To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-22
Ogłoszenie nr 500032416-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.
Gmina Sulechów: Termomodernizacja i remont budynku gminnego w Głoguszu nr 30, pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561642-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000,
ul. Plac Ratuszowy
6,
66100
Sulechów, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 851 120, e-mail
bz@sulechow.pl, faks
683 854 686.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulechow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja i remont budynku gminnego w Głoguszu nr 30, pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZ.271.47.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. "Termomodernizacja i remont budynku gminnego w Głoguszu nr 30, pełniącego funkcję lokalu socjalnego i świetlicy wiejskiej". Przedmiot zamówie-nia obejmuje m. in.: 1) w zakresie robót ogólnobudowlanych: a) wykonanie robót rozbiórkowych w tym m. in.: rozebranie ścian działowych, posadzek cementowych oraz podłóg drewnianych, schodów przed wejściem głównym, wykucie otworu drzwiowego, skucie tynków na ścianach, demontaż krat okiennych, b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, c) wykonanie posadzek cementowych z ociepleniem i izolacją, d) ułożenie płytek podłogowych gresowych, e) wykonanie nowych tynków renowacyjnych, f) wykonanie ścianek z płyt G-K na ruszcie stalowym, g) wykonanie sufitu podwieszanego modułowego na ruszcie stalowym, h) malowanie ścian i sufitów, i) docieplenia ścian wełną mineralną o grubości 12 cm od wewnątrz budynku, j) wzmocnienie podwalin pod słupami więźby dachowej, k) wzmocnienie nakładkami belek stropowych, l) wymianę pokrycia dachowego - zdjęcie istniejącej dachówki i położenie nowej cera-micznej zakładkowej, m) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, n) remont kominów i głowic kominowych, o) docieplenie poddasza wełną mineralną 14 cm z obiciem płytą OSB 18 mm, p) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych z podestem przed wejściem do budynku, q) wykonanie zadaszenia nad wejściem do budynku, r) renowację tynków zewnętrznych, s) zagospodarowanie terenu w tym m. in.: wykonanie ogrodzenia z bramą i furtką, na-wierzchni z kostki brukowej betonowej, montaż elementów małej architektury, 2) w zakresie robót sanitarnych: a) montaż zbiornika bezodpływowego V=10 m3, b) wykonanie przykanalika do zbiornika bezodpływowego, c) wymianę przyłącza wodnego, d) wykonanie ogrzewania kominkowego - montaż kominka z rozprowadzeniem ciepłego powietrza, e) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem, f) wykonanie wentylacji grawitacyjnej i hybrydowej, 3) w zakresie robót elektrycznych: a) remont przyłącza elektroenergetycznego, b) wykonanie: - zalicznikowej linii zasilającej, - instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, - instalacji sygnalizacji alarmu pożaru, - instalacji sygnalizacji włamania, - instalacji multimedialnej i okablowania strukturalnego, - instalacji połączeń wyrównawczych oraz ochrony od porażeń prądem elektrycz- nym, - instalacji odgromowej c) wykonanie dyżurnego ogrzewania elektrycznego grzejnikami ściennymi, d) wymianę osprzętu elektrycznego, e) montaż: - opraw oświetleniowych, - elektrycznych podgrzewaczy wody, - wyłącznika ppoż. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez: P&P ART. NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Sta-ry Rynek 15/11, zatwierdzone decyzją nr 25/2017 Starosty Zielonogórskiego z dnia 12.01.2017, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiór-kowe stanowią własność Zamawiającego. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie i ogrodzenie terenu budowy, 2) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, 3) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 4) realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru, 5) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 6) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które określi inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 7) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 8) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 9) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 10) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, przy czym Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 5. Zamawiający informuje, że wyceniając wykonanie ogrodzenia w miejsce zaprojektowanego nietypowego ogrodzenia z elementów metalowych (rys. A14), Wykonawca winien uwzględ-nić ogrodzenie systemowe panelowe o wysokości min. 150 cm (oczko prostokątne z drutu min. Ø 4 mm) na typowych słupkach stalowych o przekroju prostokątnym i wymiarach min. 60x40 mm (słupki z zaślepkami), z bramą dwuskrzydłową i furtką o szerokości min. 100 cm (brama i furtka z zamkami i wkładkami patentowymi), wysokość bramy i furtki o wysokości paneli ogrodzenia tego samego systemu; panele ogrodzeniowe, brama i furtka zabezpieczo-ne powłoką z ocynku i lakierowane proszkowo; cokół betonowy systemowy o wysokości min. 25 cm. 6. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wy-konujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 7. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 5 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Za-mawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudnia-nia pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 5 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 5 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 5 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 11. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45320000-6, 45262500-6, 45432100-5, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45332000-3, 45310000-3, 45331100-7, 45443000-4, 45262100-2, 45233200-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325175.75
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jan Janik Zakład Usługowo Handlowy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
354046.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 138065.42 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie chodnika ul. Różana w Sulechowie
- Termomodernizacja i remont Szkoły Podstawowej w Kijach
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- "Budowa drogi dla rowerów Klępsk - Okunin" etap: opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont sal dydaktycznych wraz z ciągami komunikacyjnymi w budynku CKZiU przy ul. A.Krajowej 75-realizacja zaleceń SANEPID
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I"
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Rozwój infrastruktury drogowej na terenie gminy Deszczno
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.