To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-02-19
Ogłoszenie nr 500036781-N-2018 z dnia 19-02-2018 r.
Gmina Liniewo: Modernizacja strażnicy OSP w Liniewie, świetlicy w Chrztowie i Głodowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502081-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500005051-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Liniewo, Krajowy numer identyfikacyjny 19167519000000,
ul. ul. Dworcowa
3,
83420
Liniewo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 878 520, e-mail
komunalny@liniewo.pl, faks
586 878 522.
Adres strony internetowej (url): www.liniewo .pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja strażnicy OSP w Liniewie, świetlicy w Chrztowie i Głodowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPGK/08/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem jest wykonywanie prac budowlanych w: Liniewie- docieplenie budynku strażnicy OSP Chrztowo - wykonanie elewacji w budynku świetlicy Głodowo- wykonanie robót budowalnych wewnątrz budynku świetlicy I. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2.Zamawiający uzna za spełniony wymóg udokumentowania wymagania poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informację o zatrudnieniu osób wykonujących bezpośrednio roboty budowlane złożonego Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz ponownie w dniu odbioru robót. Oświadczenie musi zawierać informację dotyczącą pracownika, jego stanowiska oraz informację na temat zawartej umowy o pracę. Zamawiający w przypadku stwierdzenia naruszenia wymagań Kodeksu pracy powiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem o których mowa w art 29 ust 4 ustawy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
92791.68
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Permur
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93382.62
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI LINIEWO
- Remont świetlicy wiejskiej w Chróstach Wysińskich
- Budowa wodociągu w miejscowości Stary Wiec
- Modernizacja dwóch pracowni komputerowych znajdujących się w Zespole Oświatowym w Liniewie
więcej: przetargi LINIEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa hali sportowej o wymiarach pola gry 20x40 m przy SP nr 2 w Nowogardzie - zaprojektuj i wybuduj
- PS nr 6 - zalecenia p-poż.
- "Modernizacja sali gimnastycznej ZSS w Rawiczu - etap I"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
- Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w placówkach oświatowych w Częstochowie: Część 1 : w MP nr 13 przy ul. Gwiezdnej 2 Część 2: w MP nr 14 przy ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 11
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.