Ogłoszenie z dnia 2017-09-26
Ogłoszenie nr 500033986-N-2017 z dnia 26-09-2017 r.
Miasto Orzesze: " Nowe oddziały przedszkolne w Gminie Orzesze" - dostawa produktów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w przedszkolach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - Europejski Fundusz Społeczny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Miasto Orzesze ul. św. Wawrzyńca 21, 43-180 ORZESZE Tel: 32 3248800 fax: 32 3248826 Działające na podstawie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2015r. poz 2164 z późn. zm.) w zakresie przeprowadzenia postępowania na rzecz Przedszkoli: Przedszkole nr 6 "Zdrowe Jagódki" 43-187 Orzesze-Zawiść ul. Mikołowska 128 Telefon: +48 32 221 35 52 E-mail: p6orzesze@op.pl
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 276257653,
ul. ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (url): www.orzesz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Nowe oddziały przedszkolne w Gminie Orzesze" - dostawa produktów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w przedszkolach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRZP.271.50.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiot zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej w budynku Przedszkola w Orzeszu przy ul. Miłej 1a na potrzeby żywieniowe Przedszkola nr 2 dla 25 dzieci w okresie od dnia 01.09.2017r. do dnia 31.08.2018r. 2.2. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej w budynku Przedszkola w Orzeszu przy ul. Mikołowskiej 128 na potrzeby żywieniowe Przedszkola nr 6 dla 25 dzieci w okresie od dnia 01.09.2017r. do dnia 31.08.2018r. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Przedszkola oraz ich rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. UWAGA! Wskazane w ramach zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania/zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. Z każdego koszyka produkty zamawiane będą sukcesywnie na potrzeby jednego tygodnia, telefonicznie (zamówienie składane jest w czwartek poprzedniego tygodnia). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części: 3. Określenie przedmiotu zamówienia w podziale na następujące części: P6 - przedszkole nr 6 Część 7 (P6) - RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do WZ. 1.4. Podwykonawcy: 1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 1.5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie określa czynności, przy realizacji których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy postępowań, których przedmiotem zamówienia są usługi lub roboty budowalne. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15320000-7, 15600000-4, 15852000-8, 15896000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/08/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3196.32
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU Stefan Miłek
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4287,04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postepownaia, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
W dniu 04.08.2017r. zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Nr ogłoszenia w BPZ 563884-N-2017 z dnia 04.08.2017r. Termin składania i otwarcia ofert upłynął w dniu 14.08.2017r. Przedmiotowe postępowanie prowadzone było z podziałem na części. W wyznaczonym terminie złożone zostały dwie oferty.
1. Oferta nr 1 MILKO Hurtowe Centrum Nabiału z siedzibą w Katowicach.
2. Oferta nr 2 Piekarni Lipianin, GW Lipianin z siedzibą w Przylesiu.
Wykaz poszczególnych części zamówienia z informacją o złożonej ofercie, wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania:
1) Część 1. (P2) - Pieczywo - oferta złożona przez Piekarnię Lipianin, Postępowanie w tej części Zamawiający unieważnił, na podstawie art 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.). Zgodnie z cytowanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
2) Część 2 (P2) Mięso i wędliny. W tej części nie została złożona żadna oferta.
3) Część 3 (P2) Drób. W tej części nie została złożona żadna oferta.
4) Część 4 (P2) Nabiał - oferta złożona przez MILKO Hurtowe Centrum Nabiału z siedzibą w Katowicach. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
5) Część 5 (P2) Owoce i warzywa. W tej części nie została złożona żadna oferta.
6) Część 6 (P2) Artykuły ogólnospożywcze, mrożonki. W tej części nie została złożona żadna oferta.
7) Część 7 (P2) Woda źródlana. W tej części nie została złożona żadna oferta.
8) Część 1 (P6) Jaja. oferta złożona przez MILKO Hurtowe Centrum Nabiału z siedzibą w Katowicach. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
9) Część 2 (P6) Mięso i jego przetwory. W tej części nie została złożona żadna oferta.
10) Część 3 (P6) Oleje i tłuszcze. oferta złożona przez MILKO Hurtowe Centrum Nabiału z siedzibą w Katowicach. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
11) Część 4 (P6) Owoce i warzywa przetworzone i świeże. W tej części nie została złożona żadna oferta.
12) Część 5 (P6) Pieczywo i produkty cukiernicze. oferta złożona przez Piekarnię Lipianin, Postępowanie w tej części Zamawiający unieważnił, na podstawie art 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn. zm.). Zgodnie z cytowanym artykułem Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
13) Część 6 (P6) Produkty melczarskie. oferta złożona przez MILKO Hurtowe Centrum Nabiału z siedzibą w Katowicach. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
14) Część 7 (P6) Różne produkty spożywcze. W tej części nie została złożona żadna oferta.
15) Część 8 (P6) Ryby i morożonki. W tej części nie została złożona żadna oferta.
16) Część 9 (P6) Woda źródlana. W tej części nie została złożona żadna oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, SYPKICH I PAKOWANYCH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów sypkich oraz mrożonek warzywnych i ryb mrożonych dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 4 im. Jana Brzechwy w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 3 w Rydułtowach w roku szkolnym 2025/2026.
więcej: Soki owocowe i warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.