To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-02
Ogłoszenie nr 500036683-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie: Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558719-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
PGL LP Nadleśnictwo Rudy Raciborskie, Krajowy numer identyfikacyjny 272536296,
ul. Rogera
1,
47-430
Rudy, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48(32)4103029, e-mail
karolina.witek@katowice.lasy.gov.pl, faks
32 410 32 81.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudy/zamowienia_publiczne/pg_201707270365650798609
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.9.2017.ZG4
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty został w: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 9 do SIWZ) przedmiarach robót (załącznik nr 11 do SIWZ) projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SIWZ) Wszystkie użyte do wyceny materiały powinny posiadać certyfikaty oraz spełniać wymogi normowe nie gorsze niż określone dla średnich cen zawartych w Sekocenbudzie za II kwartał 2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111100-8, 45233140-2, 45112710-5, 45232440-8, 45231300-8, 45310000-3, 45315700-5, 45314320-0, 45311100-1, 45312000-7, 45317000-2, 45330000-9, 45331100-7, 45331200-8, 45320000-6, 45453000-7, 45260000-7, 45262350-9, 45262300-4, 45262310-7, 45262520-2, 45262000-1, 45261000-4, 45421100-5, 45262650-2, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45442000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa budynku kancelarii leśnictw Solarnia i Lubieszów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
325254.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład PUH EKO-INSTAL Krzysztof Szymecki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
378048,78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 108502D w obrębie ul. Szkolnej, Brata Alberta i Paderewskiego w Wilkowie-Osiedlu wraz z budową przejścia dla pieszych i zatoki autobusowej
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZOZ w Szamotułach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Remont budynku Hali Sportowej przy ul. Kościuszki 20a w Stroniu Śląskim.
- Termomodernizacja budynku OSP w Kucinach
- Dostępna przestrzeń publiczna w budynku Urzędu Gminy w Smętowie Granicznym
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.