To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-10-03
Ogłoszenie nr 500037235-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558910-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500013653-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028,
ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej
15,
44101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail
przetargi@io.gliwice.pl, faks
032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut Badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO/DZ-381-1-84/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji asortymentowo -cenowej - załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ. 3.Zmawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 odrębnych zadań, w tym: 1.Baterie i akumulatory 2.Filtry 3.Narzędzia 4.Łożyska 5.Odbojnice 6.Filtry Powietrza Klasy G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85%, E10, H13, H14 7.Filtry Powietrza Klasy G2, G3, G4, M5. 8.Filtry Węglowe i Worki Serwisow 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważne". Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 9. W zakresie zadań nr 1-8 (dla każdej pozycji), przedmiot zamówienia posiada ustalone, powtarzalne standardy jakościowe i funkcjonalne oraz odpowiada ustalonym wymogom obowiązujących norm. 10.Wykonawca przy realizacji zamówienia ( w zakresie zadania nr 3) dostarczy do każdego urządzenia o napędzie elektrycznym: - karty gwarancyjne lub inny dokument stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji - dokumentację techniczno - ruchową (DTR) w języku polskim - instrukcję obsługi w języku polskim - certyfikaty na znak bezpieczeństwa "CE" 11.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w zakresie każdego zadania był fabrycznie nowy, 12.Szczegółowe wymagania w zakresie zadania 6-8: 1) w zakresie zadania nr 6 tj. Filtry Powietrza Klasy G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85%, E10, H13, H14 a)Filtry kieszeniowe klasy : G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85% : oRama główna z blachy ocynkowanej. oBrak nitów, wkrętów oraz brak ostrych krawędzi powodujących możliwość skaleczenia. oKażda kieszeń posiada swoją metalową ramkę, kieszenie szyte i klejone na przeszyciach oFiltry wstępne i dokładne sklasyfikowane wg aktualnej norm: ISO 16890 oraz PE-EN 779 -2012. oFiltry klasy M5- F9 muszą posiadać aktualny certyfikat EUROVENT i PZH. oIndywidualne raporty z niezależnego laboratorium badawczego potwierdzające parametry filtra zgodne z PE-EN 779-2012: - dla filtra kieszeniowego F7 o pełnym wymiarze ramy 592mm x592mm. - dla filtra kieszeniowego F9 o pełnym wymiarze ramy 592mm x592mm. oFiltry klasy M5-F9 wykonane z materiału filtracyjnego z włókna szklanego, posiadającego aktualny certyfikat potwierdzający nieszkodliwość zastosowania włókna szklanego. oMinimalna skuteczność filtracji cząstki 0,4 mikrona dla filtrów klasy F7 wg normy PE-EN 779-2012 - 85% dla pełnego wymiaru ramy filtra osiąga klasę energetyczną minimum A+ w programie certyfikacji Eurovent dla filtrów powietrza oMinimalna skuteczność filtracji cząstki 0,4 mikrona dla filtrów klasy F9 wg normy PE-EN 779-2012 - 50% dla pełnego wymiaru ramy filtra. Filtr osiąga klasę energetyczną minimum B w programie certyfikacji Eurovent dla filtrów powietrza oOpakowanie filtrów - filtry kieszeniowe pakowane po 2 szt. w kartonie z uchwytem do noszenia. b)Filtry HEPA: E10, H13, H14. oKlasa filtracji zgodna z normą PN-EN 1822-2009. oRama z tworzywa sztucznego, aluminiowa, z blachy ocynkowanej, z tworzywa sztucznego lub MDF (materiał niepylący, niehiogroskopijny). oTechnologia plisowanie minipleat - separatory z kleju topliwego oCiągła uszczelka ( bez klejenia na połączeniu): - dla filtrów panelowych nawiewnikowych, po stronie wlotu powietrza - dla filtrów kanałowych, po stronie wylotu powietrza oIndywidualny oryginalny certyfikat producenta dla każdego filtra przyklejony do ramy filtra z numerem seryjnym potwierdzający i ukazującym rzeczywiste zbadane parametry filtra zgodne z normą PN-EN 1822-2009 w formie skan testu ( wizualne ukazanie rezultatów skanowania filtra) oKażdy filtr ma posiadać na swojej ramie dodatkową odrywalną i samoprzylepną kopię naklejki głównej z numerem seryjnym i danymi filtra. oNa opakowaniu fabrycznym filtra należy umieścić kopię naklejki głównej filtra. oDo danego filtra należy dostarczyć aktualny certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. oBrak w materiale filtra szkodliwych substancji : formaldehydu, ftalanu i bisefenolu. oSiatka metalowa lakierowana dla filtrów w ramie aluminiowej oSiatka metalowa dla filtrów dwustronna. oKomponenty filtra mikrobiologicznie obojętne wg ISO 846. 2)w zakresie zadania nr 7 tj. Filtry Powietrza Klasy G2, G3, G4, M5. oRama z blachy ocynkowanej lub ramka kartonowa zgodnie z opisem umieszczonym w tabeli specyfikacji. oDwie siatki ochronne po stronie wlotu i wylotu powietrza oMedium filtracyjne włókno szklane lub poliester.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 42514310-8
Dodatkowe kody CPV: 31440000-2, 31430000-9, 42514310-8, 44510000-8, 44440000-6, 34928320-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Baterie i akumulatory |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wartość brutto złożonej oferty opiewa na kwotę 36 691,88zł brutto, i przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 18 696,00zł brutto, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Filtry |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wartość brutto złożonej oferty opiewa na kwotę 36 691,88zł brutto, i przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 18 696,00zł brutto, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Narzędzia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
64380.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P. H.U. PROFI - MET BEATA GRZEGORCZYK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84 939,50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Łożyska |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U. PROFI - MET BEATA GRZEGORCZYK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2 457,54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: . Odbojnice |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23650
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Arfen Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28 536,00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Filtry Powietrza Klasy G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85%, E10, H13, H14 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/09/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
235525.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CAMFIL POLSKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
292 262,20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Filtry Powietrza Klasy G2, G3, G4, M5. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Filtry Węglowe i Worki Serwisowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa drogi pożarowej i zagospodarowanie terenu przy Domu Asystenta oraz DS SOLARIS. Znak sprawy: IA1.284.20.2024.HP
- Roboty budowlane w podziale na dwie części
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - instruktorzy IA1.283.33.2024.DM
- Organizacja pobytu uczestników Konferencji pt.: "Rozwój społeczny wobec wartości. Etyka-technika-społeczeństwo" Znak sprawy: IA1.283.34.2024.MK
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy drogi dla pieszych i rowerów przy drodze powiatowej Nr 2909S Chudów - Paniówki
- 4WOG-1200.2712.46.2024 Świadczenie usługi restauracyjnej w formie przygotowania i dostarczenia czterech posiłków dz. (śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja) dla żołnierzy z j.w. - 4 części
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia warsztatu - doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu "Otwarci na motoryzacyjny postęp"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup mulczerów na potrzeby ZZ Gliwice oraz ZZ Katowice
- Unowocześnienie procesu nauczania w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu w ramach projektu "Renowacja tradycji - nowoczesne kształcenie stolarzy"
- DOSTAWA NARZĘDZI I WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO (6 ZADAŃ)
- Przebudowa drogi gminnej nr 495515 w m. Pniewo
więcej: Akumulatory elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.