eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzelewicePrzygotowanie i dostawa posiłków do szkół i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Przelewice od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2019 r. - usługa cateringowa.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-27

Ogłoszenie nr 500035010-N-2017 z dnia 27-09-2017 r.

Gmina Przelewice: Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Przelewice od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2019 r. - usługa cateringowa.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566976-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przelewice, Krajowy numer identyfikacyjny 81168523700000, ul. , 74210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 915 643 393, e-mail gmina@przelewice.pl, faks 915 643 050.
Adres strony internetowej (url): www.bip.przelewice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowanie i dostawa posiłków do szkół i punktów przedszkolnych na terenie Gminy Przelewice od 1 września 2017 r. do 31 sierpnia 2019 r. - usługa cateringowa.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IP.271.8.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: Część I zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków w dniach, w których odbywać się będzie nauka, dla uczniów w następujących szkołach: - Szkoła Podstawowa w Kłodzinie, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Żukowie, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Żukowie Oddział "0" w Karsku, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Jesionowie, - Gimnazjum w Przelewicach. Łączna ilość uczniów objętych dożywianiem około: 100 osób. Planowana ilość dostarczonych posiłków w okresie realizacji zamówienia 37.400 szt. 2) Dni nauki w których będą wydawane uczniom posiłki: od 5 września 2017 r.- 20 czerwca 2019 r. Z przygotowania i dostawy posiłków wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego 2017/2018 i 2018/2019. 3) Wskazane posiłki muszą być przygotowywane w następującej formie: o trzy razy w tygodniu (poniedziałki, środy i piątki) drugie danie będące posiłkiem mięsnym lub rybnym z surówką lub gotowanymi jarzynami oraz kompotem lub sokiem owocowym. Do mięsa mogą być podawane zamiennie: ziemniaki, kasza, ryż, makaron. Drugie danie mogą stanowić też pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki jednodaniowe o kaloryczności nie mniejszej niż 550 kcal. Zamawiający zastrzega, że danie takie jak: pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety winny być serwowane nie częściej niż dwa razy w miesiącu. o dwa razy w tygodniu (wtorki i czwartki) zupa z mięsną wkładką (mięso lub kiełbasa) o pojemności 400 ml podana ze świeżym pieczywem bez ograniczenia ilościowego. Części II. 1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków w dniach, w których odbywać się będzie nauka dla uczniów Punktów Przedszkolnych w Przelewicach Szkoły Podstawowej w Kłodzinie. Łączna ilość dzieci: 50 osób. Planowana ilość dostarczonych posiłków (dzienne wyżywienie) w okresie realizacji zamówienia 20.700 szt. Zamówienie obejmuje transport posiłków i dostarczenie ich do Punktów Przedszkolnych w Przelewicach, podlegających Szkole Podstawowej w Kłodzinie. 2) Dni nauki, w których będą wydawane uczniom posiłki: od 1 września 2017 r.- 31 sierpnia 2019 r. Z przygotowania i dostawy posiłków wyłącza się dni wolne od nauki szkolnej zgodnie z organizacją roku szkolnego 2017/2018 i 2018/2019. 3) Posiłek nr 1 ma się składać z kolorowych kanapek z wędliną lub nabiałem lub dżemem lub paróweczki oraz zupy mlecznej: m.in. kaszki mleczno-ryżowe, płatki z mlekiem. Kanapki podawane ze świeżymi warzywami: pomidorem, ogórkiem, sałatą, rzodkiewką, papryką. Napoje: herbata lub kakao, posiłek wydawany jest o godz. 8.30 Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 450 kcal. Posiłek nr 2 ma się składać z owoców, jogurtu lub biszkoptów oraz soków owocowych - posiłek wydawany jest o godz. 10.30 Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 200 kcal. Posiłek nr 3 ma się składać z zupy, dania mięsnego lub jarskiego lub ryby, surówki, kompotu z owoców. Posiłek wydawany jest o godz.13.00 Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 450 kcal. Posiłek nr 4 ma się składać z ciasta lub bułeczki maślanej z serkiem homogenizowanym, lub wafelkiem czekoladowym lub kisielu, lub budyniu, sałatki owocowej lub marchewkowych gryzaków. Napoje: herbatka lub sok owocowy lub woda niegazowana, posiłek wydawany jest o godz. 14.45. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 200 kcal. Wymagania dla wszystkich posiłków objętych przedmiotowym zamówieniem. o Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki urozmaicone, o wysokiej wartości odżywczej, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności, przygotowywane zgodnie z zasadami żywienia dzieci, smaczne i atrakcyjne pod względem organoleptycznym. Urozmaicenie posiłków będzie dotyczyć: doboru posiłków, barwy, smaku, zapachu, konsystencji i sposobu przyrządzania potraw; o Posiłki dostarczane będą w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości i higieny przewożonych potraw; o Zamawiający zastrzega w uzasadnionych przypadkach zamiany gorącego posiłku na suchy prowiant ( kanapka, np. bułka z szynką lub serem + soczek, lub drożdżówka + soczek) i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektora szkoły/przedszkola. o Wykonawca zobowiązany jest zapewnić naczynia jednorazowego użytku, w których będą spożywane dostarczone posiłki oraz opakowań kanapek (w przypadku zamiany gorącego posiłku na suchy prowiant). Koszt tych opakowań powinien być uwzględniony w cenie jednostkowej określonej w formularzu ofertowym. o Wykonawca zobowiązany jest dbać o czystość termosów. W ramach zamówienia Wykonawca nieodpłatnie dokonywać będzie odbioru resztek posiłków oraz zużytych naczyń jednorazowego użytku, zgodnie z potrzebami, jednak nie rzadziej niż raz na dobę. o Przy planowaniu posiłków wykonawca uwzględniać będzie zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym oraz normy produktów dla każdej z grup, będzie brać również pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków. o Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek; o Wykonawca zaświadcza, że dysponuje pracownikami, którzy posiadają aktualne wymagane do prowadzenia żywienia zbiorowego karty lub książeczki zdrowia oraz środkiem transportu do przewozu posiłków (właściwy stan sanitarno-techniczny potwierdzony przez Państwową Inspekcję Sanitarną); o Posiłek, sposób jego przygotowania oraz transport powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych oraz spełniać warunki określone w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 149, z późn.zm); o Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Godziny dostarczania posiłków w godzinach umówionych z dyrektorem szkoły/przedszkola. Obiady do szkół/przedszkoli należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać (zwiększyć lub zmniejszyć) w trakcie obowiązywania umowy i wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektora szkoły/przedszkola.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55.52.30.00 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Przygotowanie i dostawa posiłków w dniach, w których odbywać się będzie nauka, dla uczniów szkół na terenie Gminy Przelewice.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 148648.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. PRESTO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Poznańska 2
Kod pocztowy: 74-200
Miejscowość: Pyrzyce
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 214302.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214302.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214302.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Punktów Przedszkolnych w Przelewicach Szkoły podstawowej w Kłodzinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 172260.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. PRESTO
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poznańska 2
Kod pocztowy: 74-200
Miejscowość: Pyrzyce
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209898.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209898.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209898.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.