To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-02
Ogłoszenie nr 500036767-N-2017 z dnia 02-10-2017 r.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu: Popowodziowy remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej koryta rz. Bystrzycy w m. Lubachów w km 83+300-84+500. Et. II w km 83+964-83+300
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576105-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93210105300000,
ul. ul. Norwida
34,
50950
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 378 800, e-mail
zamowienia@rzgw.wroc.pl, faks
713 285 048.
Adres strony internetowej (url): www.wroclaw.rzgw.gov.pl, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Popowodziowy remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej koryta rz. Bystrzycy w m. Lubachów w km 83+300-84+500. Et. II w km 83+964-83+300
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AZ/3840/49/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: "Popowodziowy remont zniszczonej zabudowy regulacyjnej koryta rz. Bystrzycy w m. Lubachów w km 83+300-84+500. Et. II w km 83+964-83+300". Skrócony opis: A. Zaplecze Wykonawcy [1 kpl.], B. Roboty rozbiórkowe: 1/ usunięcie humusu [306,00 m3], 2/ rozbiórka istniejących murów z utylizacją gruzu [630,00 m3], C. Roboty konstrukcyjno-budowlane: 1/ wykopy z odwozem urobku [5675,00 m3], 2/ nasypy z zakupem i dowozem gruntu [2158,00 m3], 3/ remont muru regulacyjnego z wykonaniem opasek betonowych [L=100,00 m], 4/ mur regulacyjny typ A [L=300,00 m], 5/ mur regulacyjny typ C [L=12,50 m], 6/ mur regulacyjny typ B [L=23,00 m], 7/ remont istniejącego stopnia w km 83+879 [1 szt.], 8/ remont istniejącego stopnia w km 83+943 [1 szt.], 9/ gurty drewniane wraz z ubezpieczeniem dna w km 83+725 i w km 83+812 [2 szt.], 10/ ubezpieczenie dna w rejonie rurociągu d:600mm - gurt [1 szt.], 11/ ubezpieczenie skarp kamieniem układanym z klinowaniem [1248,00 m3], D. Roboty porządkowe - rekultywacja terenu [1576,00 m2]. Wykonawca (po uzgodnieniu z Zamawiającym) w miejscu prowadzenia prac (po ich zakończeniu) wykona i zamontuje tablicę informacyjną (1 szt.), zgodnie z "Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowywanych ze środków WFOŚIGW we Wrocławiu" (www.wfosigw.wroclaw.pl). Szczegółowe informacje dotyczące zastosowanych treści zostaną uzgodnione po przekazaniu Wykonawcy placu budowy. Koszty związane z przedmiotową tablicą należy ująć np. w kosztach pośrednich budowy. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączoną tabelą przedmiaru robót. Zakres prac przewidziany do wykonania w 2018r. (48% zakresu rzeczowego całości zadania, elementy robót wykazane do wykonania w 2018r. w harmonogramie rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę po podpisaniu umowy) realizowany będzie wariantowo, po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa). Informację taką Zamawiający poda nie później niż do końca 1 kwartału 2018r. Szczegółowy opis zadania stanowi załącznik nr 04 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45240000-1
Dodatkowe kody CPV: 45246000-3, 45110000-1, 45111291-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wykonawca zobowiązuje się wykonać i przekazać zadanie Zamawiającemu w sposób określony w Harmonogramie Rzeczowo-finansowym z uwzględnieniem obowiązku zrealizowania minimum 52% wartości zadania w terminie do dnia 24 listopada 2017 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1572892.70
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Ekologicznych EKO-WOD Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1986976.81
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Budowa stawu w Witkowicach
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Leśna Podlaska oraz Budowa zbiornika retencyjnego w otoczeniu rzeki "Klukówka" miejscowości Leśna Podlaska w Gminie Leśna Podlaska.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.