To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-09-28
Ogłoszenie nr 500035352-N-2017 z dnia 28-09-2017 r.
Gmina Mogilany: Przebudowa drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest objęte dotacją z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, poddziałanie "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 580133-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Mogilany, Krajowy numer identyfikacyjny 35155565400000,
ul. Rynek
2,
32031
Mogilany, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 270 10 13 wew. 245, e-mail
zp@mogilany.pl, faks
122 701 677.
Adres strony internetowej (url): www.mogilany.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.11.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Przebudowa drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092" II. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie przebudowy drogi gminnej nr K600608 w miejscowości Buków w km 0-0,092 obejmująca roboty drogowe w drodze gminnej K600608 na długości 92mb, roboty drogowe w drodze powiatowej oraz budowę kanalizacji opadowej KD1 na długości 146,2mb zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną i przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2.Szczegółowy zakres zamówienia określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 7 oraz przedmiar robót -Załącznik nr 8 3. Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną. Wykonawca jest zobowiązany m.in. do wykonania geodezyjnego pomiaru powykonawczego zadania. Dokumentację należy przedłożyć w formie pisemnej -3 egz. i elektronicznej w (PDF lub JPG). Inwentaryzacja powykonawcza ma być zatwierdzona w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatu Krakowskiego. 4. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz w przypadku konieczność wyznaczenia objazdu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień. Koszty związane z opracowaniem projektu i jego realizacją pokrywa Wykonawca. 5. Wykonawca zapewnia dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. 6. Wykonawca zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatora posiadającego odpowiednie uprawnienia. 7. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia - 36-60 miesięcy od daty końcowego odbioru zadania. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty pośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. 2) Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego, przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany Wykaz pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w pkt 1 z uwzględnieniem zapisów SIWZ i umowy. W każdym dniu realizacji przedmiotowej umowy przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest posiadać pisemną listę obecności pracowników. 3) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w pkt 1, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać przedstawienia do wglądu niezbędnych dokumentów w tym zakresie, w tym zanonimizowanych kopii umów o pracę. Ponadto Zamawiający jest uprawniony do odebrania od pracowników oświadczeń w przedmiocie posiadania zawartych umów o pracę. Zamawiający może zwracać się także do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Opis sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ Prawidłowość robót będzie nadzorowana przez Inspektora nadzoru działającego z ramienia Zamawiającego. III. Sposób zapłaty: 1. Wynagrodzenie za wykonane roboty to wynagrodzenie kosztorysowe wyliczone na podstawie ilości zaplanowanych prac zestawionych w przedmiarach robót i cen jednostkowych za jednostkę obmiaru. Jeżeli w czasie opracowywania oferty Wykonawca stwierdzi brak zestawienia pewnych robót, to w ramach zapytań należy to wyjaśnić z Zamawiającym. Jeśli Wykonawca nie zgłosi braku zestawienia robót to Zamawiający będzie uważał, że wszystkie roboty zostały zestawione w przedmiarach i wycenione w poszczególnych pozycjach. 2. Do oferty należy dołączyć kosztorys uproszczony z podziałem na działy jak w załączonym przedmiarze robót. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie obowiązują, ceny jednostkowe podane przez wykonawcę wyliczone powinny być według kalkulacji własnej. 3. Rozliczenie nastąpi według rzeczywiście wykonanych i potwierdzonych przez Zamawiającego ilości robót i cen jednostkowych podanych w ofercie. 4. Wypłata wynagrodzenia będzie realizowana na podstawie faktury końcowej, która może być wystawiona po zakończeniu zadania i komisyjnym odbiorze.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7, 45233222-1, 45232452-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160139.26
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POL-BRUK PIETRZAK Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
184175.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI MOGILANY
więcej: przetargi MOGILANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w łazienkach zlokalizowanych na II piętrze budynku przy Placu Akademickim 17 w Bytomiu
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Modernizacja zaplecza sanitarno-higienicznego pomieszczeń rehabilitacji w Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Przebudowa i modernizacja ulic na terenie Miasta Zakroczym.
- Roboty budowlane "Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli"
- Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.