przypadkach koszty badania ponosi Wykonawca. k) W przypadku niedotrzymania parametrów opału Wykonawca zobowiązany jest do wymiany dostarczonego opału na taki, który posiada zgodne z umową parametry. Wymiana następuje na koszt Wykonawcy w terminie nie dłuższym niż 4 dni roboczych od dnia otrzymania przez Wykonawcę wyników Badań potwierdzających nieakceptowane przez Zamawiającego parametry opału. l) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego "nieefektywnego spalania" Zamawiający sporządzi odpowiedni protokół i przekaże go Wykonawcy. Protokół będzie podstawą do rozwiązania umowy w trybie § 4 ust. 4 umowy. m) Strony zgodnie oświadczają, że ocena efektywnego spalania powinna być dokonana przez Zamawiającego najpóźniej w terminie 14 dni w okresie letnim i 30 dni w sezonie grzewczym od momentu dostawy danej partii. n) Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wagi dostawy opału wykazanej w dokumencie dostawy poprzez kontrole i ważenie dostaw w miejscach wybranych przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia niedoboru większego niż 5% wagi dostawy, Wykonawca dowiezie brakujący opał w ciągu 4 dni lub zapłaci karę umowną w wysokości 20% wartości zakwestionowanej dostawy, w której wystąpił niedobór. W takim przypadku wynagrodzenie za ww. dostawę zostanie pomniejszone o 20% jej wartości.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 260000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRANSBUD p. Pawlak, J.Magosiewicz SP.J.
Email wykonawcy: transbud.reda@wp.pl
Adres pocztowy: ul.Gdańska 78A
Kod pocztowy: 84-240
Miejscowość: Reda
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 264327
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 303121,20
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę , jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych , a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. Uzasadnienie faktyczne: przedmiotem zamówienia jest dostawa opału do kotłowni w tym węgla, miału i ekogroszku, będąca dostawą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych , a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art.70 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.