Ogłoszenie z dnia 2017-10-02
Ogłoszenie nr 500036456-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.
Sieraków: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
projekt "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków" jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne - projekty konkursowe.
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sieraków, Krajowy numer identyfikacyjny 63125892200000,
ul. ul. 8 Stycznia
38,
64410
Sieraków, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 953 011, e-mail
inwestycje@sierakow.pl, faks
612 955 898.
Adres strony internetowej (url): http://www.sierakow.pl; http://bip.wokiss.pl/sierakow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków"
Numer referencyjny
ROO.271.8.2017.DG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu "Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne - projekty konkursowe. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu. Zamówienie obejmuje: a) zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu wraz z transportem i wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia do pracowni przedmiotowych obu szkół podstawowych znajdujących się pod adresami: Szkoła Podstawowa w Sierakowie ul. Poznańska 25; 64-410 Sieraków; Szkoła Podstawowa w Lutomiu, Lutom 38, 64-410 Sieraków; b) zamówieniowe musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole - szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy; c) koszt dostarczenia produktów należy uwzględnić w cenach jednostkowych i nie powinien on stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu został zawarty w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2) Elastyczność w użytkowaniu 3) Proste i intuicyjne korzystanie 4) Czytelna informacja 5) Tolerancja na błędy 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku fizycznego 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8) Percepcja równości.
II.5) Główny Kod CPV:
39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9,
39162000-5,
39160000-1
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie Art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty. Pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Podstawa prawna: Podstawę prawną wyboru zamawiającego stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych art. 67 ust. 1 pkt. 4. (Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24).
Wobec spełnienia przesłanek określonych w PZP udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.K.,
a.macczak@mojebambino.pl,
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź,
93-428,
Łódź, kraj/woj.
łódzkie
INNE PRZETARGI SIERAKÓW
więcej: przetargi SIERAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa licencji dostępowych oraz pomocy dydaktycznych do nauki dwujęzyczności w ramach projektu Przedszkolne Inkubatory Świętokrzyskiej Dwujęzyczności nr FESW.08.01-IZ.00-0055/23.
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, akcesoriów, oprogramowania, mebli, wirtualnego laboratorium, pomocy dydaktycznych dla szkół.
- "Zakup wyposażenia, pomocy, sprzętu do Świetlicy Środowiskowej w Marianowie, Sancygniowie w Gminie Działoszyce"
- Dostawa wyposażenia dla Gminnego Żłobka w Połajewie w ramach zadania: "Zakup i montaż wyposażenia dla części żłobkowej w budynku przedszkolno-żłobkowym w Połajewie"
- Zakup pierwszego wyposażenia do Żłobka Gminnego w Nurcu-Stacji w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa licencji dostępowych oraz pomocy dydaktycznych do programu wychowania do dwujęzyczności.
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.