eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoDoprowadzająca infrastruktura w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej do krytej pływalni w miejscowości Kępno przy ulicy Sportowej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-09-29

Ogłoszenie nr 500036036-N-2017 z dnia 29-09-2017 r.

Wodociągi Kępińskie sp. z o.o.: Doprowadzająca infrastruktura w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej do krytej pływalni w miejscowości Kępno przy ulicy Sportowej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579910-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wodociągi Kępińskie sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25075495200000, ul. ul. Wrocławska 28, 63600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 822 450, e-mail gawel@wodociagi.kepno.pl, faks 627 829 974.
Adres strony internetowej (url): www.wodociagi.kepno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Doprowadzająca infrastruktura w zakresie instalacji wodociągowej, kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej do krytej pływalni w miejscowości Kępno przy ulicy Sportowej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa przyłączy i infrastruktury zewnętrznej doprowadzającej do obiektu krytej pływalni w miejscowości Kępno przy ulicy Sportowej (była Walki Młodych)na działkach nr 941/8, 941/9, 942/5, 942/6, 943/2, 944/2, 1518/2, 1519/1, 941/11, 941/12, 942/7, 942/8, 943/3, 944/3, 1521/11; 1519/2 1518/1, 1520, 938/1, 941/6 w zakresie kanalizacji deszczowej, sanitarnej oraz instalacji wodociągowej wraz z instalacją hydrantową zewnętrzną. Zgodnie z przedmiotem zamówienia Generalny Wykonawca krytej pływalni - Konsorcjum firm: ALSTAL Grupa Budowlana Sp. z o.o. S.k. (lider) i AGB 2 Sp. z o.o. (partner) zobowiązany jest uwzględnić w swoim harmonogramie prac współpracę z podmiotami realizującymi na zlecenie spółki miejskiej budowę infrastruktury doprowadzającej (sieci) i odpowiednio skoordynować organizację pracy podczas budowy przyłącza do sieci elektroenergetycznej, przyłącza do sieci ciepłowniczej, kanalizacji sanitarnej (UWAGA tutaj po stronie wykonawcy krytej pływalni pozostaje jednak podłączenie obiektu do pierwszej studzienki od strony obiektu) oraz kanalizacji deszczowej (UWAGA tutaj po stronie wykonawcy krytej pływalni pozostaje doprowadzenie odwodnienia z dachu - z rynien spustowych do pierwszej studzienki od strony obiektu oraz wykonanie wszystkich spustów drogowych do pierwszej studzienki). Zakres robót obejmuje: Zakres zadania obejmuje wykonanie: 1) Kanalizacji deszczowej czystej wraz z wylotem do stawu ( odcinek od studni D5 do studni D9 ) bez doprowadzeń z obiektu do pierwszej studzienki, 2) Kanalizacji deszczowej brudnej (odcinek od studni Di do studni D-17) bez doprowadzeń z obiektu do pierwszej studzienki, bez z wpustów ulicznych oraz bez przykanalików od wpustów, 3) Kanalizacji sanitarnej ( odcinek od Studni S1 do studni S8 ) bez doprowadzeń z obiektu do pierwszej studzienki. 4) sieci wodociągowej wraz z komorą wodomierzową i hydrantami, 5) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w zakresie wykonanych robót wraz z kopią mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Zakres zadania został przedstawiony na załączniku graficznym stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. W tym: 1) Kanalizację deszczową zewnętrzną - odprowadzaną do stawu, na którą składają się: a) wlot kanalizacji deszczowej do stawu wybrukowany wraz z klapą zwrotną - kompletny 1szt. b) Studzienki rewizyjne D1000 w ilośći 9szt. c) Kolektor z rur PVC-U315 o dł. 61,1 mb. d) Kolektor z rur PVC-U200 o dł. 42,90 mb, e) roboty budowlane/instalacyjne/ziemne; 2) Kanalizację deszczową zewnętrzną - parking, na którą składają się: a) studzienki rewizyjne D1200 w ilości 7szt. b) studzienki rewizyjne D1000 w ilości 1szt. c) separator węglowodorów w ilości 1 kpl d) Kolektor z rur PVC-U500 o dł. 109,30mb e) Kolektor z rur PVC-U200 o dł. 60,00mb f) roboty budowlane/instalacyjne/ziemne 3) Kanalizację sanitarną zewnętrzną, na którą składają się: a) studzienki rewizyjne D1000 w ilości 7szt. b) kolektor grawitacyjny z rur PVC-U200 o dł. 163,3mb, c) roboty budowlane/instalacyjne/ziemne 4) Instalację wodociągową i hydrantową zewnętrzną, na która składają się: a) komora wodomierzowa żelbetowa z wyposażeniem - kompletna w ilości 1kpl b) instalacja wodociągowa z rur PE100 SDR17 PN10 fi 160 o dł. 97,4mb c) instalacja wodociągowa z rur PE100 SDR17 PN10 fi 110 o dł. 36,5mb d) hydrant DN80 w ilości 2 szt. e) roboty budowlane/instalacyjne/ziemne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w zakresie ST - OO do ST - 01-04 włącznie, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie uwagi zawarte w wydanych uzgodnieniach do projektu. UWAGA: Przedstawiony przedmiar robót Wykonawca może traktować tylko jako materiał pomocniczy. Zamówieniem objęte jest również: 1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacja, z racji iż prace będę prowadzone równolegle z innym zamówieniem tj. budowa krytej pływalni organizacja pracy musi zostać uzgodniona i zapisana w harmonogramie robót z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych dotyczących budowy Krytej Pływalni w Kępnie oraz Inspektorem Nadzoru; 2) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót; 3) pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza (4 egzemplarze); 4) wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót; 5) dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych; 6) przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. 7) zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy; 8) zapewnienie i wykonywanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP); 9) utrzymywanie terenu budowy w należytym porządku tj. usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów - w zakresie wykonywanych prac. Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca; 10) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: 1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. 2. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji. 4. Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram ramowy rzeczowo-finansowy robót przed podpisaniem umowy. 6. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram wykonywania robót określający czas wykonywania poszczególnych zakresów/zadań dla realizacji całego zadania objętego zamówieniem, który będzie stanowił integralna część umowy. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie wcześniej ustalonym w harmonogramie robót w uzgodnieniu z Generalnym Wykonawcą robót budowlanych związanych z budową krytej pływalni. Z tego względu harmonogram wykonywania prac może ulegać zmianie w uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawcą a Generalnym Wykonawcą. 8. Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia realizacji robót w oparciu o uzgodniony harmonogram robót oraz co następujące po wyrażeniu pisemnej zgody na przeprowadzenie prac na terenie budowy przez Kierownika Budowy ze strony Generalnego Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową krytej pływalni. 9. Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia w terenie zakresu prowadzonych robót budowlanych i poinformowania Zamawiającego o wynikach tego wytyczenia w terminie do 7 dni od przekazania terenu budowy. Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 10. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta, Inspektora Nadzoru i Inwestora.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45230000-8, 45100000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 345333.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Komunalne w Wieruszowie S.A.
Email wykonawcy: pkomsa@poczta.onet.pl
Adres pocztowy: ul. B-pa St. Bareły 13
Kod pocztowy: 98-400
Miejscowość: Wieruszów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 434854.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 434854.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 434854.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.