To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-26
Ogłoszenie nr 500033734-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
"Bionanopark" sp. z o.o.: Dostawa odczynników chemicznych, materiałów kontrolnych do badań, sprzętu
laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548102-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500005417-N-2017, 500006139-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Bionanopark" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47321432900000,
ul. Dubois
114/116,
93-465
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 844 444, e-mail
przetargi@bionanopark.pl, faks
426 845 000.
Adres strony internetowej (url): www.bionanopark.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników chemicznych, materiałów kontrolnych do badań, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BNP/ZP-5/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, materiałów kontrolnych do badań, sprzętu laboratoryjnego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D, objęta dwoma projektami, a mianowicie: Projektem pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowany na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych oraz Projektem nr DOBBIO6/ 16/44/2014 finansowanym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania". Przedmiot zamówienia podzielony został ogółem na trzynaście Części, określonych szczegółowo w Załącznikach od nr 1A.1. do nr 1A.10. do SIWZ - obejmujących dziesięć części odpowiednio od nr 1 do 10 oraz w Załącznikach od nr 1B.1. do 1B.3. do SIWZ - obejmujących kolejne trzy części odpowiednio od nr 11 do 13, pn. Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Wyżej wskazany podział danych części w poszczególnych Załącznikach od nr 1A.1 do nr 1A.10. i od nr 1B.1. do nr 1B.3. jest istotny dla Zamawiającego z uwagi na przyporządkowanie określonych części do Zadań z danego Projektu. 1. W ramach Projektu pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowanego na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych przedmiot zamówienia podzielony został na dziesięć Części, tj.: 1.1. Część nr 1 obejmuje dostawę materiałów jednorazowego użytku do hodowli komórkowej określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do hodowli komórkowej określoną w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.3. Część nr 3 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do cytometrii przepływowej określoną w Załączniku nr 1A.3. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.4. Część nr 4 obejmuje dostawę odczynników do oznaczania proliferacji komórek, genotoksyczności oraz do znakowania fluorescencyjnego określoną w Załączniku nr 1A.4. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.5. Część nr 5 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do elektroforezy 2D i spektrometrii mas określoną w Załączniku nr 1A.5. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.6. Część nr 6 obejmuje dostawę materiałów i odczynników do analizy transkryptomu określoną w Załączniku nr 1A.6. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.7. Część nr 7 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1A.7. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.8. Część nr 8 obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D określoną w Załączniku nr 1A.8. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.9. Część nr 9 obejmuje dostawę materiałów drukujących do drukarki OBJET EDEN 350 określoną w Załączniku nr 1A.9. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.10. Część nr 10 obejmuje dostawę materiałów drukujących (filament) do drukarki Ultimaker 3 określoną w Załączniku nr 1A.10. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 2. W ramach Projektu nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania" przedmiot zamówienia podzielony został na trzy Części, tj.: 2.1. Część nr 11 obejmuje dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych określoną w Załączniku nr 1B.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 2.2. Część nr 12 obejmuje dostawę podstawowego drobnego sprzętu laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1B.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 2.3. Część nr 13 obejmuje dostawę elementów szklanych reaktora określoną w Załączniku nr 1B.3. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej oraz w treści Załącznika nr 1A do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 1 do 10, w treści Załącznika nr 1B do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 11 do 13, a także w treści wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 33793000-5, 38000000-5, 38437000-7, 30125100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów jednorazowego użytku do hodowli komórkowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8026.71
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BIOKOM SYSTEMS M. Sidor Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8092.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do hodowli komórkowej. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 2 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do cytometrii przepływowej. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19025.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIAG-MED Grażyna Konecka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19345.89
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa odczynników do oznaczania proliferacji komórek, genotoksyczności oraz do znakowania fluorescencyjnego. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7170.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMMUNIQ Beata Solon-Gogol
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5953.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do elektroforezy 2D i spektrometrii mas. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 5 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 5 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa materiałów i odczynników do analizy transkryptomu. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 6 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 7 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 7 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1145.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LABO-MIX" Spółka Jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1361.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Dostawa materiałów drukujących do drukarki OBJET EDEN 350. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 9 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 9 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Dostawa materiałów drukujących (filament) do drukarki Ultimaker 3. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 10 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 10 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Dostawa jednorazowych materiałów zużywalnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 11 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 11 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Dostawa podstawowego drobnego sprzętu laboratoryjnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6440.74
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LABO-MIX" Spółka Jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7770.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Dostawa elementów szklanych reaktora |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 13 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 13 do dnia 03 sierpnia 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- BUDOWA EKRANU AKUSTYCZNEGO WYDZIELAJĄCEGO HALĘ SPORTOWĄ OD POZOSTAŁEJ CZĘŚCI OBIEKTU ACSD PŁ "ZATOKA SPORTU" W ŁODZI PRZY AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE WYBUDUJ
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas dwóch szkoleń, które odbędą się w terminach: 8-9 maja 2025 r. (I szk.) oraz 5-6 czerwca 2025 r. (II szk.) na terenie województwa łódzkiego".
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- SZP.281.7.2025 - Dostawa gazu medycznego wraz z dzierżawą sprzętu do podawania dla Instytutu "CZMP"
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów wykorzystywanych w badaniach laboratoryjnych - nr sprawy: 4/ZP/2025
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy odczynników chemicznych oraz testów biochemicznych i antygenowych dla LBEK WSSE w Olsztynie.
- "24 m-czna dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych wraz z dzierża-wą analizatora do oznaczeń koagulologicznych dla Medycznego Laboratorium Diagnostycznego "-cz.II
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
- Zakup wraz z dostawą przeciwciał monoklonalnych, odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrów przepływowych dla Lab. Naukowego i Diagnostycznego Kliniki Hematologii i Transplantacji Szpiku ŚCO.
- ZP/CZD/022/25 Dostawa odczynników do szybkiej diagnostyki zakażeń dróg oddechowych wraz z dzierżawą analizatora działającego w oparciu o metodę real-time PCR
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.