eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-10-03

Ogłoszenie nr 500037235-N-2017 z dnia 03-10-2017 r.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558910-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500013653-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44101 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail przetargi@io.gliwice.pl, faks 032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-84/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do bieżących remontów i utrzymania instalacji i infrastruktury dla Działu Nadzoru i Służb Technicznych Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji asortymentowo -cenowej - załączniki nr 2.1-2.8 do SIWZ. 3.Zmawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, a zatem przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 odrębnych zadań, w tym: 1.Baterie i akumulatory 2.Filtry 3.Narzędzia 4.Łożyska 5.Odbojnice 6.Filtry Powietrza Klasy G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85%, E10, H13, H14 7.Filtry Powietrza Klasy G2, G3, G4, M5. 8.Filtry Węglowe i Worki Serwisow 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, lecz nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w zadaniach, w poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. 5. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w danym zadaniu zostaną odrzucone. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważne". Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 9. W zakresie zadań nr 1-8 (dla każdej pozycji), przedmiot zamówienia posiada ustalone, powtarzalne standardy jakościowe i funkcjonalne oraz odpowiada ustalonym wymogom obowiązujących norm. 10.Wykonawca przy realizacji zamówienia ( w zakresie zadania nr 3) dostarczy do każdego urządzenia o napędzie elektrycznym: - karty gwarancyjne lub inny dokument stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji - dokumentację techniczno - ruchową (DTR) w języku polskim - instrukcję obsługi w języku polskim - certyfikaty na znak bezpieczeństwa "CE" 11.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia w zakresie każdego zadania był fabrycznie nowy, 12.Szczegółowe wymagania w zakresie zadania 6-8: 1) w zakresie zadania nr 6 tj. Filtry Powietrza Klasy G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85%, E10, H13, H14 a)Filtry kieszeniowe klasy : G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85% : oRama główna z blachy ocynkowanej. oBrak nitów, wkrętów oraz brak ostrych krawędzi powodujących możliwość skaleczenia. oKażda kieszeń posiada swoją metalową ramkę, kieszenie szyte i klejone na przeszyciach oFiltry wstępne i dokładne sklasyfikowane wg aktualnej norm: ISO 16890 oraz PE-EN 779 -2012. oFiltry klasy M5- F9 muszą posiadać aktualny certyfikat EUROVENT i PZH. oIndywidualne raporty z niezależnego laboratorium badawczego potwierdzające parametry filtra zgodne z PE-EN 779-2012: - dla filtra kieszeniowego F7 o pełnym wymiarze ramy 592mm x592mm. - dla filtra kieszeniowego F9 o pełnym wymiarze ramy 592mm x592mm. oFiltry klasy M5-F9 wykonane z materiału filtracyjnego z włókna szklanego, posiadającego aktualny certyfikat potwierdzający nieszkodliwość zastosowania włókna szklanego. oMinimalna skuteczność filtracji cząstki 0,4 mikrona dla filtrów klasy F7 wg normy PE-EN 779-2012 - 85% dla pełnego wymiaru ramy filtra osiąga klasę energetyczną minimum A+ w programie certyfikacji Eurovent dla filtrów powietrza oMinimalna skuteczność filtracji cząstki 0,4 mikrona dla filtrów klasy F9 wg normy PE-EN 779-2012 - 50% dla pełnego wymiaru ramy filtra. Filtr osiąga klasę energetyczną minimum B w programie certyfikacji Eurovent dla filtrów powietrza oOpakowanie filtrów - filtry kieszeniowe pakowane po 2 szt. w kartonie z uchwytem do noszenia. b)Filtry HEPA: E10, H13, H14. oKlasa filtracji zgodna z normą PN-EN 1822-2009. oRama z tworzywa sztucznego, aluminiowa, z blachy ocynkowanej, z tworzywa sztucznego lub MDF (materiał niepylący, niehiogroskopijny). oTechnologia plisowanie minipleat - separatory z kleju topliwego oCiągła uszczelka ( bez klejenia na połączeniu): - dla filtrów panelowych nawiewnikowych, po stronie wlotu powietrza - dla filtrów kanałowych, po stronie wylotu powietrza oIndywidualny oryginalny certyfikat producenta dla każdego filtra przyklejony do ramy filtra z numerem seryjnym potwierdzający i ukazującym rzeczywiste zbadane parametry filtra zgodne z normą PN-EN 1822-2009 w formie skan testu ( wizualne ukazanie rezultatów skanowania filtra) oKażdy filtr ma posiadać na swojej ramie dodatkową odrywalną i samoprzylepną kopię naklejki głównej z numerem seryjnym i danymi filtra. oNa opakowaniu fabrycznym filtra należy umieścić kopię naklejki głównej filtra. oDo danego filtra należy dostarczyć aktualny certyfikat Państwowego Zakładu Higieny. oBrak w materiale filtra szkodliwych substancji : formaldehydu, ftalanu i bisefenolu. oSiatka metalowa lakierowana dla filtrów w ramie aluminiowej oSiatka metalowa dla filtrów dwustronna. oKomponenty filtra mikrobiologicznie obojętne wg ISO 846. 2)w zakresie zadania nr 7 tj. Filtry Powietrza Klasy G2, G3, G4, M5. oRama z blachy ocynkowanej lub ramka kartonowa zgodnie z opisem umieszczonym w tabeli specyfikacji. oDwie siatki ochronne po stronie wlotu i wylotu powietrza oMedium filtracyjne włókno szklane lub poliester.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42514310-8


Dodatkowe kody CPV: 31440000-2, 31430000-9, 42514310-8, 44510000-8, 44440000-6, 34928320-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Baterie i akumulatory

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wartość brutto złożonej oferty opiewa na kwotę 36 691,88zł brutto, i przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 18 696,00zł brutto, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Filtry

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Wartość brutto złożonej oferty opiewa na kwotę 36 691,88zł brutto, i przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 18 696,00zł brutto, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Narzędzia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 64380.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P. H.U. PROFI - MET BEATA GRZEGORCZYK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Nowa 12
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84 939,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65546,75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84 939,50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Łożyska

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. PROFI - MET BEATA GRZEGORCZYK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa nr 12
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2 457,54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2 457,54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2 457,54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: . Odbojnice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23650
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Arfen Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Limanowskiego 13A
Kod pocztowy: 78-400
Miejscowość: Szczecinek
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28 536,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28 536,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73261,88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Filtry Powietrza Klasy G4/ Coarse 60%, F7/ ePMI 60%, , F9/ ePMI 85%, E10, H13, H14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 235525.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CAMFIL POLSKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zbąszyńska 4
Kod pocztowy: 91-342
Miejscowość: Łódż
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 292 262,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 292 262,20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 292 262,20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Filtry Powietrza Klasy G2, G3, G4, M5.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Filtry Węglowe i Worki Serwisowe

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, a zatem na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp postępowanie w ww. zakresie zostało unieważnione.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.