To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-16
Ogłoszenie nr 500035414-N-2018 z dnia 16-02-2018 r.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku: Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP34 z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 487422-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500006527-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny 24179947900000,
ul. ul.Reymonta
69,
44200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 42 28 957, e-mail
sp34_rybnik@wp.pl, faks
32 42 28 957.
Adres strony internetowej (url): http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://sp34.bip.edukacja.rybnik.eu/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka oświatowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP34 z podziałem na zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.01.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie zielonej szkoły dla uczniów klas III SP 34 2 Uczestnicy: o 21 dzieci (1 klasa), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku Zamawiający płaci za rzeczywistą ilość uczestników), o 2 opiekunów - bezpłatny pobyt wychowawców. 3 Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w zachodniej części Łeby. 4 Termin realizacji: 14 ni (13 noclegów) - od 08 maja 2018r do 21 maja 2018r 5 Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). b) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6 Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: Nieduży ( max. 80 miejsc), ogrodzony i bezpieczny ośrodek wczasowy oddalony od morza max 350 metrów. 7 Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Wszystkie dzieci i wychowawcy rozmieszczeni w jednym budynku na jednym piętrze. b) Oddzielne pokoje dla każdego z wychowawców - pokoje jednoosobowe. c) Do dyspozycji uczestników powinny być zakwaterowanie komfortowe w pokojach: 2, 3, 4 i 5 - osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). d) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. e) Stołówka w miejscu zakwaterowania. 8 Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub kolacji. b) Posiłki urozmaicone uwzględniające diety uczestników pobytu. c) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda mineralna, kompot). d) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f) Wyżywienie będzie przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critiiicccal Control Points, zwanym "systemem HACCAP", a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. I z 2016r., poz. 1154). W przypadku stosowania przez niektórych uczestników diety, wykonawca zobowiązany jest zapewnić dania zgodnie z wytycznymi danej diety. 9 Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, dopuszczony do ruchu i odpowiadający wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz U z 2007r. Nr 125, poz.. 874 z późn. zm.), posiadający aktualny przegląd i ubezpieczenie, spełniający wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. e) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem "Zielonej Szkoły" kserokopię umowy ubezpieczenia. f) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10 Opieka medyczna: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h/dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c ) Wstępne badanie lekarskie dzieci po przyjeździe do ośrodka i na koniec pobytu. c) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu telefonicznym lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki wraz z antybiotykami i środkami opatrunkowymi. Lekarstwa wg recept w kwocie skierowania (od witamin po antybiotyki). 11 Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12 Zapewnienie przez organizatora opieki nocnej w budynku zakwaterowania: Osoba/osoby pełniąca dyżur nocny w godzinach od 23.00 do 6.00-przez cały okres pobytu. 13 Zarządzający obiektem zostanie pisemnie powiadomiony przed przyjazdem dzieci i wychowawców, jakie warunki mają być spełnione. 14 W cenie oferty należy uwzględnić do dyspozycji: a) Świetlicę do zajęć, salę (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą, rzutnikiem oraz ekranem. b) dostęp do bezpłatnych materiałów plastycznych, jak papier i kredki, c) dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętem sportowym, np.: piłki, skakanki. 15 Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki 5-6 razy (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą b) Neptunalia na plaży z chrztem morskim, c) Ognisko lub grill z pieczeniem kiełbasek -2 razy d) Dodatkowe zajęcia sportowe i plastyczne prowadzone przez animatora - 6 razy, w porze dnia do uzgodnienia z opiekunami uczniów, e) Czapki z daszkiem -21 osób f) Dyplomy i drobne upominki dla uczestników konkursów 16 W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania całodniowych wycieczek z przewodnikiem: a) Edu Park w Gdańsku (wstęp i pełny udział w programie doświadczeń) - Dar Pomorza w Gdyni (zwiedzanie) - Gdańsk - Długi Targ, Żuraw, Kościół Mariacki, Fontanna Neptuna, Dwór Artusa b) Sea Park Sarbsk - fokarium, oceanarium 3D, muzeum prehistoryczne, park miniatur i in. c) Słowiński Park Narodowy - przejazd Kolejką Bajkową z ośrodka do Rąbek i z powrotem, rejs statkiem do Wyrzutni Rakiet - zwiedzanie muzeum, ruchome wydmy d) Dino Park w Łebie - ścieżka edukacyjna z pełnym pakietem rozrywek e) Zajęcia na basenie - 2 wejścia Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 63500000-4
Dodatkowe kody CPV: 55240000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32130.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Turystyczne "Green Travel" Spółka Cywilna Wioleta Kwapisz, Majewska Małgorzata
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32130.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Modernizacja budynku na Placu Wolności na potrzeby pasażerów - budynek dawnego Miejskiego Punktu Sprzedaży w Rybniku przy Placu Wolności 20, dzielnica Śródmieście - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki i ładowarki teleskopowej z operatorem i monitoringiem w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice z podziałem na 2 zadania.
- Obsługa sprzętem ciężkim poza zwałami węgla i placami składowymi z użyciem koparko-ładowarki kołowej w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice i Ruch Rydułtowy.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Rybnika
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Świadczenie usług serwisowych utrzymania w sprawności systemów telekomunikacyjnych cyfrowych central telefonicznych produkcji firmy DGT sp. z o.o. systemów KAR oraz telefonów systemowych i konsol dyspozytorskich DGT użytkowanych w Polskiej Grupy Górniczej S.A.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "AKADEMIA DZIECI BIECZA"
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
- Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- "Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z Powiatowego Zespołu Szkół w Kłaninie."
- "Wczasy wypoczynkowe w Turcji"
- Usługa zorganizowania wycieczki dla pracowników UMCS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.