To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-22
Ogłoszenie nr 500032562-N-2017 z dnia 22-09-2017 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik: Budowa drogi leśnej nr DR/01/001 i DR/01/002 w leśnictwie Dąbrowa Bór
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575286-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43051620000000,
ul. ul. Janowska
139,
23200
Kraśnik, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 8252041, 8252042, e-mail
krasnik@lublin.lasy.gov.pl, faks
818 843 709.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_krasnik
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej nr DR/01/001 i DR/01/002 w leśnictwie Dąbrowa Bór
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.4.2017.ZG2
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:przedmiotem inwestycji jest budowa drogi leśnej nr DR/01/001 i DR/01/002 położonej w leśnictwie Dąbrowa Bór o dł. DR/01/001 od 0+000 do 1+010 oraz DR/01/002 od 1+010 do 2+638. Zamierzenie budowlane polega na: - usunięciu warstwy zalegającego humusu w bezpośrednim sąsiedztwie drogi, - wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, - wykonaniu warstwy odcinającej z piasku, - wykonaniu dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonaniu górnej warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego, - wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego na zjeździe z drogi powiatowej i wojewódzkiej, - wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na zjeździe z drogi powiatowej i wojewódzkiej, - oczyszczeniu skarp, poboczy z istniejących zarośli oraz istniejącego drzewostanu, - wykonaniu zjazdów na drogi leśne oraz wymaganych przepisami mijanek, - wykonaniu poboczny ziemnych gruntowych, - wykonaniu nasypów i wykopów na długości drogi. Projektem zagospodarowania objęto istniejący ślad drogi oraz miejscami teren znajdujący się w bliskim sąsiedztwie w przypadku korekty istniejącego przebiegu oraz w przypadku lokalizacji wymaganych przepisami pożarowymi mijankami oraz zjazdami na drogi leśne. W ramach budowy projektuje się drogę leśną o szerokości 3,5m z obustronnymi poboczami ziemnymi/gruntowymi o szerokości 0,75m. W obrębie zjazdu z drogi wojewódzkiej projektuje się jezdnię z betonu asfaltowego szerokości 4,70 m z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem frakcji 0-31,5 mm o szerokości 1,00 m. Projekt przebudowy zjazdu został uzgodniony z Zarządcą drogi ZDW Lublin. Ze względu na lokalizację zjazdu w pasie drogi wojewódzkiej Zjazd z DW 833 został pokazany w projekcie lecz wyłączony z zakresu uzyskania pozwolenia na budowę i będzie realizowany odrębnym zgłoszeniem robót (Urząd Wojewódzki). Zjazd z drogi powiatowej zostanie wciągnięty w zakres wniosku o pozwolenie na budowę drogi leśnej. Projekt przebudowy zjazdu z drogi powiatowej został uzgodniony z Zarządcą drogi ZDP w Kraśniku. Na zjeździe z drogi powiatowej projektuje się jezdnię z betonu asfaltowego szerokości 3,50 m z obustronnymi poboczami ziemnymi/gruntowymi oddzielonymi krawężnikiem 15x30 o szerokości 0,90 m (15+75cm). Zaprojektowano mijanki w miejscach ograniczonej widoczności oraz w miejscach gdzie technologicznie powinny się znajdować poszerzenia drogi, nie rzadziej jednak niż co 300m. Zastosowano poszerzenia drogi na łukach zgodnie z wytycznymi zawartymi w Poradniku Technicznym: Drogi Leśne. W miejscu istniejących zjazdów na drogi działowe zlokalizowano zjazdy na nie o parametrach: - szerokość jezdni 3,5 m, - szerokość pobocza 0,75 m, - promień skrętu min. 8 m-zjazdy przy mijankach ( w pozostałych przypadkach min. 11 m), - długość -dostosowane do warunków terenowych, 10 m od końca łuku wjazdowego, - nawierzchnia -jak na drodze głównej. Projektowana droga może służyć, jako dojazd pożarowy do terenów przy niej zlokalizowanych. Projektowana konstrukcja jezdni drogi leśnej: - Nawierzchnia z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5 gr. 10 cm, - Podbudowa z kruszywa drogowego łamanego frakcji 31,5-63 gr. 25 cm, - Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm, - Grunt rodzimy, wyprofilowany i zagęszczony. Projektowana konstrukcja zjazdów, mijanek drogi leśnej: - Nawierzchnia z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5 gr. 10 cm, - Podbudowa z kruszywa drogowego łamanego frakcji 31,5-63 gr. 25 cm, - Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm, - Grunt rodzimy, wyprofilowany i zagęszczony. Projektowana konstrukcja zjazdu z drogi wojewódzkiej na projektowaną drogę leśną: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm, - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm, - Warstwa podbudowy z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5 gr. 10 cm, - Warstwa podbudowy z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-63 gr. 25 cm, - Grunt rodzimy, wyprofilowany i zagęszczony. Projektowana konstrukcja zjazdu z drogi powiatowej na projektowaną drogę leśną: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm, - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm, - Warstwa podbudowy z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-31,5 gr. 10 cm, - Warstwa podbudowy z kruszywa drogowego łamanego frakcji 0-63 gr. 25 cm, - Grunt rodzimy, wyprofilowany i zagęszczony. Roboty przygotowawcze polegać będą na: a) Wytyczeniu podstawowych elementów drogi, b) Karczowaniu pozostałych korzeni i krzewów, c) Zdjęciu warstwy humusu na poboczach i bliskim sąsiedztwie drogi w zasięgu planowanych robót drogowych. Roboty nawierzchniowe polegać będą na: a) Wykonaniu podbudowy pod drogę leśną z kruszywa naturalnego łamanego 31,5-63 mm o grubości 25 cm, b) Wykonaniu nawierzchni drogi leśnej z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm wraz z zamiałowaniem frakcją 0-4 lub 0-8 mm, c) Wykonaniu zjazdów z betonu asfaltowego na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego i podbudowie z kruszywa łamanego-zgodnie z projektami zjazdów. Kruszywo planowane do wbudowania powinno spełniać wymagania normy PN-S-06102, a krzywa uziarnienia powinna się mieścić w przedziale: - Podbudowa - pole pomiędzy krzywą 2 i 3 krzywych granicznych dobrego uziarnienia; - Nawierzchnia - pole pomiędzy 1-2 krzywych granicznych dobrego uziarnienia. Nie dopuszcza się użycia kruszywa wapiennego na nawierzchnię jezdni. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiony został w dokumentacji projektowo-technicznej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej s.i.w.z. Przedmiary robót są uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia, mają jedynie ułatwić jego wycenę w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111213-4, 45232452-5, 45111200-0, 45233220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
832000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Informacyjno-Handlowe ERGO-TECH Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
946125,11
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.