eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarki"LIKWIDACJA ZEWNĘTRZNYCH BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W ŻARKACH I" WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPoŁECZNEGO REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W ŻARKACH, 42-310 ŻARKI, UL. MYSZKOWSKA 50"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-02-20

Ogłoszenie nr 500037454-N-2018 z dnia 20-02-2018 r.

Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki: "LIKWIDACJA ZEWNĘTRZNYCH BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W ŻARKACH I" WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPoŁECZNEGO REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W ŻARKACH, 42-310 ŻARKI, UL. MYSZKOWSKA 50"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"LIKWIDACJA ZEWNĘTRZNYCH BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W ŻARKACH I" WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPEŁECZNEGO REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W ŻARKACH, 42-310 ŻARKI, UL. MYSZKOWSKA 50"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543144-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki, Krajowy numer identyfikacyjny 109538500000, ul. ul. Myszkowska 50, 42310 Żarki, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 148 024, e-mail sekretariat@zs-zarki.edu.pl, faks 343 148 024.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: espół Szkół im. Tadeusza Kościuszki, ul. ul. Myszkowska 50, 42-310 Żarki

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"LIKWIDACJA ZEWNĘTRZNYCH BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W ŻARKACH I" WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPoŁECZNEGO REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W ŻARKACH, 42-310 ŻARKI, UL. MYSZKOWSKA 50"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZS/ZAM/35/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą : LIKWIDACJA ZEWNĘTRZNYCH BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. "NOWOCZESNE KSZTAŁCENIE ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W ŻARKACH I" WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPEŁECZNEGO REALIZOWANEGO W ZESPOLE SZKÓŁ IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI W ŻARKACH, 42-310 ŻARKI, UL. MYSZKOWSKA 50". 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót budowlanych polegających na likwidacji zewnętrznych barier architektonicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.3 W zakres przedmiotowej umowy wchodzą następujące czynności podzielone na dwa etapy realizacji inwestycji: ETAP I: - wygrodzenie terenu prac budowalnych - wykarczowanie krzaków i młodych drzewek - rozebranie istniejących krawężników i obrzeży - rozebranie nawierzchni asfaltobetonowej wraz z podbudowami - przekazanie do unieszkodliwiania nawierzchni asfaltobetonowej - rozebranie chodnika betonowego z płytek - rozebranie nawierzchni z kostki betonowej - przekazanie gruzu z rozbiórki do unieszkodliwiania - wykonanie zabezpieczenia przyłącza gazowego rurą dwudzielną - prace pomiarowe podczas prac drogowych - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych prac - zdjęcie humusu i gruntu - zagęszczenie podłoża gruntowego - wykonanie nasypów i ich zagęszczenie - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię: zagęszczone podłoże gruntowe ( Is =0,95) warstwa odsączająca z zagęszczonego piasku lub pospółki gr. 10 cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego 31,5 - 63 mm gr. 20 cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego 0-31,5 mm gr. 10 cm ETAP II: - wykonanie krawężników betonowych szarych 100 x 25 x 12 cm, na ławach betonowych - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm, szarej typu " behaton" na podsypce piaskowo-cementowej gr 3 cm z zasypką piaskową - wykonanie wydzielenia miejsc postojowych kostką betonową w kolorze czerownym, - wykonanie odwodnienia liniowego betonowego z metalowym dekiem - dostawa i montaż znaków drogowych ( parking dla niepełnosprawnych, zakaz parkowania), - humusowanie i obsianie terenów zielonych, . Wszystkie roboty drogowe powinny być prowadzone zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi obowiązującym i normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP oraz pod nadzorem osób do tego wyznaczonych i z odpowiednimi uprawnieniami, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Prace związane z zabezpieczeniem przyłącza gazowego prowadzić w uzgodnieniu z odpowiednimi służbami. Wykonawca winien wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z Projektem Budowlanym, Przedmiarem Robót oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 45223500 - 1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45000000-7 Roboty budowlane 45111000-8 Roboty budowlane w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45233253-7 Roboty w zakresie układania nawierzchni, dróg dla pieszych 42233222-1 Roboty w zakresie układania chodników

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45223300-9


Dodatkowe kody CPV: 45223500-1, 42233222-1, 45233253-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73170.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAK INVEST Marta Rak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pułaskiego 7/312
Kod pocztowy: 42-300
Miejscowość: Myszków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99509.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99509.45
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99509.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
-

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.