eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RejowiecPrzebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rejowiec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-22

Ogłoszenie nr 500032394-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.

Gmina Rejowiec: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rejowiec

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560984-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rejowiec, Krajowy numer identyfikacyjny 11019793100000, ul. ul. Wiktoryna Zaleskiego 1, 22360 Rejowiec, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 688 159, e-mail faza@rejowiec.pl, faks 825 688 753.
Adres strony internetowej (url): ugrejowiec.bip.e-zeto.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Rejowiec

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowie dróg gminnych na terenie gminy Rejowiec obejmującym swoim zakresem drogi: Część I. - Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię asfaltową: 1) Przebudowa drogi gminnej (bloki) w miejscowości Hruszów w zakresie: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, profilowanie i zagęszczenie podłoża, przebudowa nawierzchni drogi na nawierzchnię asfaltową, szerokość jezdni 5,00 m , po obu stronach krawężniki na ławie betonowej, roboty wykończeniowe, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zawadówka w zakresie: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowa z kruszywa, nawierzchnia z masy asfaltowej, pobocza z kruszywa, szerokość jezdni 4,00 m, roboty wykończeniowe, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Aleksandria Krzywowolska w zakresie: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, przebudowa nawierzchni drogi na nawierzchnię asfaltową, roboty wykończeniowe, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Część II. - Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię z kruszywa: 1) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rejowiec w zakresie: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, profilowanie, zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa. 2) Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Elżbiecin na odcinku w zakresie: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, profilowanie,zagęszczanie podłoża, podbudowa z kruszywa. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenów objętego zamówieniem. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres ujęty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) oraz w przedmiarach robót stanowiących zał. do SIWZ. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. Roboty towarzyszące realizacji inwestycji które Wykonawca winien uwzględnić w cenie ofertowej; a). Obsługa geodezyjna (wytyczenia tras i inwentaryzacja w 3-ch egz.); b). Dokumentacja badań stopnia zagęszczenia podbudowy; c). Dokumentacja powykonawcza, wraz z inwentaryzacją geodezyjną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię asfaltową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 526282.86
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Wielobranżowe "SADEX"
Email wykonawcy: biuro@wpsadex.pl
Adres pocztowy: 22-424 Sitno
Kod pocztowy: 22-424
Miejscowość: Kolonia Sitno 84
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 364595.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 364595.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333333367938.24
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przebudowa dróg gminnych na nawierzchnię z kruszywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 526282.85
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "KAL-DROG"
Email wykonawcy: kalinakossak@02.pl
Adres pocztowy: 22-100 Lubartów
Kod pocztowy: 22-100
Miejscowość: Lubartów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 162938,35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 162938,35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 0
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.