To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-20
Ogłoszenie nr 500031469-N-2017 z dnia 20-09-2017 r.
Gmina Kotuń: Kompleksowa przebudowa systemu oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Kotuń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500019053-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kotuń, Krajowy numer identyfikacyjny 71158246300000,
ul. ul. Siedlecka
,
08130
Kotuń, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
256 414 383, e-mail
ug@kotun.pl, faks
25 632 78 30.
Adres strony internetowej (url): www.kotun.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa przebudowa systemu oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Kotuń
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RRG.271.8.2017.AR
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Celem przeprowadzenia kompleksowej modernizacji oświetlenia ulicznego na terenie miejscowości Kotuń, gmina Kotuń będzie zaprojektowanie i wykonanie systemu oświetlenia ulicznego zapewniającego: - unowocześnienie oświetlenia, poprawa jego jakości i standardu, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego w pasie drogi, - obniżenie energochłonności zainstalowanych urządzeń oświetleniowych, znaczna redukcja istniejącej mocy zainstalowanej urządzeń oświetleniowych, obniżenie kosztów zużycia energii elektrycznej, redukcja zużycia energii elektrycznej, zmniejszenie emisji dwutlenku węgla do atmosfery, zmniejszenie kosztów konserwacji oświetlenia, - wdrożenie energooszczędnego oświetlenia poprzez zastosowanie energooszczędnych opraw diodowych LED o najwyższych parametrach technicznych i użytkowych, - uzyskanie znaczących efektów ekonomicznych dla budżetu gminy, znaczące zmniejszenie wydatków z budżetu na bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego gminy - niższe koszty z tytułu zużycia energii elektrycznej i konserwacji oświetlenia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45311200-2
Dodatkowe kody CPV: 45315300-1, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
387400
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Elektryczny Jan Dąbrowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
476502
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
- Wykonanie prac polegających na montażu urządzeń i instalacji do sterowania uchylaniem okien i roletami na poziomie trzeciej kondygnacji nadziemnej budynku B przy ul. Chałubińskiego 6 w Warszawie.
- Oświetlenie strefy sportu przy ul. Opalin
- Rozbudowa i przebudowa budynku żłobka w Rząśni
- Remont wybranych pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w siedzibie Prokuratury Rejonowej w Zabrzu przy ul. Pawliczka 1 - drugi etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.